Net ir su minimaliais VR pakeitimais Quest, Triangle Strategy išlieka įtikinamai eilėmis pagrįstas Square Enix RPG. Štai mūsų įspūdžiai.
Nėra jokio konkurso, kai sakau, kad „Triangle Strategy“ buvo mano didžiausia staigmena per „Connect 2024“. Per daugelį metų „Square Enix“ rodė minimalų susidomėjimą VR – „Monsters of the Deep“ ir „Kingdom Hearts VR Experience“ yra reikšmingos išimtys. Taigi prieš dvejus metus „Switch“ ir asmeniniam kompiuteriui išleistą taktinį RPG, staiga nukreiptą į „Quest“, tikrai netikėta.
Jei įdomu, kas pasikeitė, funkcionaliai nedaug. Keletas elementų, pvz., vartotojo sąsajos ekranas ir mūšio valdikliai, buvo pakoreguoti, kad geriau atitiktų VR. Priešingu atveju tai beveik tiesus pradinio žaidimo prievadas, nors dėl izometrinės perspektyvos „Triangle Strategy“ jaučiasi kaip interaktyvi diorama. Įspūdingas 2D-HD meno stilius, sujungiantis pikselių meną su 3D aplinka, šviečia atliekant kovines misijas Quest 3.
Tai daug pasakojimų turintis RPG, todėl dėl daugybės 2D siužetų yra nenuostabu kompromisas. Dabar jie pateikiami naudojant slankiąją slinktį „Teatro režimu“, su kuriuo galiu sutikti, nes žaidimas aiškiai niekada nebuvo sukurtas šiai laikmenai. Tarp mūšių ir scenų yra malonu tyrinėti 3D žemėlapį ir apžiūrėti Norzelijos žemyną.
Galite žaisti naudodamiesi visiškai įtraukiančia VR aplinka, kurioje Norzelia yra fone, arba mišrią realybę per praėjimą. Labai norėčiau, kad „Square Enix“ eitų toliau su MR, ir apmaudu, kad negalite pakeisti žemėlapio dydžio. Norėčiau tai žaisti gulėdamas ant sofos ir pasidėjęs žemėlapį ant kavos stalo. Galite tik pasukti ir traukti žemėlapį link savęs.
Tuo beveik baigiasi pagrindiniai VR skirtumai. Tačiau neleiskite, kad tai jūsų atgrasytų, jei laikote save labiau klasikiniu RPG gerbėju; Jau matėme, kad VR žaidimai vis dar gali suteikti puikių įspūdžių naudojant panašią fotoaparato perspektyvą – tiesiog pažiūrėkite į pasakų lentelę. Praėjus šešioms valandoms iki šios kampanijos, „Triangle Strategy“ pristato žavų RPG, į kurį atkreipiau dėmesį.
Nors sukurti savo pasaulį užtrunka, įtikinama istorija, be abejo, yra didžiausias veiksnys. Jūs žaidžiate kaip Volfforto namų Serenoa paveldėtojas, atsidūręs augančio konflikto tarp žemyno tautų centre. Nieko konkretaus nesugadinsiu, bet gerai parašytas fantazijos ir politikos derinys mane investavo į šį pasaulį. Gaila, kad anglų balso vaidyba nėra puiki, todėl džiaugiuosi, kad galite pakeisti japonų kalbą.
Kaip taktinis RPG, mūšis primena Fire Emblem ir Final Fantasy Tactics, kai vadovaujate savo partijai tinkle pagrįstame mūšio lauke. Šie mūšiai turi malonų gylį, skatinantį strateginį mąstymą, pvz., papildomos žalos padarymas aukštesnėje vietovėje arba tai, kaip vienetų padėjimas abiejose priešo pusėse leidžia juos atakuoti du kartus vienu ypu.
Dėl minimalių plokščiaekranio leidimo pakeitimų „Triangle Strategy“ tampa neįtikėtinai sunkiai parduodamu, jei jau žaidėte kitur, tačiau tai yra retas žaidimas, kuriame aš noriu to nepastebėti. Pasakojimas yra labai įtikinamas, kova yra strategiškai patenkinta, o vaizdas išlieka stiprus. Kaip žmogus, kuris dažniausiai prisiriša prie RPG ne VR, džiaugiuosi, kad jis pasiekia naują auditoriją ir tikiuosi, kad tai įtikins kitus leidėjus pasinaudoti šia galimybe.
„Triangle Strategy“ dabar yra „Meta Quest“ platformoje.