Numatomas skaitymo laikas: 3 minučių
Staigmenos kūrimo laiko juosta
Vos po savaitės „Sony“ pradės pardavinėti „PlayStation 5 Pro“ – atnaujintą ketverių metų senumo bazinio dabartinės konsolės modelio versiją. Nuo tada, kai buvo paskelbta, galingesnis PS5 pakurstė aistras, ypač dėl kainų etiketės ir faktinio poveikio žaidimo kokybei, kurie bus išsamiau aptariami artimiausiomis dienomis. Tačiau jus gali nustebinti sužinojus, kad nors PS5 Pro gali atrodyti kaip lauktas, bet greitas atsakas į technologijų raidą ir žaidėjų poreikius, „Sony“ iš tikrųjų pradėjo dirbti su PS5 Pro dar prieš išleidžiant bazinį modelį. Interviu žurnalui „Variety“ tai patvirtino vienas iš dviejų „Sony“ žaidimų padalinio generalinių direktorių Hideaki Nishino ir pridūrė, kad nuo pat pradžių buvo numatytas kartų modelis.
Mokymasis iš ankstesnės kartos
„Nishino“ pirmiausia atsakė į klausimą, ar „Sony“, pavyzdžiui, laukia, kol pamatys, ką jos konkurentai darys žaidimų konsolių srityje, nors „Variety“ redaktoriaus klausime buvo paminėti tik „Nintendo“ ir artėjantis „Switch“ įpėdinio paskelbimas. Į tai „Sony Interactive Entertainment“ direktorius atsakė, kad, atsižvelgiant į atnaujintą „PlayStation 4“ versiją, jie jau iš anksto žinojo, į ką imasi ir ką nori veikti, todėl tikriausiai neleis kitų planams daryti įtakos. jų per daug. „Taigi mes padarėme Pro paskutinėje kartoje. Iš ten daug ko išmokome“, – sakė Nishino. Jis taip pat paminėjo: „Kai pardavinėjome PS4 Pro, be PS4, 20% klientų iš tikrųjų gavo PS4 Pro. Tai buvo aukščiausios klasės ir aukščiausios klasės. Taigi yra potencialių vartotojų, kurie įsigyja tokius vienetus.
Penkerių metų vizija ir technologijų pažanga
Kalbėdamas apie atnaujintą konsolės paruošimą, jis sakė: „Taigi mes pradėjome dirbti su PS5 Pro dar prieš PS5 paleidimą – tai buvo dar vienas mūsų penkerių metų projektas. Nors Nishino pripažino, kad pačioje pradžioje natūraliai kilo diskusijų, ar kurti Pro modelį, ar ne, vyravo vizija, kur po 3-5 metų gali būti žaidimai pagal našumą ir aukščiau esančias technologijas. „Taigi šiuolaikiniame pasaulyje inovacijos ir technologijų pažanga yra greitesnė. Telefonai atnaujinami kiekvienais metais, o kompiuteriai – kasmet. Nemanau, kad renkamės kasmetinius atnaujinimus, tačiau yra dalykų, kuriuos galime supakuoti kartu, kad į žaidimų konsolių segmentą įtrauktume geriausius dalykus. Taigi tokia vizija“, – paaiškino Nishino.
Ateities žaidimų ir aparatinės įrangos integravimas
Kalbant apie būsimus žaidimus, „PlayStation Studios“ vadovas Hermenas Hulstas pabrėžė aukštos kokybės pavadinimų ir kruopštaus portfelio planavimo svarbą. Nors „Ghost of Yōtei“ buvo paskelbta kitais metais, Hulstas pabrėžė, kaip jų komandos aktyviai dalyvauja kuriant aparatinę įrangą. „Tokios komandos kaip „Astro Bot“ komanda „Team Asobi“ yra puikus ankstyvo pradžios pavyzdys, padedantis be kai kurių schemų kurti valdiklio aparatinės įrangos funkcijas ir kurti jo demonstracines versijas“, – paaiškino Hulstas. Jis taip pat pažymėjo, kad kartais šios demonstracinės versijos virsta visais produktais, parodydamos, kaip glaudžiai yra susipynę PlayStation programinės ir techninės įrangos kūrimas.