Pavadinimas: Sveikas Kaimyne
Programuotojas: Dinaminiai pikseliai
Leidėjas: tinyBuild
Išleista: 2017 m. gruodžio 8 d
Galimos platformos: PC žaidimas, Xbox One, PlayStation 4, Nintendo Switch, iOS žaidimas, Android žaidimas
Peržiūrėta platforma: Playstation 4
Straipsnio skaitymo laikas: 8 minutes
Po „Little Nightmares“ permąsčiau savo nuomonę apie siaubo šokinėjimą ir galvosūkių žaidimus, kuriuose pagrindinis veikėjas pabėga nuo psichopatinių priešų. Šiame žanre žaidimas turi būti nepriekaištingai sukurtas ir turėti tankią atmosferą. Priešingu atveju dėl savo prigimties jis neturi ką pasiūlyti. „Hello Neighbor“ grafinis stilius yra toks patrauklus, kad galėtų būti dar vienas puikus žanro sąrašo papildymas.
Pirmieji žingsniai į sveiką kaimyną
Tai prasideda pakankamai nekaltai. Pagrindinis veikėjas yra mažas berniukas, kuris užkliūva už kamuolio pas kaimynus sausakimšoje gatvėje. Visa tai tuo metu, kai iš Kaimyno namo sklinda keisti garsai. Smalsumas jį užvaldo, todėl jis bando žvilgtelėti į vidų. Kažkas vyksta, o visi keliai aiškiai veda į rūsį. Štai tada pasirodo ūsuotasis Kaimynas ir išspiria tave iš nuosavybės. Prasideda trijų veiksmų žaidimas apie įsilaužimą.
Vaizdo ir garso kaprizai ir vargai
Sveiki, kaimynas, grafika ir garso dizainas bando nustatyti įnoringą, tačiau baisų toną, primenantį iškreiptą vaiko košmarą. Žaidime naudojamas ryškus, animacinis meno stilius, kuris smarkiai kontrastuoja su grėsmingais žaidimo atspalviais. Šis vizualinis požiūris, kartu su aplinkos garsais ir staigiais garso signalais, yra skirtas sustiprinti įtampą. Tačiau šių elementų efektyvumas skiriasi, kai kuriems žaidėjams jie atrodo įtraukiantys, o kiti jaučia, kad jie pablogina bendrą patirtį.
Nuo žaismingų galvosūkių iki varginančių nesėkmių
Gana smagu, kad autoriai nusprendė suskaidyti ir taip nedidelį žaidimą į tris dar mažesnius vienetus, kurie vis dar yra apie tą patį: patekimą į rūsį. Pradedant nuo pirmojo veiksmo, kuris vis dar atrodo šiek tiek įtikimas, tolesniuose pjesė patenka į galingą abstrakciją ir nepaliaujamą nusivylimą. Kaimyno namas auga, apsunkindamas žaidėjo kelią į rūsį. Kadangi žaidime nėra ko nors esmingai naršyti (išskyrus savo atmintį), didžiausia problema tampa grįžimas ten, iš kur atėjai, išsprendus (nelabai) loginius galvosūkius.
Protingas antagonizmas ar nepastovus įsitraukimas?
Vienas reikšmingų „Hello Neighbor“ iššūkių yra nepastovus AI elgesys. Nors kūrėjai giriasi kaimyno intelektu, kuris gali nustatyti spąstus pagal jūsų ankstesnius veiksmus, tačiau dažnai tai lemia žaidimo eigą, kurią būtų galima lengviau valdyti. Žaidėjai pranešė, kad kaimyno dirbtinis intelektas gali būti pernelyg agresyvus ir keistai užmirštas, todėl gali atsirasti nenuoseklių ir kartais varginančių susitikimų. Dėl šio nenuoseklumo kartu su žaidimo techninėmis problemomis, tokiomis kaip klaidos ir nereaguojantys valdikliai, žaidimo patirtis gali atrodyti labiau kaip darbas, o ne kaip jaudinantis iššūkis.
Kelias į veiksmo pabaigą man atrodė, švelniai tariant, neintuityvus ir net kreipiausi į interneto pagalbą, kad išlaikyčiau likusį sveiką protą, nes laikas, praleistas sprendžiant protą stingdančias kvailas galvosūkius, tapo nepakeliamas. Sakau tai ne tik dėl savo nemandagumo, bet ir dėl klaidos. Kai agresyvus kaimynas kvėpuoja tau į kaklą, o tu negali patraukti svirties ar pasukti čiaupo, nepaisant pašėlusio daužymo nuotolinio valdymo pultu, tai erzina.
Kaimynas suveikė dėl didesnių sunkumų
Tačiau pabėgimas nuo savo kaimyno yra pats svarbiausias dalykas šiame siaubo žaidime. Kūrėjai gyrėsi, koks protingas yra Kaimynas ir kaip jis gali į tavo elgesį reaguoti spąstais ir spąstais, kurie apsunkins tavo kelią į norimą tikslą. Tik dalis to yra tiesa. Kaimynas mėgsta aktyviai dalyvauti didesnių sunkumų veiksmuose. Nors žaidėjas negali susidaryti jokios prasmingos įžvalgos apie tai, kaip veikia kaimynas, jūsų atveju jam viskas gerai. Taigi tikimybė užfiksuoti jo judesius yra artima nuliui, ir tikriausiai būsite sugauti bandydami parodyti, kaip jis juda. Jei taip atsitiks, Kaimynas pasimokys iš savo klaidų ir jūsų elgesio bei prisitaikys. Nėra nieko blogiau už lokio spąstus, kurie sugriauna šiaip nepriekaištingą planą. Žaidimas grįžta į lygio pradžią tą akimirką, kai vargšą vaiką užfiksuoja kaimynas, ir jūs vėl išeinate.
Deja, Kvaila yra tai, kad Kaimynas dažnai sukuria aklavietę aktyviai įsitraukdamas į žaidimą. Tiesą sakant, jei jis ketina apeiti jūsų atkūrimo tašką ir žaidėjas net negalės patekti į lygį, tai, mano nuomone, yra absoliučiai esminis dizaino trūkumas. Tai vargina ir, dar svarbiau, neleidžia žaisti. Kitas įdomus bruožas yra keistos intarpai, kurie gali atsirasti pradedant naują veiksmą arba kai žaidimas pradedamas iš naujo po nelemto kaimyno gaudymo. Intermedijos atrodo kaip įprasto lygio, tik mažesnės. Nors jie vėl jaučiasi originalūs, jie yra tokie pat absurdiški kaip ir visas kitas žaidimas.
Kaimynas viso žaidimo metu elgiasi visiškai netvarkingai. Nors spintos yra išsibarsčiusios po patalpas, kad galėtų pasislėpti ir iš anksto laukti karštų akimirkų, jos retai kada nors padeda. Vis dėlto prireiktų tiek nedaug, kad Sveikas kaimynas a įdomus žaidimas, apdovanojantis žaidėjus už kantrybę, įgūdžius ir planavimą.
Sveiko kaimyno pažadas ir spąstai
Kaskart, kai rašau ne itin gero žaidimo apžvalgą, jaučiuosi siaubingai pasielgusi kūrėjams. Jie turėjo problemų, kad padarytų ką nors gražaus. Net ir turėdamas pakartotinių žaidimų ir surinktų žinių, negaliu rasti žaidimo teigiamo požiūrio. Tai yra, neskaitant gana gražios stilizacijos, kuri pakvietė žaisti daug platesnį žaidimą pakankamai įvairioje aplinkoje. Kaip ir Little Nightmares, jai būtų buvę naudinga išmanesnio lygio dizainas, net jei nebūtų galvosūkių, kurių sprendimai kartais būna beveik kvaili. Tiesą sakant, jei būtume tik paėmę originalią idėją ir įtraukę ją į scenarijų pasaulį, kuriame mažas berniukas bando atskleisti didelę paslaptį, ji galėjo pasirodyti daug geriau. Ne veltui sakoma, kad paprastume slypi galia.
Taigi mano verdiktas yra toks, kad patraukliame pakete su įdomia viso kūrinio koncepcija, deja, yra tik nemaža nusivylimo dozė ir prastai sukurtas žaidimas. Deja, už a geras siaubo nuotykių žaidimas, reikia žiūrėti toliau. Arba kūrėjai ištaiso problemas tęsinyje Sveiki, kaimyne 2?
Kur nusipirkti žaidimą Hello Neighbor
- Steam (kompiuteris): Galima įsigyti „Steam“ už 29,99 USD. Žaidimas „Steam“ siūlo tokias funkcijas kaip vieno žaidėjo režimas, „Steam Achievements“ ir „Steam“ prekybos kortelės. Galite rasti daugiau informacijos ir įsigyti žaidimą čia Steam.
- Epic Games Store (kompiuteris): Taip pat „Epic Games Store“ kainuoja 29,99 USD, kur galite uždirbti atlygio ir galbūt susigrąžinti pinigus, jei nesate patenkinti. Peržiūrėkite pirkimo galimybes Epic Games Store.
- Xbox: „Hello Neighbor“ kainuoja 29,99 USD „Xbox“ platformoje ir turi 4K Ultra HD ir „Xbox Play Anywhere“. Pasižiūrėk čia Xbox.
- PlayStation Store (PS4): Jis taip pat parduodamas už 29,99 USD „PlayStation“, o paketo versiją galima įsigyti už didesnę kainą. Aplankykite PlayStation parduotuvė įsigyti ar sužinoti daugiau.