Pavadinimas: Metro: Last Light Redux
Programuotojas: 4A žaidimai
Leidėjas: Gilus sidabras
Išleista: 2014 m. rugpjūčio 26 d
Peržiūrėta platforma: Playstation 4
Galimos platformos: PC, PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch, Linux, macOS
Straipsnio skaitymo laikas: 7 minutes
Žaidimas buvo sukurtas prižiūrint Ukrainos žaidimų kūrimo studijai 4A Games. Be to, autorius Metro 2033 ir Metro 2034 bendradarbiavo abiejuose žaidimai. Šį kartą jam buvo patikėtas dialogų ir istorijų kūrimo darbas. Jo scenarijus „Metro: Paskutinė šviesa“ buvo per ilgas, kad žaidimas išnaudotų visas savo galimybes, todėl jis perdarė jį į kitą knygą pavadinimu „Metro 2035“. Nors tik kai kurie dalykai Dmitrijus Glukhovskis Turėjau omenyje per kūrimo mėnesius, kad žaidimas buvo įtrauktas į žaidimą, istorija yra daugiau nei pakankamai sudėtinga, ir tą patį galima pasakyti apie likusią žaidimo dalį.
Glukhovskio metro žaidimo istorija tęsiasi
„Paskutinė šviesa“ vyksta praėjus metams po pirmosios dalies įvykių, kai Artiomas nusprendė surengti raketų ataką, nukreiptą į Tamsiuosius – antgamtines būtybes, rastas aplink metro, kurios be jokios priežasties žudė visus savo kelyje. „Metro 2033“ žaidime buvo net dvi galimos baigtys, iš kurių kūrėjai nusprendė sekti blogesnę iš dviejų. Iki šiol Atyomas buvo tapęs oficialiu grupės „Sparta“ nariu – elitiniu Poliso miesto padaliniu, kuris tuo pat metu perėmė D6 karinės bazės, iš kurios buvo paleistos raketos, kontrolę. Tačiau paskutinis Tamsusis buvo rastas paviršiuje, ir Artiomui įsakyta jį nužudyti. Bet, žinoma, viskas klostosi ne taip. Pagautas nacių ir praradęs sąmonę, Artiomas atsibunda koncentracijos stovykloje ir atsiduria keblioje situacijoje, iš kurios jis turi išsisukti.
Postapokaliptinės Rusijos gelmių ir aukštumų tyrinėjimas
Žinoma, tamsūs „Metro 2033“ koridoriai seka mus į tęsinį, nors šį kartą paviršių matome dažniau nei bet kada anksčiau. Čia vis tiek prasideda adrenalinas, nes niekada nežinai, kada baigsis dujokaukės filtras, o tai privers tave kuo greičiau pasislėpti po žeme, kad netyčia netaptum mutavusiu pabaisa, kurią Čia susitiksiu daugiau nei pakankamai.
Kūrėjai sugeba sukurti padorią atmosferą, sukeldami žaidėją į netikėtas su istorija susijusias situacijas, kurios nustebina ir kartu pateikia kiekvieną kartą vis naują iššūkį.
Žaidimo mechanika „Metro: paskutinė šviesa“.
Prieš žaidimo išleidimą kūrėjai šiek tiek kalbėjo apie sėlinėjimą už priešo nugarų, o tai padėjo mane išlaikyti daugiau nei vienoje iš daugelio situacijų, kai teko susidurti su priešininkais. Tiesa, nors aš padariau viską, ką galiu likusioje žaidimo dalyje, jie galėjo mane pastebėti šiek tiek per greitai. Vėlesnėse Rambo rungtynėse, kai į mane iš visų pusių bėga daug priešų, tokios atmosferos nebeliko.
Arsenalas ir atnaujinimai
Žaidime yra pakankamai ginklų, iš kurių galima pasirinkti, kad kiekvienas rastų tą, kuris išsigelbės iš bet kokios pavojingos situacijos. Prabėgus vos kelioms minutėms žaidime, galima užimti visus tris turimus ginklų lizdus, tačiau pašalinę priešus gausite daug įdomesnių ir funkcionalesnių ginklų. Vadinasi, beprasmiška tenkintis kažkuo įprasta. Taip pat galite pritaikyti įvairius patobulinimus atskiroms detalėms, įskaitant šiluminį regėjimą, duslintuvus, greitesnį įkrovimą, didesnius žurnalus ar bet kurią iš kelių kitų įtaisų, kurie vis tiek pravers. Didžiulius priešus daugiausia gali suerzinti vienas taiklus šūvis į galvą, o laikui bėgant tai nebus taip paprasta su jokiu jūsų priešininku. Kalbų apie nuolatinę baimę pritrūkti kulkų, kurią turėjome su ankstesne dalimi, dabar nebėra, o jų užtenka net ir esant sunkesniems sunkumams.
AI trūkumai ir atmosferos neatitikimai
Negalite naudoti šio metodo prieš mutavusius priešus, kurie ateina tiesiai į jus, bet jei esate uždaroje teritorijoje, kurioje yra daug priešų, tiesiog suraskite gerą vietą, padarykite vieną gerą šūvį ir viskas. Bukas dirbtinis intelektas užtikrina, kad jei tik sėdėsite siaurame koridoriuje ir lauksite, beveik visi kambaryje esantys pamažu pasirodys prieš jus. Ir kai juos nužudysite, o tai nėra vienintelė problema, jūs surenkate nukritusias kulkas iš maždaug 20 priešų, tvarkingai sukrautų vienas ant kito. Šiuo metu jūs jau esate visiškai netekę atmosferos ir turite laukti, kol žaidimas vėl atsiras. Deja, tai yra lengvas kovos būdas, kuriuo kartais nesąmoningai pasinaudosite, o tai gali būti geriau.
Dėmesys detalėms: lygio dizainas ir panardinimas
Žaidime taip pat yra keletas problemų, pvz., klaidų ir kitų nedidelių klaidų, kurios pateko į žaidimą kūrimo metu. Nors jie nesukelia jokių reikšmingų nesklandumų, dėl kurių žaidimas per sekundės dalį taptų nežaidžiamas, nepakenktų, jei kūrėjai išdrįstų bent keletą iš jų pataisyti, nes tai labai padidintų bendrą žaidimo pojūtį. Nepaisant to, kūrėjams pavyksta puikiai dirbti su lygiu dizainu. Kiekviena jūsų aplankyta erdvė yra unikali ir kažkaip jus sužavės. Štai priešas, įstrigęs po griuvėsiais, maldauja pasigailėjimo; yra išgyvenusiųjų įkalintas priešų grupuočių, desperatiškai maldaujančių jūsų pagalbos, bet jūs nieko negalite padaryti. Tokios mažos detalės sukuria žaidimo magiją.
Garso ir vaizdo tobulumas: grafika ir garso takelis
„Metro 2033“ užkėlė aukštą kartelę grafikai, o jos tęsinys tęsia tendenciją su nuostabiais vaizdais. Garso takelis sustiprina žaidimo atmosferą ir suteikia įtraukiančių įspūdžių. Tai efektyviai signalizuoja apie priešų buvimą, padidindama įtampą ir panardindama. Tačiau kai kurios techninės problemos mažina bendrą patirtį, nors jas galima valdyti.
Metro tęsinys sulankstomas
Metro: Paskutinė šviesa nėra paprastas dalykas šaulys kad galima tiesiog nepastebėti. Iš pagarbos pirmai daliai jau nekantriai laukiau, ką pademonstruos kūrėjai. Tačiau man buvo aišku, kad vietos tobulumui dar yra daug. Bet kokiu atveju, žaidimų pasaulio įmantrumas, puiki istorija ir gyvybinga atmosfera mane įtikino, kad žaidimą verta žaisti, nesvarbu, ar patiko pirmoji dalis, ar ne. Tačiau tiesa ta, kad žaidimo eigoje buvo galima padirbėti daug daugiau, nes priešų pašalinimo momentais kartais jautiesi beveik abejingas šiam aspektui. Nepaisant to, žaidimas nusipelno teigiamo įvertinimo ir apskritai yra solidus tęsinys.
Metro: Last Light Redux – žaidimo pirkimas iš šių patikimų mažmenininkų
Steam: pasinerkite į persekiojančią atmosferą Maskvos metro asmeniniame arba Mac kompiuteryje .
PlayStation Store: išgyvenk siaubas, kurios jūsų laukia PlayStation 4.
„Microsoft“ parduotuvė: Kovok už išlikimą tamsiuose „Xbox One“ arba „Xbox X/S“ tuneliuose.
Nintendo eShop: Patirkite postapokaliptinę patirtį kelyje naudodami „Nintendo Switch“..
GOG: Gaukite a Žaidimo versija kompiuteriui be DRM.
Epic Games Store: Pridėti Metro: Last Light Redux į jūsų Epic biblioteką.
Apsilankykite oficialioje Metro svetainėje Norėdami gauti daugiau informacijos ir pirkimo galimybių.