Numatomas skaitymo laikas: 6 minučių
Toli, toli esanti galaktika visada suteikdavo galimybę papasakoti unikalią tarpgalaktinę istoriją. „Žvaigždžių karų“ prekės ženklas buvo puoselėjamas bėgant metams, suteikiant mums kino ir žaidimų patirtį, kurią buvo malonu atrasti. Gaila, kad „Star Wars Outlaws“ nebus vienas iš jų po pirmųjų 6 žaidimo valandų. „Star Wars Outlaws“ yra veiksmo nuotykių žaidimas, vykstantis atvirame pasaulyje. Per penkias planetas turėsite sėlinti į priešo bazes, panaudoti patobulintą sprogdiklį, kad jas pašalintumėte, ir kopti ant karo paliktų griuvėsių. Tarp penktojo ir šeštojo filmo sagos epizodų įvyksta nusikaltimai, ir, nors imperija bando išsilaikyti, maištininkai nori tai sustabdyti.
Mažai tikėtina herojė požemyje
Ne itin saugomoje likusioje pasaulio dalyje daugėja nusikalstamumo sindikatų. Ir būtent šiame pasaulyje atsiduria istorijos veikėja Kay Vess. Istorija pasakoja apie ambicingą heroję, bandančią patekti į požemį, kuriame pilna išdavikų ir žudikų, o tai iš esmės būtų nieko blogo. Išskyrus tai, ką galime pasakyti iki šiol, kad žaidimas daug geriau pasakoja išorinio pasaulio istoriją nei pati pagrindinė veikėja? Tačiau, žinoma, iki šiol žaidžiau tik „tik“ 6 valandas. Vis dėlto veterinarijos pavadinimuose istorija paprastai yra stipriausia pradžioje ir pabaigoje. To paties jausmo dar nepatyriau, todėl žaidimas mane verčia skeptiškai.
Bendravimas su galaktikos gyventojais
Kita vertus, mane džiugino tai, kad po pirmųjų poros žaidimo valandų sutinki personažus, kurie reaguoja į tavo veiksmus, arba gali atsakyti į jų kalbas ir bėdas. Pavyzdžiui, galite eiti gatve ir pastebėti, kad vieno iš sindikatų atstovai šantažuoja prekybininką. Jei jis nusprendžia įsikišti, galite papirkti, įtikinti ar nuginkluoti agresorius. Kitais atvejais veikėjai jūsų paprašys pagalbos.
Pasikartojantys užduotys ir pavargusios žaidimo kilpos
Kadangi tai atviras pasaulis, kyla ir šalutinio turinio klausimas. Turiu omeny problemiškiausią „Star Wars Outlaws“ dalį. Užduotys ir žaidimo eiga, kurią naudosite jiems atlikdami, yra bendri ir atliekami pagal vieną šabloną. Žaidime atliksite keletą pagrindinių veiklų: sėlinėsite, šaudysite sprogdintuvu, įveiksite aplinkos kliūtis arba skrisite erdvėlaiviu.
Stealth ir strategija: Dviašmenis šviesos kardas
Kita vertus, „stealth“ yra viena iš dažniausiai naudojamų mechanikų ir čia puikiai veikia. Pavadinimas tam paruoštas ir gali pasiūlyti žaidimų aikštelę, paruoštą eksperimentams. Galite naudoti ventiliaciją ir paslėptas alėjas, tyliai pasmaugti priešus arba užmigdyti. Arba garsiai juos visus nuginkluokite.
Pasiklydę galaktikoje: navigaciniai košmarai
Tai, ko nekęsite naršydami po vietas arba judėdami iš taško A į tašką B pėsčiomis ar greitį viršijus, yra orientacija erdvėje. Nejuokauju sakydamas, kad tai viena prasčiausių orientavimo sistemų, kurias mačiau žaidime. Žaidime yra kompasas, kuris pradės vadovauti, kai pasirinksite vieną iš užduočių arba galėsite peržiūrėti erdvės tašką.
Tik užuot vedęs tave per kiekvieną praėjimą, taškas erdvėje pasirodo už kelių šimtų kilometrų nuo tavęs ir nesvarbu, kad eidamas ta kryptimi labai greitai atsitrenksi į sieną, kalną ar dar ką nors . Taip pateksite į situacijas, kai sutrikę lakstysite miestų alėjomis arba kas penkias sekundes atsiversite žemėlapį, kad pamatytumėte, ar netyčia nepasukote klaidingu posūkiu. Trumpai tariant, būsite nusivylę tiek, kad norėsite išmesti valdiklį pro langą.
Trūkumai ir vizualinis vidutiniškumas
O tam turi padėti grafika arba techninė žaidimo būklė. Galite leisti pavadinimą PlayStation 5 tiek kokybės, tiek našumo režimu. Nors kokybė daugiausia pagerina pasaulio skiriamąją gebą ir tekstūras, kartu sumažindama kadrų skaičių per sekundę, našumas veikia visiškai priešingai. Dažnai taip nutinka, kai pristabdau žaidimą ilgiau nei 10 minučių ir vėl einu žaisti, taigi apie pirmąsias 30 sekundžių; žaidimas sumažėja iki skausmingo 30 kadrų per sekundę, kol viskas grįžta į normalią. Kitu atveju abiejuose žaidimo režimuose žaidimo vaizdas atrodo… „Gerai“.
Sistemos klaidos: techninės bėdos
Tada techie būsena, kuri yra ankstyvoje prieigoje, nestebina, bet vis tiek gana erzina. Mirgančios tekstūros, įvairūs smulkūs nesklandumai ar net dėl kažkokios neaiškios priežasties pastatė statines ir dėžes tiesiai prie šachtos, kur norėjau eiti kaip tikras vagis ir ką nors pavogti, bet tiesiog negalėjau. Laimei, bent jau tai nebuvo istorijos kelias, nes nebūčiau galėjęs tęsti. Kalbant apie tai, žaidimas taip pat išbandė mano kantrybę. Vienu metu ekranas užtemo ir negalėjau žaisti. Laimei, padėjo išsaugoti iš naujo.
Paskutinės mintys dabar
Tai mano preliminari informacija jums po pirmos žaidimo dienos. „Star Wars Outlaws“ neabejotinai turi savo privalumų tam tikrais aspektais, tačiau jį taip pat gadina keletas klaidų ar netinkamų sprendimų dėl žaidimo dizaino. Bet kaip aš jaučiuosi apie žaidimą, sužinosite po kelių dienų, kai baigsiu žaidimą. Tuo tarpu mūsų puslapyje galite perskaityti daugiau „Star Wars Outlaws“ straipsnių, įskaitant rytoj pasirodysiančią galeriją, kurią ruošiame jums prieš pasirodant pilnai apžvalgai.