Straipsnio skaitymo laikas: 4 minutes
Įvadas į juodąjį mitą: Wukong
„Juodasis mitas: Wukong“, sukurtas „Game Science“, sulaukė didelio dėmesio ir išsiskiria kaip labai lauktas veiksmo RPG. Pagal klasikinį kinų romaną „Kelionė į Vakarus“. Įsigyti į jūsų parduotuvę 2024 m. rugpjūčio 20 d. patinka EPINIS, Garai arba Žaidimų stotis po 60 dolerių markę. „Xbox“ versija atidėta kaip tikėtasi…
Šis žaidimas buvo giriamas už vaizdinį ištikimybę, įtraukią kovą ir naują pažįstamų pasakų suvokimą. Tačiau nuomonės apie jo vykdymą ir žaidimo eigą skiriasi, kaip rodo dvi praktinės patirties Charlie Wacholz EPIC parduotuvėje ir Morgan Park of PC Gamer.
Wacholzo patirtis: vaizdai ir kova
Charlie Wacholzas patyrė “Juodasis mitas: Wukong“ vasaros žaidimų festivalyje, pabrėžiant įspūdingą žaidimo vaizdą ir reaguojančią kovos sistemą. Jis pažymėjo, kad žaidimas yra daugiau nei tradicinis Soulslike, jame yra elementų iš įvairių sėkmingų veiksmo žaidimų, įskaitant personažų veiksmo žaidimus, tokius kaip „Elden Ring“. Kovos metu žaidėjai gali jaustis labiau įgalinti dėl sklandžių judesių, įvairių įrankių ir įgūdžių medžio, leidžiančio išlyginti sugebėjimus. Wacholzas pabrėžė magiškus elementus, tokius kaip „Imobilizuoti“ burtai, suteikiantys gaivų tradicinio veiksmo žaidimo patirties. Jis gyrė žaidimą už jo atsidavimą sukurti patrauklią patirtį, o tai rodo, kad jis yra pasirengęs padaryti didelę įtaką išleidus Epic Games Store.
Parko perspektyva: bosų kovos ir pasaulio dizainas
Morgan Parkas, taip pat Summer Game Fest, pasiūlė kontrastingą vaizdą. Savo dviejų valandų demonstracinę versiją jis apibūdino kaip sudėtingų bosų kovų ir stebėtinai menko pasaulio derinį. Parkui, save vadinančiam atsitiktiniam Soulslike žaidėjui, „Juodasis mitas: Wukong“ yra prieinamesnis nei „Elden Ring“. Jis pažymėjo, kad žaidime pagrindinis dėmesys skiriamas bosų kovoms, o Wukongo supaprastintas judėjimas sutelktas į vieną ginklą, beždžionių karaliaus stebuklingą lazdą, gudrybės mygtuką ir greito naudojimo burtus su atvėsimu. Parkas įvertino supaprastintą kovą, tačiau išreiškė susirūpinimą dėl negausaus pasaulio ir tarpusavio ryšio trūkumo, apibūdindamas žaidimo pasaulį kaip pėsčiųjų takų tinklą, apsuptą nematomų sienų. Jis teigė, kad nors boso skubėjimo metodas gali patikti kai kuriems žaidėjams, jis gali nuvilti tuos, kurie tikisi tradicinės Soulslike patirties.
Wacholzo akcentai: veiksmo ir magijos derinimas
Wacholzo patirtis išryškino žaidimo veiksmo ir magiškų elementų derinį, suteikiantį unikalią ir patrauklią patirtį. Jis atkreipė dėmesį į sklandžius judesius ir įvairias pavarų parinktis, pabrėždamas kūrėjo atsidavimą sukurti žaidimą, kuris semiasi įkvėpimo iš įvairių sėkmingų pavadinimų. Wacholzas įvertino žaidimo gebėjimą patikti plačiajai auditorijai, todėl žaidėjai suintrigavo ir nori jį išbandyti.
Parko rūpesčiai: supaprastinta kova ir retas pasaulis
Priešingai, Parko patirtis buvo sutelkta į sudėtingas žaidimo bosų kovas ir negausų pasaulį. Jis apibūdino mūšį kaip susitelkusį į vieną ginklą – magišką beždžionių karaliaus lazdą su „dodge“ mygtuku ir greito naudojimo burtais su atvėsimu. Parkas įvertino supaprastintą kovą, tačiau išreiškė susirūpinimą dėl tarpusavio ryšio poreikio žaidimo pasaulyje. Jis apibūdino žaidimo pasaulį kaip pėsčiųjų takų tinklą, apsuptą nematomų sienų, siūlydamas kad nors boso skubėjimo metodas gali patikti kai kuriems žaidėjams, jis gali nuvilti tuos, kurie tikisi tradicinės Soulslike patirties.
Bendras dėkingumas už vaizdus ir atsidavimą
Nepaisant jų skirtingos perspektyvostiek Wacholzas, tiek Parkas pripažino žaidimo potencialą ir unikalus požiūris į veiksmo RPG žanrą. Wacholzas įvertino žaidimo veiksmo ir magiškų elementų derinį, o Parkui supaprastintas kovos ir boso skubėjimo metodas buvo prieinamesnis. Abu pabrėžė žaidimo vaizdinį ištikimybę ir kūrėjo atsidavimą sukurti žavingą patirtį.
Dvi nuomonės apie juodąjį mitą: Wukong
„Juodasis mitas: Wukong“ yra unikalus veiksmo RPG žanro įrašas, įkvėpimo semiamasi iš klasikinės literatūros ir sėkmingų veiksmo žaidimų. Žaidimas siūlo naują ir pažįstamą patirtį, patrauklią plačiajai auditorijai dėl veiksmo ir magiškų elementų derinio. Nors nuomonės apie jo vykdymą ir žaidimo eigą skiriasi, žaidimas gali smarkiai paveikti jo išleidimą. Nesvarbu, ar esate atsitiktinis žaidėjas, ar užkietėjęs „Soulslike“ gerbėjas, „Black Myth: Wukong“ žada unikalią ir patrauklią patirtį, kurią verta išbandyti.
Aplankykite oficialus Black Myth: Wukong puslapis arba subReddit diskusija apie Juodasis mitas: Wukong Subreddit.