Numatomas skaitymo laikas: 10 minučių
Istorija paremtas nuotykis, pažįstamas, bet pasenęs
Žaidimas „Telltale Games“ istorija paremtų nuotykių žaidimai yra panašus į knygos skaitymą, nes jūs, kaip žaidėjas, esate veiksmo variklis labai mažoje vietoje, o jus veda ranka su dirbtine vizija, kad jūsų sprendimai gali turėti įtakos. didesnę įtaką besiskleidžiančiai istorijai. 2014 m. studija išleido epizodinį pasakojimą Tales from the Borderlands, bendradarbiaudama su Gearbox, kuris tapo vienu sėkmingiausių prekės ženklų. Pavarų dėžė tada norėjo tęsti savo pėdomis po savo reklama. O jei žaidimus „Telltale“ palyginome su knygų skaitymu, vartydami „New Tales from the Borderlands“ jausitės kaip mieguistas tėvas, bandantis skaityti istoriją savo vaikams po dvylikos valandų pamainos, iš visų jėgų laikydamas akių vokus. .
Humoras: mylėkite arba neapkęskite
Humoras yra kaip greitas maistas. Po kiekvieno iš karto negriebi pilvo, bet kai tai padarysi, tai neapsieina be smarkių išskyrų iš išangės. Pavarų dėžė nuo pat pradžių neslėpė, kad jų istorija nesiplečia originalioje serijoje. Vietoj to, tai yra tramplinas savo pasakojimui, kuriame temos pasiskolintos iš pagrindinio „Borderlands“ prekės ženklo stuburo, itin absurdiško ir smurtinio grobstymo veiksmo. Todėl stebina, kad istorijos ir pasakojimo svarba nustumiama į antrą planą, o ne beprotiškai pasikliaujama sąmoju ir situaciniu humoru, paremtu pagrindinių veikėjų trijulės ir gretimų antraplanių veikėjų sąveika. Toks sprendimas užtrunka, ypač kai humoras yra labai subjektyvus reikalas.
Jums gali patikti šmaikštūs anekdotai, juodas humoras, konfrontuojantys užuominos, situacinis humoras ar tiesiog senamadiški tėčio pokštai. Bet kokiu atveju sulauksite bandymų linksmintis kastuvais, deja, dažnai tai daroma maksimalios jėgos stiliumi. Ironiška, tačiau juokingiausias motyvas slypi po istorijos paviršiumi ir ironišku jos pateikimu per pagrindinius veikėjus. Spektaklis prasideda Atlaso kosminėje stotyje, kur siužetas atsiveria per savo karjeros kelyje kiek įstrigusios mokslininkės Anu akis. O kur pokštas? Anu yra prieš smurtą, o jos pagrindinis mokslinis dėmesys vietoj to yra gyvybės išsaugojimas, o tai, jei suvaidinote bent vieną Borderlands epizodą, yra labai juokinga, nes visi žinome, kad šiame žaidime gyvenimas vertas marinuotų agurkų stiklainio. pasaulyje ir kur smurtas taip pat naudojamas piršlyboms.
Veikėjai, kurie pranoksta istoriją
Po nedidelės istorijos dalies Anu atvyksta į Prometėjos planetą, kurią tuo pat metu užima ginklų milžinas Tediore ir primena vidutinį lūšnyną Pietų Amerikoje. Čia Anu vėl susitinka su broliu Octavio ir ledų gamintoju Fran. Archetipiniai veikėjai yra tipiškas pasakojimo rišiklis, o Anu reprezentuoja racionalų ir vertą personažą, o Octavio – pompastišką ir daugiažodį protingą užpakalį. O Fran? Tarp brolių ir seserų yra kietas vaikinas, kuris subalansuoja abu aukščiau paminėtus kraštutinumus. Daug maloniau nei antraplaniai personažai, o absoliuti piktograma, nustelbianti pagrindinius veikėjus, yra, pavyzdžiui, samdomas robotas, dar žinomas kaip killbot, LOU13, kuris savo šaunia logika komentuoja situacijas, arba nuolat teleportuojantis TIMM-E, kuris tarnauja. kaip tam tikra labiau subalansuota ikoninio „Claptrap“ versija.
Sklypas yra plokščias
Tačiau humoru taip pat piktnaudžiaujama kaip užpildu, sukuriant situacijas, dėl kurių šiandien būtų gėda net ir kičiškiausioms komedijoms. Stebėti 5 minutes scenos, kurioje Anu ir Octavio ginčijasi dėl absoliučiai smulkių dalykų, nesusijusių su pasakojimu, o žygiuodami po filmavimo aikštelę rėkdami, o jūs įsiveržiate į vieną greitą įvykį po kito, deja, yra standartinė rašytojų humoro vizija. Ironiška, tačiau juokingiausios situacijos kyla visiškai iš šono ir iš antraeilių veikėjų. Anekdotas čia yra sąmoningai skirtas siužeto priemonei, tačiau būtent istorija ir jos pristatymas labiausiai traukia Naująsias pasakas iš pasienio. Viena vertus, nors Borderlandse niekada nebuvo daug kalbų, grandioziniai skliautų tyrinėjimo tikslai visada būdavo ant sidabrinės lėkštės žaidimo metu, ir žinojai, kad net būdamas ginklu mušantis sadistas skubi link epiško išvados.
Silpnas sprendimų priėmimas ir pasakojimo gylio trūkumas
Naujojo žaidimo atveju negalima kalbėti apie epą, nes bet kokias užuominas apie gilesnę istoriją blokuoja momentiniai veikėjų poreikiai, tokie kaip bandymas sukurti savo kompaniją, uždirbti didelius pinigus, surasti lavonus. moksliniams tikslams, ir… tikriausiai galite suprasti, kad istorijai svarbių įvykių ir palaikančių įvykių santykis yra beviltiškai netolygus, kaip ir pačios išvados kokybė. O kas yra tragiškiausia visame tame? Pagrindinis dalykas, kurį turėtų sugebėti šio žanro žaidimas, tai tiesiog papasakoti istoriją ir parduoti ją žaidėjui. Senas klausimas apie žaidėjų sprendimų įtaką būsimiems žaidimo įvykiams tada kūrėjai taip pat nesprendžia labai maloniai, nes žaidime taiko plačiausiai naudojamą modelį, suteikdami jums sprendimų iliuziją. Tiesą sakant, jūsų pasirinkimai turi mažai reikšmės, nors dažnai sukelia humoristines situacijas. Pavyzdžiui, dėl neteisingo sprendimo galite prarasti veikėją, o tai, žinoma, akimirksniu baigia žaidimą ir grįšite į išsaugotą poziciją.
Žaidimo mechanika: keletas naujų idėjų, bet mažai įtakos
Ir Anu, ir Octavio, spręsdami situacijas, naudoja unikalius įtaisus, kurie, nors ir nesukelia svaiginančio kintamumo, padeda atskirti veikėjus ne tik iš jų asmenybės. Anu savo išmaniaisiais akiniais atpažįsta svarbius į aplinką nuneštus objektus, o Octavio, kita vertus, gali susisiekti su personažais ir naudotis išmaniosiomis programėlėmis su savo apyranke. Tada Fran didžiąją laiko dalį jūsų tiesiogiai nevaldo, tačiau jos erdvėje yra keletas labai šaunių funkcijų, kurias vis tiek pasieksite nuo pat žaidimo pradžios.
Dėl to daugumą pasirinkimų atpažinsite pagal toną, kuriuo kiti veikėjai su jumis kalbasi ir kaip jie reaguoja į jūsų sprendimus, o ne pagal funkcines naratyvo dalis. Iš esmės tai tas pats principas, kurį naudojo „Telltale“ žaidimai. Neįsivaizduokite, kad tokie pavadinimai kaip „Until Dawn The Dark Pictures Anthology“ yra kuriami remiantis radikaliais posūkiais. Tačiau dialogas dažnai baigsis komiška scena, ir būtų kvaila sakyti, kad visi sprendimai yra beprasmiai. Ypač kai LOU13 jūsų vakarėliui suteikia riedlentės įvertinimą. Taip, riedlentės. Neklausk kodėl. Tačiau, atmetus istoriją ir pasakojimą, kitas dažnai sudėtingas diskusijų taškas yra pats žaidimo būdas ir bendras žaidėjo interaktyvumas su juos supančiu pasauliu. Logiška, kad šis žanras labiau pasikliauja siužetais ir dialogais, tačiau „New Tales from the Borderlands“ žaidėjus išlaiko dar labiau, nei esame įpratę.
Tempo problemos ir kova už įsitraukimą
Griežtas padalijimas yra tas, kad 80% žaidimo sudaro dialogai ir diskusijos tarp veikėjų, 10% pasisavina tyrinėjimo dalys, kuriose jūs tiesiogiai valdote personažus, o visa kita pasirūpina greito laiko įvykiai ir įvairūs mini žaidimai. Be to, scenarijai, kai tenka tyrinėti aplinką, taip pat yra minimalūs ir dažniausiai susiveda į mažą patalpą, kurioje reikia identifikuoti ir rasti tinkamus objektus, o tai galima padaryti naudojant bandymus ir klaidas. Tačiau dėl kelių antrinių mechanizmų kūrėjai galėjo sau leisti į lygius įtraukti keletą pasirenkamų veiklų ir paslėptų apdovanojimų, todėl būtų malonu atkreipti dėmesį net į smulkmenas.
Kūrėjai bando atnaujinti pasenusį nuotykių žaidimų žanrą, kuris turėtų būti įvertintas, nors naujų mechanizmų svarba abejotina. Visų pirma, čia yra ekonomika! Tyrinėdami aplinką ir priimdami tam tikrus sprendimus, uždirbsite pinigų, kuriuos vėliau galėsite investuoti į naujų savo personažų ir programėlių skinų pirkimą. Tai puikiai nuimamas elementas, kurio, jei jo nebūtų žaidime, jūs praktiškai nežinotumėte skirtumo, nes nauji kostiumai neturi jokios funkcinės įtakos žaidimui. Antra, žaidime rasite ikoniškų serijos personažų figūrėles, kurias vėliau galėsite panaudoti specialiuose koviniuose mini žaidimuose, paremtuose greito laiko įvykiais, kurių žaidime pilna, ir jas panaudosite net absoliučiai banaliems veiksmams atlikti.
Mini žaidimai ir šoniniai mechanizmai: nereikalingi, bet malonūs
Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas yra tai, kad susidursite su daugybe mini žaidimų, susijusių, pavyzdžiui, įsilaužimo naudojant Octavia išmanųjį laikrodį. Tai viena iš tų situacijų, kuri bent šiek tiek sumenkina šiaip pasenusį ir dažnai visai neegzistuojantį žaidimą. Nė vienas iš šių gana neįprastų šio žanro mechanizmų nėra visiškai blogas, tačiau jie yra visiškai neišnaudoti. Beveik atrodo, kad vienas iš kūrėjų diske gulėjo sugedusių prototipų aplankas, kurį komanda nusprendė panaudoti galutiniame produkte. Entuziazmo grafikas žaidžiant įgauna važiavimo amerikietiškais kalneliais pavidalą, kai kartais esi labai susijaudinęs ir rėki iš džiaugsmo, o kartais tiesiog nuleidi akis, kad nepamatytum, kas bus toliau.
Išvada
Grafika, garso dizainas ir bendras techninis pateikimas yra puikūs, o Naujos pasakos iš pasienio gražiai parodo, kaip gražiai galima pavaizduoti kitaip tradicinį žanrą audiovizualiai. Konkretaus vizualinio stiliaus, puikaus dubliavimo ir garso takelio derinys sukels ašaras žaidėjams, ypač galvojant apie tai, kaip šiandien gali atrodyti kitaip puikiai pasakojami Telltale Games žaidimai. Tačiau bendras valdiklių nelankstumas, žaidimo mechanika ir istorija atitolina tęsinį, ir daugeliu atžvilgių, deja, jie negali prilygti kitiems Borderlandams, net ir vyresniems nei dešimtmetį. Vis dėlto tai žaidimas, kurį verta žaisti, bent jau Borderlands gerbėjams, jei nieko daugiau.
Apie Žaidimą
Pavadinimas: Naujos pasakos iš pasienio
Žaidimo tipas: Nuotykis, interaktyvi istorija
Kūrėjas: Pavarų dėžės programinė įranga
Leidėjas: 2K žaidimai
Išleista: 2022 m. spalio 21 d
Galimos platformos: PC, PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X/S, Xbox One, Nintendo Switch
Peržiūrėta platforma: PlayStation 5
Brandos lygis: Suaugęs 17+
Kur nusipirkti naujų pasakų iš pasienio
Steam (kompiuteris): Galima įsigyti už 39,99 USD. Jį galite įsigyti tiesiai iš „Steam“.
Epic Games Store (PC): Galima įsigyti už 39,99 USD. Įsigykite jį iš „Epic Games Store“.
„Xbox Store“ („Xbox Series X/S“, „Xbox One“): Galima įsigyti už 39,99 USD. Patikrinkite tai „Xbox“ parduotuvėje.
„PlayStation Store“ (PS5, PS4): Galima įsigyti už 39,99 USD. Jį galite rasti „PlayStation Store“.
„Nintendo“ parduotuvė (jungiklis): Galima įsigyti už 39,99 USD (šiuo metu parduodama už 19,99 USD). Pirkite jį iš „Nintendo“ parduotuvės.
Oficialus puslapis: Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite oficialiame „New Tales from the Borderlands“ puslapyje.
Subreddit: Prisijunkite prie diskusijos apie Borderlands Subreddit.