AT&T klientai pabunda iš gana nerimą keliančių naujienų. Vežėjas įspėja savo vartotojus apie didelį duomenų pažeidimą, turintį įtakos beveik visiems AT&T abonentams. Ne, tai nėra gerai.
Antras pagal dydį JAV vežėjas pranešė, kad klientų duomenys buvo neteisėtai atsisiųsti iš trečiosios šalies debesų platformos. Į atsisiųstus duomenis buvo įtraukti „beveik visų“ AT&T mobiliojo ryšio klientų telefono skambučių ir tekstinių pranešimų įrašai nuo 2022 m. gegužės 1 d. iki 2022 m. spalio 31 d. ir 2023 m. sausio 2 d.
Šie pavogti įrašai taip pat identifikuoja kitus telefono numerius, su kuriais AT&T belaidžio ryšio numeris sąveikavo per tą patį laikotarpį, įskaitant AT&T namų telefonų klientus. Teigiama, kad AT&T netiki, kad pažeisti duomenys yra viešai prieinami, ir bendradarbiauja su teisėsauga, kad išspręstų problemą. Be to, byloje sulaikytas bent vienas asmuo.
Bendrovė užtikrina, kad atsisiųstuose duomenyse nėra skambučių ar teksto turinio, laiko žymų ar svarbių naudotojo duomenų, tokių kaip socialinio draudimo numeriai ar gimimo datos. Tačiau AT&T įspėja: „Nors duomenys neapima klientų vardų, dažnai yra būdų, kaip rasti vardą, susietą su telefono numeriu, naudojant viešai prieinamus internetinius įrankius.
Jei šis pažeidimas jus paveikė, AT&T susisieks su jumis žinutėmis, el. paštu arba JAV paštu. Tuo tarpu dabartiniai AT&T klientai gali susisiekti su įmone, kad nustatytų, ar jie buvo paveikti ir kokie duomenys galėjo būti pažeisti. Buvę AT&T klientai taip pat turi galimybę pateikti užklausą.
Tai nerimą kelianti žinia visiems, susijusiems su AT&T. Tikimės netrukus gauti daugiau informacijos apie pažeidimą. Deja, duomenų pažeidimai, turintys įtakos vežėjams, nėra neįprasti.
Pavyzdžiui, šių metų kovo mėn. pranešėme apie kitą AT&T pažeidimą, kuris paveikė 7,6 mln. esamų ir 65,4 mln. buvusių klientų. Per tą išpuolį buvo pažeista asmeninė informacija, įskaitant vardus ir socialinio draudimo numerius. Praėjusiais metais „T-Mobile“ sprendė panašią problemą, kurioje dalyvavo 37 milijonai abonentų. „Verizon“, didžiausias šalies operatorius, taip pat nukentėjo nuo duomenų pažeidimų, apimančių ir klientų, ir darbuotojų duomenis. Šiemet nuo įsilaužėlių nukentėjo ir „Ticketmaster“.