Pavadinimas: Titanfall 2
Programuotojas: Respawn Entertainment
Leidėjas: Elektroninis menas
Išleista: 2016 m. spalio 28 d
Galimos platformos: PlayStation 4, Xbox One, kompiuterinis žaidimas
Peržiūrėta platforma: Playstation 4
Straipsnio skaitymo laikas: 6 minutes
Įvadas
Pirmoji Titanfall dalis buvo brangakmenis, sukrėtęs daugelį žmonių. Naujoji Call of Duty dvasinių tėvų studija sukūrė pavadinimą, kuriame buvo pasiektas puikus kompromisas tarp tradicinės šaudyklės ir naujoviško veiksmo, todėl antroji dalis dar labiau stebina, nes joje trūksta tokio fantazijos. Tai saugus statymas, kuris neįžeidžia, bet nedaro įspūdžio.
Saugus tęsinys
Trumpai tariant, tai saugus tęsinys. Svarbiausios naujos „Titanfall 2“ funkcijos yra vieno žaidėjo kampanija ir „PlayStation 4“ versijos išleidimas. Likusi dalis yra gana kosmetiniai pakeitimai, kuriuos nesunkiai galėjo perteikti pirmosios dalies atnaujinimas. Taigi, geriausias antrosios dalies privalumas buvo žaidėjų bazės išplėtimas, kuris neįvyko dėl nevykusio išleidimo datos pasirinkimo. Pavadinimas pateko į lentynas tarp „Call of Duty: Infinite Warfare“ ir „Battlefield 1“. Ir, kaip sakoma, pasididžiavimas eina prieš nuopuolį. Dėl to žaidimas buvo parduotas prasčiau nei 2014 m. kovą išleista pirmoji dalis, kuri net nebuvo išleista PlayStation 4 versija.
Vieno žaidėjo kampanija
Prieš išleisdami kūrėjai bandė įtikinti bendruomenę, kad solo žaidimas būtų daugiau nei tiesiog įspūdingas Call of Duty stiliaus pasivažinėjimas. Tačiau yra priešingai, o rezultatas primena tik šiek tiek daugiau vaizduotės ankstesnio prekės ženklo variantą. Veiksmą pagyvina įmantri judesių sistema, leidžianti kūrėjams kaitalioti fotografavimo pasažus ir ramesnes akimirkas, kurios patikrina jūsų akrobatinius įgūdžius. Tačiau „Titanfall 2“ bando išsiskirti iš konkurentų. Todėl jis tik kartais įspėja žaidėjus, kuriuo keliu veda toks kelias. Nors užuominą galima suaktyvinti naudojant priskirtą mygtuką, galite jos nepaisyti, jei norite patys sužinoti pažangą.
Mokslinės fantastikos nustatymas ir priešų tipai
Mokslinės fantastikos aplinka tinka žaidimui ir sukuria dinamiškesnį derinį, nei galėjo pasiūlyti dauguma šiuolaikinių karo veiksmų. Tiesą sakant, priešų tipai yra įvairesni. Vieni turi energetinius skydus, kiti šaudo sviediniais, kurie skraido spiralėmis, yra sprogstančių robotų ir tik artimųjų priešininkų. Dėl kovų vaizduotės pobūdžio jos primena antrąjį Half-Life epizodą. Nemažą istorijos kampanijos dalį sudaro titanai, ty koviniai robotai, kuriuos žaidėjas gali montuoti ir valdyti. Jūs taip pat turite vieną, o apie jo didingumą užsimenama scenose, kuriose būriai priešų mieliau nuo jo bėga. Jūsų vadinamas BT, o istorija iš dalies sukasi apie jį. Taigi jūs susiduriate su akimirkomis kampanijos viduryje, kai jis dingsta, ir jūs turite jo ieškoti. Arba pakartotinai taisote. Tai daro žaidimą įvairesnį. Kartais jūs išmušate priešininkus kaip paprastas pėstininkas. Kartais juos lieja titano raketų salvės arba sutraiško jo milžiniškos kojos. BT taip pat yra humoristinių akimirkų šaltinis. Jo šiurkštus komentaras ir bekompromisis pilotas veda į žavų dialogą.
Pažįstami principai, nauja dinamika
Solo pjesės dalis atrodo kaip užsienio prekių ženklų išbandytų ir patikrintų principų rinkinys. Nedaug netikėtumų nustebina ir jaučiasi naujoviškai. Kita vertus, dauguma situacijų verčia jaustis taip, lyg būtumėte jas patyrę anksčiau. Visgi rezultatas veikia taip, kad sėkmingai išvengiama stereotipų. Žaidimas tiesiog turi tinkamą dinamiką ir pagreitį. Pavyzdžiui, vienoje iš ištraukų yra vaizduotės žaidimai su gravitacija, kurie akivaizdžiai nurodo filmą „Pradžia“. Tai patvirtina sėkmė, kurią žaidimas suteikia jums pasibaigus.
Kelių žaidėjų tobulumas su įspėjimais
Kelių žaidėjų žaidimas yra puikus. Tačiau su vienu esminiu įspėjimu… Titanfall iš esmės išlieka kelių žaidėjų žaidimu. Šiuo atžvilgiu antroji dalis pateikia priklausomybę sukeliančių žaidimo principų ir „dar vieno žaidimo“ akimirkų derinį. Kitaip tariant, tai nepaprastai smagu. Taigi „Titanfall 2“ yra fantastiškas žaidimas, tačiau jis siūlo tik minimalias naujoves, palyginti su savo pirmtaku. Ir ne visi jie yra pokyčiai į gerąją pusę. Ir vėl dvi komandos kovoja tarpusavyje, o veiksmą ypatingai paverčia titanų buvimas. Vėlgi, yra puiki judesių sistema, su kuria galite beveik tobulai užbėgti sienomis ir atlikti dvigubus šuolius ir grandininius triukus. Vėlgi, pagrindinis režimas yra „Hardpoint“, kai imate tris pagrindinius taškus ir bandote pasiekti iš anksto nustatytą rezultatą prieš priešo komandą. Naujos funkcijos apima virvės traukimo lyną, vieną iš pasirenkamų priedų. Tai dar labiau pagreitina judėjimą aplinkoje ir puikiai papildo ankstesnius judėjimo elementus.
Ginklų atrakinimas ir žaidimo patobulinimai
Pasikeitė ir ginklo atrakinimo sistema. Galite pasiekti savo arsenalą įgydami lygius, o tada modifikuodami konkrečias figūras, „pasilyginę“ tą ar kitą gabalą. Laipsniškas ginklų atrakinimas yra tinkamas dėl tinkamo pasirinkimo ir motyvuoja tyrinėti arsenalą. Tačiau poreikis įsigyti individualių atnaujinimų erzina ir dažnai verčia žaisti kelias rungtynes tik su vienu ginklu. Rezultatas dažniausiai būna apgailėtinas rezultatas ir pralaimėjusi komanda. Rodeo arba kaubojiškas šuolis ant priešo titano taip pat veikia kitaip. Pirmajame žaidime tai buvo būdas jį numušti, tačiau varžovas galėjo palikti titaną ir numušti tave iš išorės. Šį kartą rodeo naudojamas tik akumuliatoriui pavogti, kuris gali būti panaudotas draugiškam robotui sustiprinti. Ir dėl to tai gali būti naudingesnė. Skirtingai veikia ir pabėgimas į erdvėlaivį, kuris baigia kiekvienas rungtynes vienai komandai. Pirmajame žaidime reikėjo tiksliai įšokti į transporterį, o Titanfall 2 reikėjo tik apytiksliai priartėti. Pavyzdžiui, šokinėja dvidešimt metrų žemiau, kad teleportuotųsi į laivą. Pradinė koncepcija paskatino įdomesnį veiksmą.
Vaizdai ir techniniai stebėjimai
„Titanfall 2“ yra puikus žaidimas, tačiau jis remiasi tik pirmosios dalies pečiais. Ir be menkiausių ambicijų ją pranokti. Tęsinys pasirodė praėjus pusantrų metų po pirmosios dalies ir jaučiasi šiek tiek skubotas, nesvarbu, ar dėl didelių naujovių trūkumo, ar dėl žaidimo optimizavimo. Be to, atidžiai tyrinėjant aplinką atskleidžiamos kai kurios sritys, kurios jaučiasi nuluptos. Pastatų šonai dažnai gaminami iš plokščių paviršių, ant kurių 3D detalės yra tik imituojamos grafiniu apgaulės būdu. Be to, daugelis medžiagų primena kelių metų senumo žaidimų lygį. Dėl to „Titanfall 2“ vizualiniai elementai yra nenuoseklūs. Kartais tai gali sukurti įspūdingą peizažą. Kitu metu tai atrodo apgailėtinai. Be to, kai kuriose patalpose tekstūros kartojasi labiau primenančiu 1999 m. stilių. Taigi tarp dviejų kūrinių nėra reikšmingo grafinio poslinkio. Kita vertus, verta išskirti beveik kvapą gniaužianti personažų animacija. Jie dažnai sukuria tikrai tikrovišką įspūdį.
Išvada
Dėl to Titanfall 2 yra titulas, kurį galima rekomenduoti dviem žaidėjų grupėms. Pirmieji – užkietėję pirmosios dalies gerbėjai, kurių žaidėjų bazė gerokai išretėjo. Kitas yra žmonės, kurie dėl kokios nors priežasties praleido pirmąjį žaidimą. Pavyzdžiui, todėl, kad jis nebuvo išleistas PlayStation 4.
Mano įspūdžiai apie žaidimą yra šiek tiek gėdingi, bet džiaugiuosi, kad jį žaidžiau. Jei nepaisyčiau pirmosios dalies egzistavimo, man buvo skirtas išskirtinai linksmas veiksmo žaidimas. Tačiau po mano patirties su ankstesniu pavadinimu, „Titanfall 2“, be istorijos kampanijos, labiau atrodo kaip pirmasis žaidimas, bet ant asteroidų.
Pirkite Titanfall 2
- Steam (kompiuterinis žaidimas): Galima įsigyti už 29,99 USD. Žaidimą galite įsigyti tiesiogiai iš Steam parduotuvė
- PlayStation Store (PS4): Žaidimo kaina 19,99 USD (šiuo metu parduodama už 4,99 USD. Patikrinkite tai PlayStation parduotuvė
- „Xbox Store“ („Xbox One“, „Xbox Series X|S“): Galima įsigyti už 19,99 USD. Įsigykite jį iš „Xbox“ parduotuvė