„Warhorse Studios“ turi oficialiai paskelbtas „Kingdom Come: Deliverance 2“., kritikų pripažinto Čekijos viduramžių RPG tęsinys, kuris sužavėjo publiką detaliu XV amžiaus Bohemijos atkūrimu. Parduotas nepaprastas 6 milijonų kopijų kiekis, originalus žaidimas užkėlė aukštą kartelę, o gerbėjai nekantriai laukė kito skyriaus šioje istoriškai turtingoje viduramžių Vidurio Europos karalystėje – Bohemijoje.
Tęsinio apimtis ir istorinis gylis
„Kingdom Come: Deliverance 2“ žada išplėsti savo istorinę drobę ir pasiūlyti dvigubai didesnį žaidimų pasaulį nei jo pirmtakas. Ši plėtra neapsiriboja geografija, bet apima turtingesnį, daugiasluoksnį pasakojimą. Žaidimas gilinsis į 15-ojo amžiaus Europos gyvenimo gobeleną, užfiksuodamas etninių grupių ir religinių įsitikinimų sudėtingumą husitų sukilimų eroje – laikotarpiu, kuriam būdinga didžiulė socialinė ir religinė suirutė.
Kūrėjai yra pasiruošę gilinti panardinimą į siužetą, kuriame meilės ir keršto temos susipina per tebesitęsiančio žaidimo veikėjo Henrio sagą, kai jis ieško teisybės už savo tėvų nužudymą. Siekdami šio tikslo, žaidėjai naršys po pasaulį, kupiną konfliktų ir intrigų, istorinių įvykių, formavusių Bohemiją ir už jos ribų, fone.
Kinematografijos tobulinimas ir istorijos išplėtimas
Tęsinyje bus maždaug penkios valandos kino scenų, kurios dar labiau praturtins patirtį. Šiuo ambicingu įtraukimu siekiama sklandžiai integruoti istorijos gylį, kol žaidėjai net neįžengia į interaktyvius žaidimo elementus. Toks požiūris reiškia Warhorse Studios įsipareigojimą gerinti žaidimo pristatymą ir įtraukti žaidėjus gilesniu emociniu lygmeniu.
Įvairus ir dinamiškas žaidimas
Geografinė plėtra Kingdom Come: Deliverance 2 apima du kruopščiai sukurtus žemėlapius. Pirmajame „Cesky Raj – Čekijos danguje“ yra didinga Trosky pilis, viduramžių architektūros ir istorijos švyturys. Antrasis žemėlapis nukels žaidėjus į Kutna Hora miestą ir jo apylinkes, žinomas dėl savo istorinės vertės – kaip baisus kaulų ossaras :O
Žaidimo eiga ir platinimas
Tęsinys, atspindintis žaidimo mechaniką, pasiūlys įvairius įtraukiančius kovos scenarijus: nuo apgultų miestų iki susirėmimų vešlioje kaimo vietovėje ir strateginių konfrontacijų siauruose koridoriuose. Šie įvairūs nustatymai žada mesti iššūkį žaidėjų strateginiam mąstymui ir kovos įgūdžiams, sustiprindami žaidimo tikroviškumą ir istorinę ištikimybę.
Ateik karalystė: išlaisvinimas 2 bus pasiekiamas tik per skaitmeninį platinimą „PlayStation 5“, „Xbox Series X|S“ ir asmeniniame kompiuteryje, o tai bus išleista atostogų sezono metu. Šis tik skaitmeninis metodas atspindi šiuolaikines platinimo tendencijas ir užtikrina, kad žaidėjai visame pasaulyje galėtų pasiekti žaidimą po išleidimo.
Kūrimo komanda ir kultūrinis autentiškumas
Kūrimo komanda, kurią sudaro 250 atsidavusių profesionalų, siekia teikti autentiškumu ir kokybe atitinkančią patirtį. Atsižvelgdamas į atsiliepimus apie pirmojo žaidimo etninį vaizdavimą, tęsinys apims tikslesnį regiono istorinės demografinės įvairovės vaizdavimą, pridedant kultūriniam vaizdui gilumo ir autentiškumo.
Norėdami padidinti žaidimo autentiškumą, „Warhorse Studios“ nusprendė įtraukti originalius čekiškus garso takelius, pagerindama čekų žaidėjų įtraukiantį potyrį ir pagerbdama žaidimo šaknis. Ši funkcija pabrėžia studijos atsidavimą kultūrinei ištikimybei ir suteikia autentiškesnę žaidimo patirtį Čekijos Respublikos gerbėjams.
Taigi dabar šiek tiek palaukiame
Dėl savo ambicingo masto, gilesnės istorijos ir atsidavimo istoriniam bei kultūriniam autentiškumui „Kingdom Come: Deliverance 2“ virsta daugiau nei tik tęsiniu – jis yra pasirengęs tapti svarbiu RPG žanro leidimu. „Warhorse Studios“ ir toliau atskleidžiant daugiau detalių, jaudulys tik auga. Šiuo tęsiniu siekiama ne tik sužavėti originalo gerbėjus, bet ir pritraukti naujų žaidėjų savo praturtintu siužetu ir plačiu pasauliu.
Sekite naujienas, nes mes ir toliau stebime „Kingdom Come: Deliverance 2“ – žaidimo, kuris žada iš naujo apibrėžti istorinių RPG standartus ir sužavėti pasaulinę žaidimų bendruomenę, kūrimą.