Pavadinimas: Šventųjų eilė trečia
Žaidimo tipas: Veiksmo nuotykiai, atviras pasaulis
Programuotojas: Valia
Leidėjas: THQ (originalus leidimas), Deep Silver (perdarytas)
Išleista: 2011 m. lapkričio 15 d
Galimos platformos: „Xbox“, „PC Game“, „PlayStation“, „Nintendo“, „Steam Deck“.
Peržiūrėta platforma: PC žaidimas
Brandos lygis: Suaugęs (17+)
Skaitymo laikas: Maždaug 12 minučių
Neteisingai įvykdyta vagystė nustato toną
Nuo tos akimirkos, kai įstojau į Trečiosios gatvės šventųjų lyderio batus, žinojau, kad manęs laukia kažkas kitokio. Bankas apiplėšimas suklydo, kad žaidimo pradžia puikiai nustato toną, panašiai kaip GTA V! Tai nebuvo jūsų vidutinė atviro pasaulio patirtis. Iš karto buvau įmestas į gilumą, ir man tai patiko labiausiai.
Imperijos nuosavybės ir strategijos kūrimas
Steelport perėmimas tapo pagrindine mano žaidimo dalimi. Tai ne tik pagrindinių istorijos misijų įvykdymas, bet ir kur kas daugiau, aš įsitraukiau į įvairią veiklą. Nekilnojamojo turto įsigijimo sistema greitai tapo vienu iš mano mėgstamiausių aspektų. Norėčiau praleisti laiką pirkdamas įmones, kad gaučiau pastovias pajamas ir unikalias premijas, arba išleisčiau naujų ginklų ir transporto priemonių. Šis nuolatinis sprendimų priėmimo aspektas arba, galima sakyti, strategija, mane įtraukė per visą žaidimą.
Masinio linksmumo kovos ginklų įvairovė
„Saints Row The Third“ mūšyje man pasirodė smagiausi. Ginklų grojimas jaučiasi jautrus, jo arsenalas svyruoja nuo standartinių pistoletų ir puolimo šautuvų iki nepaprastų mokslinės fantastikos variantų, tokių kaip „Molusk Launcher“ ir „Apoca-Fist“. Ši įvairovė man išliko įdomi kova net ir po daugelio valandų. Pastebėjau, kad sklandžiai pereinau nuo šaudymo į artimą kovą prie supergalių (atrakinta vėliau žaidimo metu) panaudojimo nepraleisdamas nė vieno ritmo. Imtynių stiliaus pašalinimai, kuriuos galėjau atlikti prieš priešus, tapo mano mėgstamiausiais.
Transporto priemonių chaosas automobiliai kaip ginklai
Kova su automobiliais yra dar vienas akcentas. Skirtingai nuo daugelio atviro pasaulio žaidimų, kuriuose automobiliai jaučiasi kaip tik transportas, čia jie yra ginklai. „Automobilių banglenčių“ mechanikas, kur galėjau užšokti ant judančių transporto priemonių ir jas pagrobti įpusėjus važiavimui, niekada nepaseno. Progresavimo sistema mane tam tikra prasme taip pat išlaikė. Baigdamas misijas ir veiklą užsitarnavau pagarbą (XP) ir grynuosius pinigus, kurie yra pagrindinė valiuta. Gerbkite atvertus naujus sugebėjimus ir patobulinimus, o pinigai leidžia man įsigyti daiktų ir pritaikyti savo charakterį. Šie atnaujinimai buvo ne tik kosmetiniai; jie labai paveikė mano žaidimą. Pavyzdžiui, patobulinus sprinto greitį, galėjau bėgti neribotą laiką, todėl važiavimas tapo malonesnis.
Nuostabus mygtukas, skatinantis kasdienius veiksmus
Vienas iš unikaliausių žaidimo aspektų, kuris man patiko, yra „Nuostabus mygtukas“ (paprastai susietas su sprinto mygtuku). Šis veiksmo mygtukas įprastus veiksmus paverčia ypatingais. Bėgimas tampa parkūru, automobilio plėšimas – skraidymu per priekinį stiklą, o iššokimas iš automobilio virsta veiksmo filmo stiliaus ritiniu. Tai paprastas mechanikas, kuris suteikia jaudulio net ir įprasčiausiai man veiklai.
Nemažai ir laukinių pramogų
„Saints Row The Third“ šalutinių užsiėmimų įvairovė įspūdinga, ypač pasenusiam žaidimui, ir mane nuolat blaško jos, todėl vėl jaučiausi kaip pradinėje mokykloje ir žaisčiau GTA savo PS1. Nuo adrenaliną siurbiančio „Tank Mayhem“, kai padariau chaosą kariniame tanke, iki keisto „draudimo sukčiavimo“, kai pasitraukiau į eismą, kad rinkčiau medicinines sąskaitas, kiekviena veikla atrodė skirtinga. Mano mėgstamiausias buvo „Profesoriaus Genkio super etiškos tikrovės kulminacija“, mirtinas žaidimų šou, kuriame naršiau spąstų užpildytuose kambariuose šaudydamas talismanus ir rinkdamas prizus. Ši veikla buvo labai linksma ir gaivi, o tai žymiai padidino mano žaidimo laiką.
Chaosas ir pritaikymas Jūsų tapatybės kūrimui
Šio žaidimo tinkinimo lygis taip pat yra gana geras, man jis labai patinka, nes galiu pritaikyti ir savo ginklus bei transporto priemones. Kažkas teikia pasitenkinimo, kai vairuojant juokingą rausvą automobilį su paauksuotu automatiniu šautuvu šienaujame priešus. Misijos atliktos gerai. Žinoma, yra pagrindinė siužeto linija, kurią reikia sekti, bet kaip aš ten pasieksiu, dažnai priklauso nuo manęs. Dažnai pakeliui į misiją atsidurdavau nuošalyje, improvizuotuose gatvės mūšiuose arba užklysdavau į paslėptus kolekcionuojamus daiktus.
Co-op Carnage Double the Destruction
Bendradarbiavimas prideda dar vieną žaidimo aspektą, kuris man patiko. Bendravimas su draugu jau ir taip chaotišką patirtį pavertė visišku chaosu. Koordinuojant atakas, dalijantis transporto priemonėmis ir varžantis dėl baisiausių triukų buvo sukurtos įsimintinos akimirkos, kurioms neprilygsta vienas žaidimas. Prisimenu ypač juokingą seansą, kai su mano kooperatyvo partneriu bandėme įvykdyti misiją naudodami tik artimųjų atakas ir imtynių judesius, paversdami paprastą susišaudymą juokingu WWE stiliaus muštyniu, ir taip, mums pavyko ją įveikti. vis dėlto nesakysiu, kiek laiko užtrukome!
Oro pranašumo vertikalios kovos nuotykiai
Vienas iš labiausiai įsimintinų žaidimo elementų man buvo naudojimas oro erdvė. Sraigtasparniai, reaktyviniai lėktuvai ir net VTOL reaktyvinis lėktuvas (kurį atrakinau vėliau žaidimo metu) leido man pakelti kovą į orą ir tai suteikė visiškai naują dimensiją tiek kovai, tiek tyrinėjimams. Žaidimas taip pat turi unikalų greitų kelionių vaizdą, kuris man pasirodė patogus ir įdomus. Užuot tiesiog teleportavęs, galėčiau paskambinti savo artimiesiems, kad paimtų mane į sraigtasparnį. Tai ne tik nuvedė mane ten, kur turėjau eiti, bet ir galėjo įtraukti į veiksmą iš viršaus, leisdamas dramatiškai patekti į priekį. Tai privertė net paprastas keliones jaustis epiškai. Kai žaidžiau, mano atrakinti sugebėjimai vis labiau panašėjo į mokslinę fantastiką, todėl atsirado superjėgų, leidžiančių sklandyti oru ar svaidyti ugnies kamuolius. Šios galios atvėrė man naujas strategijas ir būdus, kaip įveikti iššūkius, išlaikant žaidimą šviežią net ir vėlyvame žaidime.
Galutinis verdiktas: chaoso simfonija
Apibendrinant galima pasakyti, kad „Saints Row The Third“ žaidimas yra įdomus. Nors tai gali būti ne pati tikroviškiausia ar pagrįsta patirtis, ji suteikia pramogų nuo pradžios iki pabaigos. Net ir praėjus keleriems metams po jo išleidimo, aš vis dar grįžtu prie jo, kai man reikia laukinio chaoso dozės. Vis dar nėra nieko panašaus į „Saints Row The Third“.
Kur nusipirkti Saints Row The Third
Steam (kompiuteris): Galima įsigyti už 9,99 USD. Jį galite įsigyti tiesiai iš „Steam“.
„Xbox“ parduotuvė („Xbox One“): Remastered Edition galima įsigyti už 29,99 USD. Patikrinkite tai „Xbox“ parduotuvėje.
PlayStation Store (PS4): Remastered Edition galima įsigyti už 39,99 USD. Jį galite rasti „PlayStation Store“.
„Nintendo“ parduotuvė (jungiklis): Galima įsigyti už 29,99 USD. Pirkite jį iš „Nintendo“ parduotuvės.
Epic Games Store (PC): Galima įsigyti už 29,99 USD. Įsigykite jį iš „Epic Games Store“.
GOG (kompiuteris): Galima įsigyti už 29,99 USD. Pirkite iš GOG.
Oficialus puslapis: Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite oficialiame Saints Row The Third puslapyje.
Subreddit: Prisijunkite prie diskusijos apie Saints Row Subreddit.