Pavadinimas: Horizon Forbidden West: pilnas leidimas
Programuotojas: Partizanų žaidimai
Leidėjas: „Sony Interactive Entertainment“.
Išleista: 2022 m. vasario 18 d. (PS4 / PS5), 2024 m. kovo 21 d. (PC)
Galimos platformos: PlayStation 4, PlayStation 5, kompiuterinis žaidimas
Peržiūrėta platforma: PlayStation 5
Straipsnio skaitymo laikas: 11 minučių
Aloy sugrįžimas
Atviro pasaulio veiksmo RPG nuotykių žaidimai pastaruoju metu buvo nelengvi. Galbūt turite puikų pasakojimo pavadinimą su gražia istorija, bet daug techninių problemų… Arba tai susiję su beprotišku šlifavimu ir pasikartojančiu bokšto ėmimu, išteklių rinkimu ir pasikartojančia veikla. Taip, aš žiūriu Assassin's Creed arba Far Cry, bet aš taip pat žiūriu į Dying Light 2. Štai kodėl puiku, kad „Horizon: Forbidden West“ pasaulyje įveikiau apie 50 valandų ir galiu iš karto pasakyti, kad šis pavadinimas yra Dievo dovana sci. -fi mylėtojai. Jei patiko Nulinė aušragalbūt priprasite prie kai kurių dalykų, bet jums patiks kiekvienas pokytis, o jei vengėte „Horizonto“ – galbūt dabar pats laikas susidomėti franšize.
Filme „Horizontas: Uždrausti Vakarai“ jūs prisiimate Aloy vaidmenį, kai bandote išgelbėti pasaulį. Tai darote ieškodami būdų, kaip rasti reljefo formavimo sistemos, kuri jau seniai turėjo išgelbėti planetą, atsarginę kopiją. Gamtai pradėjus nykti, vietovės tampa nebegyvenamos, ir visi supranta, kad kažkur kažkas nesiseka. Aloy ieško centrinės GAIA sistemos atsarginės kopijos iki vakarų iki vakarų, kur sutinka daug naujų veikėjų. Ji įsitrauks į kelių genčių karą Nieko žemėje, padėdama įvairioms gyvenvietėms apsiginti nuo Regalla, galingo kario, išmokusio valdyti mašinas, antskrydžių. Jūs turite pereiti teritoriją, rasti Gaia, išgyventi ir iš naujo paleisti sistemą.
Tęstinumas ir pažįstamumas
Kadangi tai antroji dalis, natūralu tikėtis tam tikrų apribojimų. Tačiau Partizanų žaidimai pavyko išlaikyti tęstinumo jausmą, kokio anksčiau nepatyriau tęsinyje. Aloy neprarado daugumos savo sugebėjimų nuo „Zero Dawn“. Žinoma, ji prarado dalį įrangos, tačiau šis praradimas yra pateisinamas. Jos ietis, šarvai ir sugebėjimai iš esmės atitinka Zero Dawn, kuri sukuria guodžiantį pažįstamumo jausmą. Tie, kurie žaidė ankstesnę dalį, nesijaus neapsaugoti ir gali pradėti pjauti mašinas senamadiškai nuo pat pradžių. O naujokai gaus naują pradžią, ką, beje, tikrai rekomenduoju.
Įgūdžių medžiai ir kovos stiliai
Medis suskirstytas į 6 dalis – karys, miškininkė, medžiotojas, išgyvenęs žmogus, skautas ir mašinistas. Kurį medį pasirinksite, priklauso nuo jūsų. Viską galėsite atidaryti prieš baigdami žaidimą. Tačiau jei jums labiau patinka slaptumas, greičiausiai būsite investuotas į skautą, kaip ir aš. Tai tik daug sudėtingiau. Viena vertus, medžio sugebėjimai padaugėja su tinkamais šarvais. Galite naudoti specialias ginklų technologijas ir skirtingus režimus, kurie leidžia Aloy būti nematomam, būti stipresniam iš arti arba atlikti energijos sprogimą visur. Kai pradedate kovą Horizonte, turite panaudoti savo protą ir turimą arsenalą, kad išsiaiškintumėte, kaip pabėgti nuo kovos ar susidurti su priešu. Arba „hack and slash“ diapazonas, arba slaptas stilius. Tavo pasirinkimas.
Mašinos ir taktika
Kovos sistema vis dar yra geriausia, ką siūlo šiandieniniai žaidimai. „Uždraustuosiuose Vakaruose“ viskas daug sudėtingiau, arba bent jau taip atrodo. Jūsų laukia 43 unikalios mašinos. Tai dvigubai daugiau nei originalas. Bet reikia pridurti, kad variantų dar yra, tad galutiniame variante jų yra dar daugiau. Koncepcija paprasta – galite rasti klasikinę mašiną ir „pažangiausią“. Tačiau taip pat galite rasti „Blowback“, kuris yra ugnies, rūgšties ir šalčio variantų. Apie kiekvieną iš jų galite elgtis skirtingai. Štai kodėl svarbiau sutelkti dėmesį prieš kovą ir jos metu. Fokusas dabar tiksliau nustato silpnąsias vietas ir paaiškina, kas vyksta – kada. Būsite labiau atidūs nuplėšdami komponentus ir bandydami išsiaiškinti kiekvienos mašinos Achilo kulną. Iškritusios dalys reikalingos šarvams ir ginklams atnaujinti. Taigi jūs norite išvengti tiesiog noriai beprasmiškai sumušti robotą ir prarasti svarbius komponentus. Tuomet geriausios robotų versijos, žinoma, siūlo geresnį atlygį.
Melee Combat and Weaponry
Melee kova yra sustiprinta kombinacijomis ir specialiomis atakomis, kurias galima atlikti treniruočių aikštelėse. Jie veikia kaip išplėstinė mokymo programa. Jūsų ietis turi daug geresnį funkcionalumą ir padeda Aloy tapti pavojingesniu artimojo kovos personažu. Visgi, svarbiausia, tai leidžia pakeisti kovos stilių. Nors prieš didesnes mašinas vis tiek turėsite naudoti įprastus ginklus. Žinoma, yra spąstų, bombų ir dūmų granatų. Eidami per žemėlapį pastebėsite daug išteklių, kuriuos galėsite panaudoti atnaujindami savo ginklus tam skirtose stotyse. Ginklai, priklausomai nuo jų retumo, siūlo įvairias premijas. O šaudmenų gamybos sunkumas priklauso nuo egzotiškesnių komponentų suradimo. Tada jūsų arsenalo savybės gali būti dar labiau patobulintos naudojant ritinius. Taip pat įvairūs ginklai turi papildomus režimus, leidžiančius iš karto iššauti, pavyzdžiui, strėlių salvę ar dar tikslesnį auskarų šūvį iš toli. Norint pasiekti tokius atnaujinimus, reikia ne tik atidaryti įgūdžių medį. Dažnai reikia rasti mašinų grupę, tačiau quest sistema mielai jums tai padeda.
Tyrinėjimas ir aplinkos sąveika
Kad surastumėte taškus ir vietas aplinkui, nušaukite kabliuką ir įsitraukite. Kabliukas taip pat pravers tyrinėjant aplinką, sprendžiant galvosūkius ar šalinant kliūtis. Taip pat padės patobulintas fokusavimo vaizdas; dabar geriau pažymėta, kur lipti ir šokinėti. Vėlgi, „Tallnecks“ padeda atverti lauką, tačiau saugokitės. Kiekvienas originalus. Pamirškite apie ėjimą prie kiekvieno, lipimą į „bokštą“, ir viskas. Kiekvienas Tallneck yra atskira misija, kuri nesikartoja. Ir buvau nustebęs, kiek daug pastangų kūrėjai įdėjo, kad nustebintų žaidėją. Norėdami valdyti mašinas Vakaruose, turite gauti jų nepaisymo kodus vadinamuosiuose katiluose / katiluose, kaip ir Zero Dawn. Bet vėlgi, kaip ir „Tallnecks“, kiekvienas yra skirtingas. Kiekvienas iš jų yra originalus, ir jūs laukiate tikrai išskirtinių galvosūkių. O jei praeisite pro Katilus, netgi galite prisijaukinti tokį Saulės paukštį kaip aš ir skristi virš nuostabaus kraštovaizdžio. Kai kurios iš geriausių misijų yra po vandeniu, ir aš labai džiaugiuosi, kad kūrėjai išbandė šį eksperimentą. Anksčiau bijojau plaukimo ir nekenčiu vandens misijų žaidimuose. Bet oho, šios misijos buvo sukurtos taip, kad būtų tikrai patrauklios, o tyrinėti pasaulį po vandeniu buvo malonus užsiėmimas.
Unikali Šalutinė veikla
Šalutinė veikla apima lenktynes ant stovų arba mini žaidimą „Strike“, kuris panašus į Gwentą iš trečiosios „Witcher“. Jis groja stebėtinai gerai. Jūs renkate figūras, kurias vėliau naudojate mūšio lauke žaisdami miniatiūrinį taktinį paeiliui pagrįstą X-com. Pagrindinis žaidimas yra labai panašus į „Into the Breach“, nors „Guerrilla“ labai stengėsi laikytis taisyklių ir sukūrė savo „Strike“ atakas bei personažus. Taip pat galite gaminti maistą – tiksliau, paruošti maistą jums, ir tai suteiks jums keletą minučių patobulinimų – pavyzdžiui, geresnę ištvermę ar galimybę kritiniam puolimui. Dažnai galite iškeisti netinkamus išteklius į žaidimo valiutą pas prekybininkus ir nusipirkti reikiamų išteklių.
Vaizdo ir garso patirtis
Meninį dizainą galite pamatyti patys. Žaidimas siūlo neįtikėtiną garso ir vaizdo patirtį. Nieko negaliu pasakyti prieš muziką, nes ji gniaužia kvapą. Ir man patinka beveik viskas grafikoje: mokslinės fantastikos elementų dizainas, personažai ir kraštovaizdis. Tai, kaip DECIMA variklis vienu kadru gali atvaizduoti tiek daug gėlių, medžių ir objektų, yra kvapą gniaužiantis. Tačiau taip pat turime būti kritiški. Nors DECIMA yra išskirtinė technologija. Kūrėjai šaudo sau į pėdą, PlayStation 5 leisdami pasirinkti našumo režimą arba raiškos režimą. Norint pasiekti žaidimo greitį iki 60 kadrų per sekundę prastesnės vaizdo kokybės kaina, reikia padidinti našumą. Nors skiriamoji geba reiškia 30 FPS, bet su didesniu ryškumu ir aiškesnėmis tekstūromis. Čia atsiranda mano padalijimas. Jei nenurodyta kitaip, peržiūros metu matysite kadrus iš našumo režimo. Išbandžiau skyros režimą ir atsiprašau, kai išbandysite abu režimus, įstrigote dėl našumo – trūksta tik kokio nors režimo tarp jų. Kažkas panašaus į dinaminės raiškos režimą, kuris, nors ir nebus 60 FPS, taip pat neturės daug mažesnės raiškos.
Našumas ir prieinamumas
Didesnę problemą matau ne tiek retkarčiais pasitaikančioje animacijoje, kiek pranešimuose apie Aloy veiksmus. Kad suprastum, Guerrilla Games, matyt, sukūrė specialius Aloy komentarus apie tai, ką turėtumėte daryti ir kaip naršyti aplinkoje po žaidėjų atsiliepimų. Aloy taip dažnai komentuoja, kad jau žinai, kada ji gali kur nors pašokti, kad ruošiasi ką nors nuskaityti ir pan. Ir ji de facto sugadina procedūrą už jus, jums nereikės to išsiaiškinti pačiam. Tačiau kai kuriuos dalykus galima išjungti: pasiekiamumo nustatymai yra tai, ką galime įvertinti. Kova gali būti lėtesnė, o jūs galite suaktyvinti automatinę taikymo sistemą. Jūsų gyvenimas gali automatiškai pasipildyti, kai uogaujate, arba atidaryti skydą, kai nukrentate iš didelio aukščio. Tai sutiks ne tik neįgalieji; šios pritaikymo neįgaliesiems parinktys yra būtinos, kad kiekvienas galėtų mėgautis žaidimu.
Visapusiškas mokslinės fantastikos RPG
„Guerrilla Games“ neabejotinai pradėjo didelę kelionę su Aloy, kad pranoktų save ir savo ankstesnį palikimą. Po visų pusiau optimizuotų ir nebaigtų AAA pavadinimų, malonu turėti kūrėją, kuriuo gali pasikliauti ir pristatyti visapusišką žaidimą anglų kalba be „lootbox“ ar mikrotransakcijų. „Horizon“ mokslinės fantastikos RPG interpretuoja savaip: sprendimų priėmimo struktūros vis dar yra linijinės, o žaidimui yra tik viena pabaiga – bet kartais tai yra privalumas. Rašytojai neturi susidoroti su milijonais sprendimų derinių ir sutelkti dėmesį į kokybišką pasakojimą, kuris trykšta rimtomis temomis ir gali būti nesenstantis. Vis tiek galite paveikti atskirų personažų gyvenimus vietiniu lygmeniu žaidimo metu. Nauji pavojai ir vaizdingi pokyčiai keičiant Boilers arba Tallnecks yra kūrybiškumo ženklas, kurį šiandien būtų sunku rasti atviro pasaulio žaidimuose. Akivaizdu, kad už „Horizon Forbidden West“ buvo didžiulės pastangos padaryti pirmiausia veiksmo RPG su kuriais žaidėjams bus smagu. Ir tada spręsk sustingimą.
Įtraukianti istorija apie įvairias uolas, slėnius, ežerus ir vandenynų gelmes iki išskirtinio mašinos dizaino ir sumanios veikėjų tobulinimo sistemos. Zero Dawn evoliucijos žaidimą žaisti yra maloniau, AI priešai, susidūrę su didesniais sunkumais, siūlo iššūkį patyrusiems žaidėjams valandų valandas, o 60 kadrų per sekundę greitis suteikia kovos sistemai sėkmių, kurių aš pasiilgau peržiūrėdamas Horizon Zero Dawn ankščiau 30 FPS. „Horizon: Forbidden West“ kuria ir plečiasi remdamiesi puikiais „Horizon“ franšizės pagrindais. Jis praplečia juos temomis iš gerai žinomų ir naujų veikėjų, paaiškina neįtikėtinai įtraukiančios mokslinės fantastikos istorijos detales ir siūlo fantastišką patirtį mirštančiame pasaulyje, kurią galite išgelbėti tik jūs ir Aloy.
Kur nusipirkti „Horizon Forbidden West“: pilnas leidimas
- Steam (kompiuteris): Galima įsigyti už 59,99 USD. Pirkite jį tiesiai iš Steam parduotuvė
- Epic Games Store (kompiuteris): Kaina 59,99 USD. Raskite jį ant Epic Games Store
- „PlayStation Store“ (PS4, PS5): Standartinį leidimą galima įsigyti už 19,99 USD, o pilno leidimo – 59,99 USD. Šiuo metu abu leidimai parduodami iki 2024 m. liepos 4 d. arba nemokamai užsiprenumeravus „Play Pass Extra“. Patikrinkite tai svetainėje PlayStation parduotuvė