Pavadinimas: Twin Veidrodis
Programuotojas: DONTNOD pramogos
Leidėjas: DONTNOD pramogos
Išleista: 2020 m. gruodžio 1 d. (kompiuterinis žaidimas, PS4, Xbox One)
Peržiūrėta platforma: Playstation 4
Galimos platformos: PC žaidimas, PlayStation 4, Xbox One
Straipsnio skaitymo laikas: minučių
Dontnodo delsimas ir ryžtas
„Dontnod Entertainment“, vaizdo žaidimų kūrimo studija, žinoma kaip kurianti kritikų pripažintus pavadinimus, tokius kaip Gyvenimas yra keistas ir Vampyr, jau kurį laiką erzino kelis naujus projektus. Tačiau šių žaidimų išleidimas patyrė keletą nesėkmių, dėl kurių studijos gerbėjai pailgėjo laukimo periodai. Vienas iš šių projektų buvo labai lauktas nuotykių žaidimas „Twin Mirror“, kurio kūrimo ciklas buvo audringas. Nepaisant įvairių iššūkių, „Dontnod Entertainment“ komanda ištvėrė ir galiausiai sugebėjo įgyvendinti žaidimą. Dėl to žaidėjai pagaliau galėjo patirti žavų buvusio tiriamojo žurnalisto Samo Higgso pasakojimą, kurio nekantriai laukė ir studijos, ir žanro gerbėjai.
Gyvenimas yra keistos vibracijos
Kurį laiką pažaidus taps visiškai aišku, kad tai jau kita serialo „Life is Strange“ kūrėjų dalis. Negalima paneigti ir pasakojimo stiliaus, ir įprasto žaidimo. Tačiau šį kartą neišgyvename nei moksleivių dramos, nei dviejų bėgančių brolių istorijos. Mes žiūrime į Semo istoriją, kuris grįžta į savo gimtąjį Basswood miestą paskutinį kartą atsisveikinti su savo mirusiu geriausiu draugu. Basswood yra tipiškas mažas Amerikos miestelis, kuriame žmonės išgyvena kuo puikiausiai. Jo atmosfera tvarkoma puikiai žaidime. Semui nepasisekė, o daugelis vietinių kaltina jį dėl jo sprendimų ir darbo. Samas buvo tiriamasis žurnalistas, prisidėjęs prie kasyklos uždarymo. Tačiau pagrindinė istorijos esmė yra visai kas kita. Jo draugo mirties aplinkybės ne visai sutampa. Aš jums daugiau nepasakosiu istorijos. Galų gale, tai yra svarbus elementas, kuriuo pirmiausia remiasi „Twin Mirror“. Tai labai malonus užsiėmimas, kurį įveiksite per dieną. Palaipsniui atidengiate aplinkybes, kas šiuo metu vyksta mieste, ir Samo praeitį.
Kai tekstūros puola! (Ar tiesiog sėdėti ten švelniai)
Kūrėjai teigė, kad nori nepatekti į tą patį stereotipą, kaip ir „Telltale Games“, ir stengiasi, kad jų nauji projektai būtų išskirtiniai. Tačiau „Twin Mirror“ atveju jie vis dar laikosi senojo požiūrio. Iš pirmo žvilgsnio galite aiškiai suprasti, kad tai yra Dontnodo darbas. Šiek tiek stilizuota grafika, prastesnės tekstūros ir prastos kokybės veido menas, palyginti su konkuruojančiais tokio tipo nuotykių žaidimais. Tai, ką veikia „Twin Mirror“ veikėjai, yra silpna, palyginti su kitais dideliais nuotykių žaidimais. Po kelių minučių žaidimo tuo suskaičiavau, kai įvyko pirmieji pokalbiai. Nepaisant prastesnės grafinės kokybės, jiems pavyko sukurti dekoracijas, į kurias kai kuriose vietose malonu žiūrėti.
Tačiau „Twin Mirror“ puikiai dera prie šios studijos darbų modelio kitais atžvilgiais. Viso žaidimo metu jūs susiduriate su keliais dialogo sprendimais, kurių dauguma turi įtakos tik tam, kaip atitinkamas veikėjas elgsis su jumis. Labai mažai svarbių sprendimų turi įtakos žaidimo pabaigai.
Antgamtinis žvalgymasis Samo smegenyse
Tačiau kai kurios įdomios idėjos tinka ir klasikiniam studijos modeliui – antgamtiniams sugebėjimams. Į Semo mintis patenka keletas žvilgsnių. Čia atkuriami prisiminimai, ir jam dažnai tenka susitvarkyti su savimi. Jo asmenybė yra sudėtingesnė. Ne kartą į istoriją kišasi Samo alter ego, apie kurį geriau nesigilinsiu, nes tai vienas įdomiausių dalykų žaidime ir būtų gaila prieš tai jį atiduoti. Tačiau istorija turi keletą silpnybių.
Basswood reikia daugiau charakterio tobulinimo
Kaip jau minėjau anksčiau, Twin Mirror neišvengė problemų ir kūrimo metu. Iš pradžių žaidimas turėjo būti padalintas į 3 epizodus. „Dontnod“ tai prasminga, atsižvelgiant į jų patirtį su epizodiniais leidimais. Bet galų gale jis buvo išleistas iš karto. Žaidimo metu galite be jokių problemų pasakyti, kur turėtų baigtis kiekviena serija. Be to, kūrėjams trūko laiko, todėl jie turėjo pereiti prie istorijos smulkinimo.
Įvadas yra platus. Viskas paaiškinta, kad galėtumėte viską suprasti taip, kaip turėtų būti. Tačiau įpusėjus jis nutrūksta, ir pasakojimas įgauna didžiulį posūkį. Nesuprasdami žiūrite baigiamuosius titrus. Tai buvo tik įžanga, o tyrimas tęsėsi dar kelias valandas. Deja, to nepadarė. Kalbant apie personažus, jei tikitės, kad žaidimo metu jie žymiai išsivystys, nesitikėkite. Jie net neturi tam daug laiko, ir beveik kiekvienam iš jų iš pirmo žvilgsnio aišku, kas jie yra. Daugelis jų su Samu elgiasi kitaip, nei aš iš pradžių tikėjausi. Nepaisant nuolatinio kartojimo pradžioje apie tai, kaip jiems nepatinka Semas Basvude, dauguma gyventojų jį priima išskėstomis rankomis. Man keista, kad net tie, kurie dėl jo elgiasi neteisingai, neprieštarauja, kad jis kabinėtųsi jų namuose.
Tyrinėti? Labiau kaip suklupimas
Pokalbiai ir sprendimų priėmimas nėra vienintelė žaidimo dalis. Keletą kartų atsiduriate situacijoje, kai turite pereiti vietą, rasti visus esminius elementus ir panaudoti juos, kad sukurtumėte scenarijų to, kas įvyko arba dar įvyks, visa tai proto rūmuose. Tai jaudinanti idėja, bet įgyvendinimas pernelyg paprastas. Aš sakyčiau. Pirmiausia turite rasti visą informaciją, kad pradėtumėte ją rinkti. Visada galite eiti teisingai, net jei proto rūmuose žaidžiate įvairias parinktis. Būsite įleisti tik tada, kai rasite tinkamą derinį. Tai galėjo būti iššūkis, tačiau kūrėjai aiškiai nenorėjo, kad jūs per daug mąstytumėte jį spręsdami. Tiesą sakant, Samas dažnai naudojasi savo prognozėmis, kad pasakytų, kaip suderinti situaciją. Taip pat praleisite šiek tiek laiko tyrinėdami daiktus ir aplinką žaidime. Tai absoliuti klasika. Nesitikėkite rinkti daiktus ar turėti inventorių, kad juos derintumėte. Viso žaidimo metu vieną ar du kartus susidūriau su galvosūkiu. Likusios situacijos išsprendžiamos per pokalbius ar žiūrint į dalykus. Interaktyvūs elementai yra pažymėti etiketėmis, kad žinotumėte, kur eiti.
Tačiau sąveika gali būti sudėtingesnė, nei norėtų nuotykių žaidimų žaidėjas. Turite pasisukti tinkamu kampu į interaktyvius elementus, net norėdami pamatyti parinkčių meniu, o tai kartais reiškia, kad turite nustatyti veikėją keliems bandymams, kad jis atliktų tai, ko norite. Tačiau daug blogiau, kai interaktyvūs objektai yra laisvi aplinkoje. Turite prieiti prie jų iš dešinės pusės, kad jie atsirastų. Vieno tyrimo metu daugiau laiko praleidau tai darydamas vien todėl, kad į vietą atvažiavau iš miško, o ne iš kelio. Tai smulkmenos, tačiau trumpame žaidime, kuriame jie sudaro didelę žaidimo dalį, kūrėjai turėtų jų saugotis.
Twin Mirror: greičiau nei greitas siužetas
Dėl to „Twin Mirror“ jaučiasi kaip skubotas projektas, kurį kūrėjai norėjo išleisti bet kokia kaina. Netgi su kitu išleistu nuotykių žaidimu „Tell Me Why from Dontnod“ jis nepasirodė puikus, nors ir daug geresnis nei „Twin Mirror“. Jų naujausi žaidimai, tokie kaip Jusant ir dar neišleista Lost Records, kuriuos apžvelgsime vasarą, nutrauks užburtą ratą, į kurį Dontnod buvo įklimpęs po to, kai atsisakė serialo „Life is Strange“.
Ne geriausias jų darbas, bet vis tiek vertas
Istorija sukasi apie buvusį tiriamąjį žurnalistą, kuris paskutinį kartą aplanko savo geriausią draugą. Tačiau bendra istorija nesužavi dėl jos skubaus tempo ir poreikio tobulinti vaizduotės kupiną tyrimo metodą. Be to, net žaidime „Twin Mirror“ studijai „Dontnod“ nepavyko išvengti pasikartojančių žaidimų stereotipų. Veido išraiškos ir tekstūros kokybė yra šiek tiek prastesnė nei tikėtasi.
Pirkite Twin Mirror
Garai: Žaidimą galima įsigyti „Steam“ už 29,99 USD. Jame yra vieno žaidėjo režimas, „Steam Achievements“ ir debesies išsaugojimo parinktys (Steam parduotuvė).
Epic Games Store: Taip pat už 29,99 USD, „Twin Mirror“ „Epic Games Store“ apima tokias funkcijas kaip išsaugojimas debesyje. Žaidimas apibūdinamas kaip patrauklus psichologinis trileris, kurio pasakojimas leidžia pasirinkti, turinčius įtakos istorijai (Epic Games Store).
Xbox: „Xbox“ taikoma didelė nuolaida; žaidimas šiuo metu parduodamas už 4,49 USD, o nuo 29,99 USD. Šis išpardavimas baigsis po 5 dienų nuo paskutinio atnaujinimo, todėl „Xbox“ naudotojams tai puiki galimybė jį įsigyti už mažesnę kainą (Xbox.com).
PlayStation parduotuvė: Panašiai kaip „Xbox“, „PlayStation“ versija taip pat parduodama už 4,49 USD, su 85% nuolaida įprastai 29,99 USD kainai. Šis pasiūlymas galioja iki 2024 m. kovo 28 d.PlayStation parduotuvė).