Pavadinimas: Broliai: pasaka apie du sūnus
Žaidimo tipas: Veiksmas-nuotykis, galvosūkis
Kūrėjas: „Hazelight Studios“ (perdarytas „Avantgarden Games“)
Leidėjas: 505 žaidimai
Išleista: Originalus leidimas: 2013 m. rugpjūčio 7 d.; Perdarymo leidimas: 2024 m. vasario 28 d
Galimos platformos: „PlayStation 5“, „Xbox Series X|S“, „Nintendo Switch“, kompiuterinis žaidimas
Peržiūrėta platforma: PlayStation 5
Brandos lygis: Įvertinta T paaugliams
Skaitymo laikas: 8 minutes
Tai buvo 2013 m., ir beveik nė viena studija nebuvo orientuota į tikrai kokybiško kooperacinio žaidimo patirtį vienoje konsolėje. Tačiau Josefas Faresas nusprendė tai pakeisti su savo studija „Hazelight and the Fantastic Brothers: A Tale of Two Sons“. Deja, neturėjau progos pagroti originalo, bet dabar į rankas paėmiau a žaidimo perdarymas Aš daug girdėjau apie tai, paremtą beveik nežinomos studijos Avantgarden Games. Todėl prieš pradėdamas suabejojau, ar originalų žaidimą pagarbiai atkūrė dabar jau legendinė kooperatyvinių žaidimų industrijos studija „Hazelight“, jau sukūrusi tokius novatoriškus žaidimus kaip „A Way Out“ ir „It Takes Two“. Aš taip pat peržiūrėjau šiuos žaidimus, todėl rekomenduoju juos patikrinti!
Nuo Co-op klasikos iki paslėpto brangakmenio
Pradėjau sekti „Studio Hazelight“ dėl A aukščiau pateiktų „Way Out“ ir „It Takes Two“ žaidimų, kuriuos keletą kartų baigiau su draugais. Šie žaidimai neabejotinai yra vieni geriausių kada nors sukurtų kooperatyvinių žaidimų žanre. It Takes Two, kuri taip pat pelnė aukštus mano įvertinimus, įskaitant „Metų žaidimo 2021“ pripažinimą, kartu su „A Way Out“ yra puikūs reikalai, tačiau jie už savo meistriškumą skolingi savo pirmtakui, kuris, deja, man asmeniškai, iki tol buvo gana nežinomas. dabar.
Kelionė per fantaziją ir sielvartą
Broliai: pasaka apie du sūnus pasakoja istorija dviejų brolių, kurie susirgus tėvui leidžiasi į pavojingą kelionę po nuostabų fantazijų pasaulį. Žodis „gražus“ turi dvejopą reikšmę; Prie jo prieisiu vėliau. Vienintelis būdas išgelbėti tėvą – ieškoti paslaptingo stebuklingo vandens, kad jis liktų gyvas. Po tragiškos mamos netekties broliai nebegali rizikuoti likti vieni pasaulyje, o istorija prasideda nuo didelio medžio už jų namų. Žaisdamas perdirbinį buvau nustebintas istorijos galia, todėl „Broliai: pasaka apie du sūnus“ yra puikus emocinis pasivažinėjimas, kurį, kaip žaidėjas, ypač mėgstantis istorijos žaidimų žanrą, vertinu.
Solo Play with a Twist
Originalas visada buvo vertinamas kaip kooperatyvinis žaidimas. Vis dėlto, perdirbinys man tai primena, todėl pirmiausia tai yra vieno žaidėjo reikalas, kuris yra pagardintas galimybe valdyti abu brolius vienu metu. Reikia šiek tiek praktikos, bet prie to galima greitai priprasti. Galų gale, valdikliai yra labai intuityvūs ir lengvi. Kiekvienas iš analogų valdo vieną iš brolių ir kiekvienas turi vieną veiksmo mygtuką, atitinkantį aukščiau pateiktą analogą. R3 naudojamas jaunesniajam broliui valdyti, o R2 – jo sąveikai atlikti. Vyresniajam broliui tai L3 ir L2. Paskutinis dalykas, kurį galite padaryti žaidime, yra pasukti rodinį naudodami R1 arba L1, priklausomai nuo to, kurią pusę norite pasukti.
Bendradarbiavimo žaidimas: draugo nuotykis
Taigi, titulas pirmiausia skelbiamas kaip vieno žaidėjo titulas, bet man jis labai patiko kartu su mumis ir draugu, kuris taip pat išbandė trumpą dalį su manimi.
Įjungiate antrą valdiklį, kurių kiekvienas valdo vieną iš brolių. Šiame režime numatytasis valdymas išsaugomas ir atskiriems valdikliams. Vieno žaidėjo režimu retkarčiais susidursite su situacijomis, kai jūsų valdomi broliai keičia pozicijas ekrane, ir jums kils klausimas, kodėl jie bėga kitur. Jis plačiai paplitęs, o žaidimas kartais gali barškinti jūsų smegenų pusrutulius.
Galvosūkiai ir trofėjų medžioklė
Nors nuo originalaus žaidimo išleidimo praėjo daugiau nei dešimt metų, dėl patirties su originalu stokos, visus galvosūkius padariau negalvodamas, todėl žaidimo laikas išaugo iki beveik 5 valandų, o tai nėra daug, bet patikėkite manimi. vis tiek mėgausitės nuotykiais, ypač jei žaidžiate pirmą kartą, kaip tai dariau aš. Originalo žinovams žaidimo laikas gali būti trumpesnis. Taip pat čia yra papildoma informacija apie platinos trofėjų, kuris užtruko beveik 5 valandas. Kalbant apie sunkumą, tai nebuvo sudėtinga, o trofėjų sudėtis buvo paprasta. Žaidime iš viso yra 15 trofėjų, įskaitant platininį. Taigi tokiam trofėjų medžiotojui kaip aš, tai puikus dalykas, kurį reikia padaryti per vieną ilgą popietę! Paskutinis svarbus dalykas – trofėjus pelno tik žaidimo šeimininkas, todėl, deja, jūsų draugai turės pakviesti jus padėti į savo namus kitam žaidimui, jei jie taip pat domisi blizgančiais trofėjais.
Galvosūkiai: bendradarbiavimas per sudėtingumą
Bet grįžkime prie galvosūkių. Tai gana lengva išspręsti ir yra daugiau apie bendradarbiavimą ir koordinavimą tarp dviejų brolių. Visada pirmiausia bus ieškoma kelio į priekį. Jiems pavyko kartu lipti siena, perkelti daiktą, ką nors atsargiai pavogti, irkluoti valtį reikiama kryptimi ir pan. Tiems, kurie dar neturėjo malonumo žaisti žaidimo, gali nustebti, kad jūs „tik“ baigiate konkrečias sąveikas, o be to, vis dar bėgate į priekį. Išskyrus mažas išimtis, žaidimas neturi išsišakojusių ar išplėstų vietų, kuriose būtų galima naršyti. Tai labai paprastas, bet juo labiau intensyvus nuotykis.
Pasakojimas apie du pasaulius: grožis ir kruopštumas
Čia priėjau prie to, ką minėjau pradžioje: žaidimas turi gražų pasaulį. Perdarymo grafika, kuria pasirūpino Unreal Engine 5, yra labai graži. Nors negaliu to prilyginti, tarkime, „Demonų sielų“ perdirbimui, yra scenų, kurias galiu apibūdinti kaip kvapą gniaužiančias.
„Avantgarden“ šiuo atžvilgiu atliko puikų darbą, o ypač originalios versijos žinovai bus nustebinti, koks išsamus yra perdarymas. Taip pat labai vertinu ryškų žaidimo vaizdą ir sklandumą. Per visą žaidimo laiką nesusidūriau su jokiomis reikšmingomis problemomis, kurias turėčiau paminėti. Muzika ir garsai gerokai patobulėjo, bet to pasakyti negaliu dėl įgarsinimo trūkumo. Vietoj to, broliai bendrauja tam tikra gestų kalba ir nenurodyta kalba.
Nuo pasakų iki žiaurios tikrovės
Kita „gražaus“ pasaulio pusė yra visiškai neapdorotas ir šiurkštus vaizdavimas antroje pjesės pusėje. Ilgą laiką pavadinimas atrodo kaip graži pasaka, įkvėpta pirmosios Fable. Nuostabios scenos, atsipalaidavusi kaimų ir fantastinių kaimo vietovių atmosfera, o tada – reikšmingi pokyčiai. Gražią aplinką pakeičia nederlinga dykvietė ir atšiauri viduramžių aplinka, kurios daugelis nesitikėtų. Viso žaidimo akcentas yra Milžinų slėnis, kuris jus nepatogiai apstulbins.
Išvada
Brolių perdarymas: Pasaka apie du sūnus padarė daugiau nei gerai. Tai maloni staigmena, kuri tikrai nepadaro gėdos originalui. Viena vertus, įdomu, ar jame netrūksta naujovių, o kita vertus, nerimauju dėl to, kaip būtų, jei studija bandytų, pavyzdžiui, sukonfigūruoti žaidimą naujomis ištraukomis. Tiems, kurie jau vaidino „Broliai: pasakojimas apie du sūnus“, perdarymas turi turėti daugiau prasmės ir gali labiau veikti nostalgijos kontekste. Tačiau žaidėjai, kurie nesusidūrė su žaidimu, kaip ir aš, turi puikią galimybę žaisti vieną geriausių nuotykių žaidimų su emocijomis. istorija už labai prieinamą kainą iki 20 eurų. Ir su nuolaida, kaip buvo pas mane, net už 12 eurų.
Kur nusipirkti žaidimą?
Oficialus puslapis: Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite oficialiame „Broliai: pasakojimas apie du sūnus“ puslapyje.
Subreddit: Prisijunkite prie diskusijos „Broliai: pasakojimas apie du sūnus“, kad gautumėte bendruomenės įžvalgų ir naujienų.