Pavadinimas: Minecraft požemiai
Žaidimo tipas: Veiksmo RPG, Dungeon Crawler
Programuotojas: Mojang Studios, Double Eleven
Leidėjas: Xbox žaidimų studija
Išleista: 2020 m. gegužės 26 d
Galimos platformos: „Microsoft Windows“, „Xbox One“, „PlayStation 4“, „Nintendo Switch“.
Peržiūrėta platforma: Playstation 4
Brandos lygis: E10+ (visi 10 metų ir vyresni)
Skaitymo laikas: 8 minutes
Veiksmo RPG atskyrimas Minecraft „Dungeons“ nepadaro gėdos garsiajam prekės ženklui ir siūlo linksmą bei prieinamą žaidimą. Tai idealus šeimyninis žaidimas, pasižymintis iki keturių asmenų kooperatyvu ir linksmu audiovizualiniu aspektu. Reiklesnius žaidėjus gali atbaidyti trumpas žaidimo laikas ir paprasta bei pasikartojanti žaidimo mechanika, tačiau Universal Minecraft ar Diablo gerbėjams jis tikrai turi ką pasiūlyti. Originalus Minecraft yra vienas didžiausių žaidimų reiškinių. Skaičiai, viršijantys 300 milijonų parduotų vienetų visose įmanomose platformose, kalba patys už save. Tai buvo tik laiko klausimas, kada prekės ženklo savininkas „Microsoft“ pasinaudos kubo pasaulio populiarumu kituose žaidimuose.
Nuo istorijos režimo iki Dungeon Crawling
Be įvairių originalaus „Minecraft“ prievadų, pirmasis išvestinis buvo „Telltale Games“ nuotykių žaidimas „Minecraft: Story Mode“. Po to pirmieji Švedijos kūrėjai iš Mojang Studio grįžo į savo brangakmenį padedami „Double Eleven“ komandos. Žinoma, visas projektas buvo sukurtas be įmonės įkūrėjo Markuso Perssono, dar žinomo kaip Notch, kuris nebuvo su kompanija nuo jos pardavimo. Nepaisant to, lūkesčiai nebuvo menki. „Minecraft Dungeons“ yra veiksmo RPG, kuris iš dalies įkvėpimo semiasi iš požemių-roplių žanro pavadinimų. Pats žaidimo būdas dėl akivaizdžių priežasčių yra skirtas jaunesniems ir mažiau aktyviems žaidėjams, kurie susidomės žaidimu pirmiausia dėl jo prekės ženklo. Verta paminėti, kad „Diablo“ gerbėjai gali būti patenkinti „Minecraft Dungeons“, bet tikrai ne patys užkietėję bendruomenės nariai.
Žaidimo mechanika ir lygio dizainas
Po veikėjo pasirinkimo, trumpos pamokos ir įžanginės istorijos scenos kūrėjai nukrenta jus į pirmąjį iš devynių lygių. Atskiri lygiai iš pirmo žvilgsnio atrodo linijiniai, tačiau atidžiau pažiūrėję galite atrasti įvairių aplinkkelių ar paslėptų sričių. Pagrindinis žaidimo tikslas yra pašalinti įvairius priešus. Be klasikinio artimojo ginklo, gausite ilgo nuotolio lanką ir tris lizdus ypatingiems gebėjimams. Tai leidžia trumpam išsikviesti, pavyzdžiui, gyvūno kompanioną, paleisti specialią ugnies strėlių užtvarą arba sumažinti padarytą žalą. Einant per lygius galima rasti naujų sugebėjimų, lankų, šarvų ir įvairių artimojo kovos ginklų. Arba jie iškrenta iš kai kurių nužudytų priešų, arba galite juos rasti įvairiose dėžėse, išsibarsčiusiose po žemėlapį.
Įranga, atnaujinimai ir valiuta
Be naujos įrangos ir sugebėjimų, jūs taip pat renkate žaidimo valiutą pažįstamų žalių smaragdų pavidalu. Juos galima panaudoti perkant naują įrangą ir gebėjimus tarp lygių. Šiam tikslui kūrėjai sukūrė tam tikrą namų zoną ar bazę. Tai labai gražiai padaryta, bet tikrai nusipelno šiek tiek gilesnio naudojimo. Pavyzdžiui, pridėkite galimybę atnaujinti savo namą arba pažaisti minižaidimai tarp nuotykių. Asmeniškai iš priešų ar skrynių iškrito pakankamai įrangos, todėl nejaučiau poreikio pirkti daugiau daiktų su žaidimo valiuta iš prekybininkų, o tiesiog atnaujinti šiuos daiktus, kad išliktų rekomenduojamame lygyje, atsižvelgiant į dabartinį sunkumą. sritis, kurioje buvau.
Paprasta, tačiau įtraukianti kova
Kovos sistema yra gana pamatinė ir lengvai suprantama. Pagrindinius artimojo ginklo atakas įterpiate su šaudymu iš toli, apgaulėmis ir kartais specialių sugebėjimų panaudojimu kartu su gydomuoju gėrimu, kuris pasipildo po tam tikro laiko. Jūs turite tris gyvenimus kiekvienam lygiui užbaigti. Todėl pirmosios trys mirtys toje pačioje lygyje nėra mirtinos. Bosai ir nuolatiniai priešai sveikatos nepapildo. Todėl, praradę vieną iš pirmųjų trijų gyvybių, jūs atgimstate tiksliai ten, kur jūsų priešininkai jus užvaldo; lygio pabaiga įvyksta tik ketvirtos mirties atveju, po kurios esate priversti kartoti visą misiją.
Sunkumas ir pakartojimo vertė
Bent jau pirmasis žaidimo perdavimas yra gana lengvas labiau patyrusiems žaidėjams. Vieninteliai dideli sunkumai, su kuriais susidūriau, buvo paskutiniame lygyje. Tam būdingas didelis viršininkų skaičius ir daugybė bendrų priešų. Išskyrus šią išimtį, žaidimo sudėtingumas eina koja kojon su laipsnišku įrangos tobulėjimu. Žaisdami nuolat susidursite su naujais ginklais ir stipresniais priešais. Didės ir jų skaičius bei minėtas bosų muštynių dažnis. Kalbant apie varžovų įvairovę, galų gale nėra ko skųstis. Jums prireiks maždaug keturių ar penkių valandų, kad įveiktumėte visus devynis lygius ir pamoką, kuri iš pirmo žvilgsnio atrodo mažai, tačiau svarbiausia yra tai, kad kiekviename lygyje jums reikės šiek tiek ilgesnio šlifavimo, kad galėtumėte įveikti kitą lygį. Taigi tikrai nesitikėkite, kad per vieną penkių valandų seansą būsite pusnuogis nuo žaidimo pradžios iki pabaigos. Realiau yra penkiolika valandų, o jei mėgstate platininius trofėjus PlayStation platformoje, kaip aš, tikėkitės iki dvidešimt penkių valandų.
Bendradarbiavimo linksmybės ir išplėstas turinys
Nepaisant solidaus žaidimo laiko, žaidimas tikrai sutiktų daugiau turinio vien dėl priešų įvairovės. Tačiau reikia atsižvelgti į kainą, kuri yra nustatyta maloniai 20 eurų už bazinį leidimą, neįskaitant nuolaidų. Sekdami kitų „Microsoft“ pavadinimų pavyzdžiu, „Minecraft Dungeons“ išleidimo dieną taip pat patraukė į „Xbox Games Pass“, o prieš kurį laiką – į mėnesinius „PlayStation Plus Essential“ žaidimus. Jei norite praleisti daugiau laiko su žaidimu, galimas antrasis žaidimas taip pat nėra bloga idėja. Be to, kad patys nuodugniau tyrinėjate žemėlapius, jus taip pat gali paskatinti naujai atrakintas sunkumas. Žaidime papildomai iš dalies naudojamas atsitiktinis generavimas. Dėl to kartodami lygius visada susidursite su šiek tiek kitokia priešo sudėtimi ar boso tipu.
Vaizdai ir audiovizualinis patrauklumas
Viena iš didžiausių žaidimo privalumų yra galimybė bendradarbiauti neprisijungus ir internetu iki keturių žaidėjų. Nors visą kampaniją galima žaisti vienam, kooperacijoje smagumas vis tiek yra daug didesnis. „Minecraft Dungeons“, kaip ir „TT Games“ LEGO žaidimai, gali būti ideali šeimos pramoga porą vakarų. Beje, į turinį, kuris vėliau išplėtė žaidimą, įtraukta ir nauja salos sritis.
Iš pridėtų vaizdų pastebėsite tipišką Minecraft blokelių pasaulį ir ryškiai stilizuotą grafiką, kuri net ir po tiek metų atrodo įdomiai ir aiškiai atpažįstama. Ypač verti dėmesio vizualiai patrauklūs apšvietimo efektai ir sprogimai. Daugelis žaidėjų gali nustebti sužinoję, kad pavadinimas veikia su Unreal Engine 4. Taip pat turiu pagirti linksmus garsus ir garso takelį. Bent jau „Minecraft“ gerbėjai negali skųstis grafika ir žaidime jausis kaip namie.
Išvada
„Minecraft Dungeons“ nėra lengva priskirti skaitinį įvertinimą. Užkietėję žaidėjai ir požeminio slenksčio žanro gerbėjai gali lengvai pasmerkti žaidimą kaip per paprastą, vaikišką ir trumpą. Tačiau kūrėjai atvėrė duris jaunesnei auditorijai ir mažiau patyrusiems žaidėjams, kad žaidimas būtų lengvai pasiekiamas ir nepretenzingas. Rezultatas – ideali pramoga šeimai, kuriai ypač naudinga galimybė bendradarbiauti iki keturių asmenų, linksmas audiovizualinis aspektas ir įdomus Minecraft pasaulis.
Kur nusipirkti žaidimą?
Steam (kompiuteris): Galima įsigyti už 19,99 USD. Jį galite įsigyti tiesiai iš „Steam“.
„Xbox“ parduotuvė („Xbox One“): Galima įsigyti už 19,99 USD. Patikrinkite tai „Xbox“ parduotuvėje.
PlayStation Store (PS4): Galima įsigyti už 19,99 USD. Jį galite rasti „PlayStation Store“.
„Nintendo“ parduotuvė (jungiklis): Galima įsigyti už 19,99 USD. Pirkite jį iš „Nintendo“ parduotuvės.
Epic Games Store (PC): Galima įsigyti už 19,99 USD. Įsigykite jį iš „Epic Games Store“.
Oficialus puslapis: Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite oficialiame Minecraft Dungeons puslapyje.
Subreddit: Prisijunkite prie diskusijos apie „Minecraft Dungeons Subreddit“.