
Pavadinimas: Namų frontas
Programuotojas: Kaos studijos
Leidėjas: THQ / gilus sidabras
Išleista: 2011 m. kovo 15 d
Galimos platformos: PlayStation 3, Xbox 360, kompiuterinis žaidimas
Peržiūrėta platforma: PC žaidimas
Straipsnio skaitymo laikas: 5 minutės
Pamiršto išgalvoto konflikto peržiūra
„Homefront“, pirmojo asmens šaudyklė, sukurta „Kaos Studios“ dar 2011 m., siūlo unikalią aplinką, kuri sukėlė mano susidomėjimą. Įsikūręs išgalvotoje ateityje, kai Šiaurės Korėja įsiveržia į JAV, vaidinate kaip sukilėlių judėjimo armijos dalis. Ši intriguojanti prielaida padėjo pagrindą mano mišriai žaidimo patirčiai, į kurią pasigilinsiu išsamiai.

Brutali ir slegianti atmosfera
„Homefront“ nevengia pavaizduoti karo žiaurumo. Yra masinės kapavietės, egzekucijos, pakabinti kūnai ir nuolatinis priespaudos jausmas – visa tai dalis žiaurios istorijos, kuri vystosi jums progresuojant. Atmosfera sunki, o tai yra ir stiprybė, ir silpnybė. Tai traukia jus, bet taip pat gali jaustis stulbinančiai ir vaizdingai. Pasakojimas niūrus ir nenumaldomas, juo siekiama parodyti siaubingus okupuotos Amerikos padarinius.

Standartinis žaidimo būdas su pastebimais trūkumais
Žaidimo požiūriu „Homefront“ yra šio žanro standartas. Niekas čia neišskiria jo kaip pirmojo asmens šaudyklės, o mechanika atrodo pasenusi, palyginti su kitais tuo pačiu metu išleistais žaidimais. Jame yra įspūdžių, pavyzdžiui, intensyvių gaisrų ir transporto priemonių segmentų, tačiau nieko ypatingo ar verta paminėti. NPC judėjimas kartais yra pastebimai klaidingas. Veikėjai trikdys ir įskris į sienas ar vienas kitą iki taško, kai vieną kartą turėjau iš naujo paleisti kontrolinį tašką, nes NPC įstrigo ir scena neprasidėjo tada, kai turėjo prasidėti. Tai akivaizdi problema, dėl kurios kai kurias akimirkas jautėsi nenušlifuotas ir skubotas. Be to, AI elgesys dažnai buvo nepastovus, sukeldamas nusivylimą slaptų sekcijų ar koordinuotų atakų metu.

Taigi tokia grafika savo laikui
Grafikos požiūriu „Homefront“ tinka 2011 m. žaidimui. Vaizdai galėtų būti novatoriškesni, tačiau jie atlieka savo darbą. Aplinka pakankamai detali ir tinka istorijai, nors man asmeniškai nepatiko konkrečios scenos. Žaidime naudojamas „Unreal Engine 3“, kuris tada buvo gana populiarus, tačiau neišstumia variklio iki jo ribų. Kai kurios tekstūros gali būti įvairesnės, o personažų modeliai gali atrodyti kietai, o tai sumenkina įtraukiantį žaidimą, kurį bando sukurti.

Kelių žaidėjų režimas ir jo trūkumai
Vienas iš unikalių „Homefront“ aspektų buvo kelių žaidėjų režimas, kuriame išleidimo metu vyko didelio masto mūšiai, kuriuose dalyvavo iki 32 žaidėjų. Į ją buvo įtraukta mūšio taškų sistema, kurioje žaidėjai pelnė taškus už kovinius rezultatus, kad per rungtynes įsigytų ginklus, įrangą ir transporto priemones. Ši sistema pridėjo strateginį žaidimo elementą, leidžiantį žaidėjams pritaikyti savo apkrovą pagal savo pasirodymą. Tačiau šis režimas neturėjo tokio ilgaamžiškumo ar poveikio kaip kiti tuo metu išleisti kelių žaidėjų šaudyklės, pvz., Call of Duty ar Battlefield.

Ar palikimas vertas tęsinio?
„Homefront“ buvo vertinamas kaip turintis potencialą, o jo leidėjas THQ net planavo tęsinį. Nepaisant finansinių sunkumų, dėl kurių THQ bankrotas ir vėliau buvo parduotos Homefront teisės, žaidimo potencialas nebuvo prarastas. 2016 m. išleistas „Homefront: The Revolution“ – dvasinis įpėdinis su atviru pasauliu – buvo šio potencialo įrodymas. Tačiau tęsinys susidūrė su savo iššūkiais, įskaitant technines problemas ir įvairias apžvalgas, dėl kurių jis negalėjo visiškai įgyvendinti originalaus pažado. Apžvelgsime šiek tiek vėliau.
Paskutinis žodis „Homefront“.
Nepaisant kai kurių intriguojančių idėjų ir akimirkų, „Homefront“ nesuteikia įsimintinos patirties. Dėl pasenusios mechanikos, techninių nesklandumų ir stulbinančios atmosferos tai išlieka žaidimu, kuris galėjo būti daug daugiau, jei būtų šiek tiek daugiau priežiūros ir poliravimo. Galbūt verta pažaisti tiems, kurie domisi jos istorija, bet nesitiki novatoriškos patirties. Galų gale „Homefront“ turėtų likti pamirštas.

Kur nusipirkti Homefront
Steam (kompiuteris): Galima įsigyti už 1,99 USD. Pirkite jį tiesiai iš Garai
#foogallery-gallery-4793 .fg-image { plotis: 150 pikselių; }
Paštas Homefront: FPS retro tamsus ir vidutinis pirmą kartą pasirodė WePlayGames.net: geriausių žaidėjų namai.