
Pavadinimas: Horizon Zero Dawn: Frozen Wilds DLC
Žaidimo tipas: Veiksmo vaidmenų žaidimas (RPG)
Programuotojas: Partizanų žaidimai
Leidėjas: „Sony Interactive Entertainment“.
Išleista: 2017 m. lapkričio 7 d
Galimos platformos: PlayStation 4, kompiuterinis žaidimas
Peržiūrėta platforma: Playstation 4
Brandos lygis: Paauglys (T) – ESRB
Skaitymo laikas: 9 minutes
Horizontas Zero Dawn buvo vienas geriausiai įvertintų 2017 m. žaidimų ir akimirksniu tapo vienu geriausių visų laikų PlayStation 4 išskirtinių žaidimų. Jei jums patiko pirmasis „Horizon“, tikrai nedvejokite naudodami šį DLC. Kai prieš keletą metų pirmą kartą žaidžiau „Frozen Wilds“ plėtrą, daug kartų savęs klausiau: ar tai tikrai tie patys kūrėjai iš „Guerilla Games“? Ar tikrai už Killzone FPS seriją atsakinga ta pati studija? Ar atsirado naujų rašytojų? Ar pasikeitė vadovybė? Ar Sony padėjo? O gal jie įkvėpimo sėmėsi iš „The Last of Us“ Nyderlanduose? Nes jei turėčiau apibendrinti „Frozen Wilds“ savybes vienu terminu, būtų akivaizdu: emocijos.
Į laukinių gyvūnų širdį
Pradedate atrasti naujus nuotykius, važiuodami į naujai pridėtą sritį šiaurinėje pagrindinio žaidimo žemėlapio dalyje. Tik iš anksto įsitikinkite, kad jūsų veikėjas yra bent 30 lygio, kitaip Aloy bus greitas bilietas į pragarą. Nuo Perkūno būgnų kalno viršūnės kyla dūmai, o vietiniame slėnyje pradėjo medžioti ypač agresyvūs robotų žvėrių tipai. Neseniai vykusi ekspedicija į kalno širdį baigėsi katastrofa, o banukų genties lyderiai negali susitarti, kaip elgtis toliau. Pagrindinės siužetinės linijos istorija gera, nors gana nuspėjama iki pat pabaigos. Kita vertus, žaidimas nenustojo mane žavėti puikiai pavaizduotais personažais. Nuopelnas už tai tenka ne tik dažnai labai jaudinantiems dialogams, bet ir įtikinamai veido animacijai, kuriai neprilygsta dauguma to meto žaidimų. Išplėtimas tiesiogiai užpildytas įvairiais gerai išvystytais personažais, kurių kiekvienas turi savo rūpesčių, abejonių, nesaugumo ar aistrų. Visa tai dominuoja naujausia visų virtualių raudonplaukių karalienė, simpatiškas veikėjas Aloy.
Turtingi personažai ir nuoširdžios pasakos
Žaidime ji sutinka, pavyzdžiui, linksmą vaikiną, kuris desperatiškai ieško teleskopo, kurį jam kartą parodė mama apleistos užtvankos patalpose. Kitą kartą savimi pasitikinti medžiotoja iš nevilties maldauja jos išgelbėti draugą, kuris atkakliai atsisako bet kokios pagalbos. Kad ir kas tai būtų, Aloy visada nori ištiesti pagalbos ranką, o jos empatija ir užuojauta, atrodo, neturi ribų. Tačiau skirtingai nei visi kiti, Aloy nėra nei naivus, nei prietaringas. Ji tiesiog puikus herojus, su kuriuo mielai praleisite penkiolika–dvidešimt valandų, kurių prireiks visai veiklai ir užduotims atlikti. Žinoma, visa tai veikia, nes šalutiniai užduotys išlaiko labai aukštą kokybę žaidimo metu. Nesitikėk, kad čia bėgs dešimt medienos rąstų. Šalutinių misijų nėra daug, bet jos prasmingos, smagios ir dažniausiai gana ilgos. Be šių, kūrėjai paruošė vieną naują medžioklės plotą su trimis iššūkiais, banditų stovyklą, kurią reikia išvalyti, ir, žinoma, Tallnecką, kurį turėsite pataisyti prieš klasikinį lipimą ant jo disko formos galvos, kuri prideda tam tikras papildomos įvairovės kiekis.
Įgūdžiai ir įspūdžiai: arsenalo išplėtimas
Maksimalus lygis buvo padidintas iki šešiasdešimties ir kartu atsiranda naujų sugebėjimų. Kai kuriuos naudosite, kai kurių tikriausiai ne, o kitų neturėsite laiko atidaryti. „Frozen Wilds“ įvykdžiau beveik visas užduotis ir iššūkius, bet to vis tiek nepakako 60 lygiui. Žinoma, galėčiau pamaloninti, taip pat yra „New Game Plus“, bet vis tiek autoriai būtų galėję šiek tiek geriau subalansuoti. . Ypač džiugina nauji įgūdžiai, tokie kaip galimybė rinkti išteklius važiuojant sutramdytu gyvūnu, galimybė paversti perteklinius išteklius į žaidimo valiutą arba atsargų padidėjimas. Taip pat galėsite įsigyti naujų kostiumų, patobulintų lankų versijų ir, svarbiausia, panaudoti naujų ginklų trejetą. Ir jei atliksite būtinas šalutines užduotis, atnaujinsite savo naująjį arsenalą į dar galingesnę formą. Tikrai yra motyvacijos užbaigti didžiąją dalį šalutinio turinio. Nauji papildymai apima liepsnosvaidžio arba jo ledo ir žaibo versijas. Ar jums tai nuobodu ir neįdomu? Aš irgi iš pradžių taip maniau. Tačiau minėti ginklai gerokai skiriasi savo valdymo ir šaudymo būdais ir tai tikrai nėra tik paprastos variacijos.
Siaubingi priešai ir įnirtingi mūšiai
Nors žaidimą galima baigti nesiimant naujų ginklų, atnaujinę ir išmokę jais naudotis, jie tampa geriausiais jūsų draugais. Jūs tiesiog turite jais tinkamai rūpintis, nes jie sunaudoja didžiulį kiekį amunicijos. Ir tai yra tai, ko jums tikrai prireiks, nes „Frozen Wilds“ nėra vienas iš tų priedų, kuriuos pasieksite su tinkamai patobulintu personažu, susidėję rankas už nugaros. Buvau šiek tiek nusivylęs, kad atsirado tik du nauji priešų tipai. Kita vertus, tai itin kieti varžovai.
Ugninis degiklis vienu šuoliu gali įveikti neįtikėtinai didelius atstumus ir, be pragariško judrumo, jis turi daugybę atakų, kurių nelengva išvengti. Dar blogiau yra Frostclaw, kurį ir toliau pavadinau savo „stipriu niekšu“, nes jis gali atlaikyti daug smūgių, tu neturi jokių šansų iš arti, o per atstumą jis gali tave nužudyti milimetro tikslumu. su išmestu uolos gabalu ar ledo gabalais, iššautais iš žemės. Jau nekalbant apie galingesnę ugnies versiją, kuri yra tikras pragaras, kurį ruošiatės patirti. Mano neviltis kartais buvo gana nepakeliama, nes kai kuriose situacijose tenka kovoti net su dviem tokiais žvėrimis. Tačiau laikui bėgant pavyko rasti veiksmingą būdą, kaip greitai ir lengvai su jomis susidoroti, ir galiausiai pavyko juos įveikti per rekordiškai trumpą laiką medžioklės iššūkyje.
AI keistenybės ir kovos iššūkiai
Deja, būtent muštynių metu išryškėja bene didžiausia žaidimo problema. Pastebima problema yra su AI. Priešai stiprūs; jie dažnai persekioja jus ilgą laiką, o jų priepuoliai skaudina. Tačiau atrodo, kad kiekviena kova su kietu priešininku susideda iš kovos su savimi ir pasąmonės ieškojimo būdo, kaip įveikti AI ribas. Tai tikriausiai buvo geriausiai matoma kovoje su labai galinga „Snapmaw“ versija. Mūšis įvyko sausumoje prie ežero, ir šis krokodilas, kenčiantis nuo nepaaiškinamos vandens fobijos, atsisakė sekti paskui mane. Ekstremalus atvejis, bet kartais oponentai dėl tam tikrų priežasčių taip nesiseka. Jie mieliau snaugia jus iš toli, nors jūs sėkmingai išvengiate jų atakų. Kitais atvejais jūs vėl ir vėl vejatės vienas kitą aplink natūralią kliūtį. Būtų daug veiksmingiau, jei žvėris peršoktų kliūtį ir visą laiką liktų jūsų akyse. Problema ne ta, kad robotas žvėris negali patekti į tokį aukštą reljefą. Tiesiog silpnesnis intelektas to neleis, nebent jūs pirmas pakilsite.
Žmonių kompanionai ir stulbinantys vaizdai
Žaidime jums kartais padeda žmonių draugai. Su jais panašiose situacijose yra 50/50. Kartais jie labai naudingi, o kartais visiškai nenaudingi. Man net teko juos nustoti judėti per labai įtemptą kovą dėl klaidos. Tai nėra gerai. Jeigu Horizontas, turbūt nereikia per daug gilintis į grafiką. Žaidimas vis dar išlieka gražus, ir aš praleidau šiek tiek laiko su puikiu Photo Mod. Taigi dar kartą stebitės nuostabiu atviru pasauliu su unikaliomis mūsų prarastos civilizacijos liekanomis, dar kartą jūsų laukia nuostabūs sniego kraštovaizdžio panoraminiai vaizdai arba kvapą gniaužiantys jau minėti pokalbiai, kuriuose veikėjai atgyja su fantastiškomis detalėmis ir įtikinamai. veido animacija. Žaidimas puikiai sujungia meninius ir vaizduotės elementus su pažangiausiomis technologijomis. Su apsnigtu reljefu susijęs ir tai, kad dėl gilaus sniego sunkiau judėti, o pūgos gerokai sumažina matomumą. Bunkeriuose ir interjeruose taip pat yra dalių, kurios primena mūsų „prarastą pasaulį“.
Įspūdingi kraštovaizdžiai ir prarastos civilizacijos
Aš vis dar šiek tiek nusivylęs Horizontas kad šiomis akimirkomis filmo kūrėjai remiasi pasakojimu per garso įrašus ir žurnalo įrašus, užuot bandę pridėti žmogiškojo elemento į tokias vietas kaip ši. Taigi jūs nuolat susiduriate su tais pačiais monitoriais, metalinėmis spintelėmis ir stalais. Nepaisant to, turiu pripažinti, kad paskutinėje istorijos fazėje pažvelgsite į interjerus, į kuriuos žiūrėsite plačiai išplėtę burną. Grafikos dizaineriai su jais daug žaidė, o čia veikiančios milžiniškos futuristinės mašinos yra neįtikėtinos kokybės.
Išvada
„Frozen Wilds“ iš esmės yra kokybiška plėtra. Tai nėra pinigų griebimas senų idėjų perdirbimui, o siūlo daugybę įdomių personažų ir istorijų, kurių nereikėtų praleisti. Žaidimas siūlo sunkesnius sunkumus, tačiau laimėjimo džiaugsmas yra didesnis atlygis.
Kur nusipirkti žaidimą
Steam (kompiuteris): Galima įsigyti už 59,99 USD „Horizon“ pilname leidime. Jį galite įsigyti tiesiai iš „Steam“.
PlayStation Store (PS4): Atskirą DLC galima įsigyti už 14,99 USD. Jį galite rasti „PlayStation Store“.
Oficialus puslapis: Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite oficialiame „Horizon Zero Dawn“ puslapyje.
Subreddit: Prisijunkite prie diskusijos apie „Horizon Zero Dawn Subreddit“.