

Numatomas skaitymo laikas: 3 minučių
Vis dar nepralenkiamas išgyvenimo siaubas iš pasaulio Svetimas pagaliau turės tęsinį. 10 metų jubiliejui pažymėti Ateivis: izoliacijastudija Creative Assembly patvirtino, kad dirba Ateivis: 2 izoliacija! Ir štai geriausia dalis – originalus režisierius Al Hope grįžta vadovauti antrosios dalies kūrimo komandai.
Dešimtmetis izoliacijos ir plieninės drąsos
Galvodamas apie 10-ąsias žaidimo metines, Al Hope išreiškė nuoširdų padėką žaidėjams. „Buvo neįtikėtina, kai per daugelį metų matai tavo aistrą žaidimui ir pamatė, kad jis pasiekė tiek daug žaidėjų visame pasaulyje. Hopė rašė. „Jūsų begalinis entuziazmas, jaudulys, riksmai (!) ir plieninė drąsa didžiausio kino žudiko akivaizdoje buvo labai naudingas.
Franšizės gerbėjai išlaikė gyvą žaidimo dvasią. Nuo originalaus 1979 m. filmo ikoniško teroro iki Izoliacija slegianti įtampa, žaidimas liko mylimas stiprios bendruomenės ir dažnai yra apdovanotas kaip geriausias visų laikų išgyvenimo siaubo žaidimas.
Tęsinys patvirtintas: „Mes girdėjome jūsų verksmus“
„Per 10 metų jubiliejų dera pranešti, kad girdėjome jūsų nelaimės šauksmus garsiai ir aiškiai“, Hope tęsė. „Šiandien džiaugiuosi galėdamas komandos vardu patvirtinti, kad „Alien: Isolation“ tęsinys yra kuriamas anksti.
Tai oficialu – „Creative Assembly“ klauso ir žino, ko nori gerbėjai. Nors konkrečios detalės lieka paslaptyje, naujienų pakanka, kad sukeltų jaudulį. Šis patvirtinimas džiugina po to, kai „Creative Assembly“ kelių žaidėjų šaudyklė buvo pripažinta ne taip puikiai Hienossustiprinantis studijos sugrįžimą prie išgyvenimo siaubo šaknų, kurių troško gerbėjai.
Amandos Ripley palikimas
Išleista 2014 m. spalio 6 d. Ateivis: izoliacija pasirodė žaidėjai, valdantys Amandą Ripley, ikoninio filmo personažo Ellen Ripley dukrą. Amanda daugiausia dėmesio skiria juodosios dėžės išieškojimui Nostromoatskleidžiant, kas atsitiko nelaimingame krovininiame laive, plaukiant per gyvybei pavojingus susitikimus su mirtingiausiu visatos plėšrūnu.
Amandos kova dėl išlikimo sulaukė atgarsio žaidėjams, kurie turėjo išgyventi kiekvieną siaubingą akimirką, pasitelkdami sąmojį ir išteklius, kad išgyventų. Ištikimas žaidimo atmosferos ir siaubo atkūrimas iš originalaus 1979 m. filmo buvo pagrindinė jo sėkmės dalis, ir gerbėjai niekada neleido to pamiršti.