Platforma: PlayStation 5
Straipsnio skaitymo laikas: 4 minutes
„Sony“ neseniai paskelbė informaciją apie savo naujųjų fiskalinių metų pirmojo ketvirčio (balandžio 1 d.–birželio 30 d.) rezultatus. Per ketvirtį buvo parduota 2,4 milijono PlayStation 5 konsolių, palyginti su 3,3 milijono prieš metus. Taigi aparatinės įrangos pardavimas sumažėjo, tačiau net ir tokiu atveju buvo parduota 61,7 milijono PlayStation 5 konsolių, o tai visai neblogai. Kitu atveju žaidimų padalinio rezultatai buvo teigiami – pardavimai per metus išaugo 12%, o veiklos pajamos – 32%. Anot ataskaitos, „Sony“ tai skolinga dėl padidėjusių pirmosios šalies žaidimų (Helldivers 2, Stellar Blade, Destiny 2: The Final Shape ir Rise of the Ronin) ir tinklo paslaugų, tokių kaip „PlayStation Plus“. Atsižvelgdama į šiuos rezultatus, „Sony“ savo žaidimų padaliniui 2024 finansiniais metais prognozuoja šiek tiek geresnes pajamas nei pradžioje.
Puikus žaidimų skyriaus našumas, nepaisant kritusių techninės įrangos pardavimo
Nepaisant nedidelio PlayStation 5 konsolių pardavimo kritimo šį ketvirtį, bendras Sony žaidimų padalinio našumas išlieka stiprus. Techninės įrangos pardavimų sumažėjimas nėra netikėtas, nes PS5 rinkoje jau ketvirti metai. Šis modelis būdingas konsolių gyvavimo ciklams, kai pradinė paklausa didėja, o vėliau palaipsniui stabilizuojasi.
„Sony“ pirmųjų šalių pavadinimų sėkmė ypač verta dėmesio. Tokie žaidimai kaip „Helldivers 2“ ir „Stellar Blade“ padidino pardavimus ir sėkmingai pademonstravo „Sony“ gebėjimą paleisti naujus IP. Tai labai svarbu norint išlaikyti žaidėjų susidomėjimą ir išplėsti PlayStation ekosistemą už nusistovėjusių franšizių ribų.
Tinklo paslaugų, ypač „PlayStation Plus“, augimas rodo sėkmingą „Sony“ posūkį skaitmeninių ir prenumeratos pajamų šaltinių link. Tai atitinka platesnes pramonės tendencijas ir užtikrina stabilesnį, pasikartojantį pajamų šaltinį, palyginti su ciklišku techninės įrangos pardavimo pobūdžiu.
Šviesios ateities prognozavimas: „Sony“ strateginiai žingsniai ir rinkos prisitaikymas
Optimistiškos „Sony“ 2024 finansinių metų prognozės rodo pasitikėjimą būsima žaidimų serija ir paslaugomis. Tikėtina, kad bendrovė planuoja kelis aukšto lygio leidimus, kad išlaikytų pagreitį. Be to, gali būti sukurtos strategijos, pvz., galimos aparatinės įrangos versijos ar paketai, siekiant atnaujinti aparatinės įrangos pardavimą.
Verta paminėti, kad visa žaidimų pramonė buvo atspari pasaulio ekonomikos iššūkiams. Teigiami „Sony“ rezultatai atspindi šią tendenciją, pademonstruodami ilgalaikį žaidimų, kaip pramogos, patrauklumą.
Įmonės dėmesys įvairiems pajamų srautams – techninei įrangai, programinei įrangai ir paslaugoms – suteikia subalansuotą požiūrį, kuris gali padėti oro sąlygų svyravimams bet kurioje srityje. Ši strategija iki šiol pasiteisino ir greičiausiai ir toliau bus labai svarbi išlaikant stiprią Sony poziciją konkurencinėje žaidimų rinkoje.
Kadangi dabartinė konsolių karta bręsta, bus įdomu pamatyti, kaip „Sony“ pritaikys savo strategijas, kad išlaikytų augimą ir įsitraukimą. Tai gali apimti tolesnę debesų žaidimų paslaugų plėtrą, naujų technologijų, tokių kaip VR, tyrinėjimą ar net ankstyvą pasirengimą naujos kartos konsolės aparatinei įrangai.