

Numatomas skaitymo laikas: 6 minutės
Aš jau pasidalinau išsamia „Kingdom Come“ apžvalga: „Deliverance 2“sutelkdamas dėmesį į savo pasakojimą, vaizdus ir bendrą viduramžių atmosferą. Šį kartą noriu pasinerti giliau į vieną aspektą, kuris mane atsitiktinai išpūtė: Kontrolieriaus haptic atsiliepimai „PlayStation“ versijoje. Aš išbandžiau praktiškai kiekvieną pagrindinę hapticą, kurią galėjau rasti, ir turiu pasakyti, kad tai gana įspūdinga.
Alchemija: Pajutęs viduramžių amatą
Vienas iš pirmųjų dalykų, kuriuos išbandžiau, buvo alchemija. Kai tik pradėjau gniuždyti žoleles skiedinyje, savo „DualSense“ valdiklyje pajutau aiškią trintį. Tai buvo stebėtinai svaiginanti – kaip aš galėjau pajusti viduramžių amatą savo rankose. Kai gaisras sukelia gaisrą dumplėmis, yra dar viena subtili vibracija, imituojanti ritminį oro stumimą į liepsną. Panašiai katilo pakėlimas ir nuleidimas sukuria pastebimus haptikų poslinkius, todėl visas alchemijos procesas jaustis maloniai rankomis.
Uždaryti kovą: plienas ant plieno
Uždaryti kovą yra tai, kur šviečia haptikai. Kiekvienas kardų streikas turi savitą vibracijos modelį, sukuriantį patenkinamą sujudimą kiekvieną kartą, kai ašmenys jungiasi. Įdomiau tai, kad mažėjant jūsų ištvermei, adaptyvūs sukelia didėjančią jėgą. Panašu, kad jaučiate Jindros (pagrindinio veikėjo) nuovargį savo pirštuose, sustiprindami savo energijos valdymo mūšyje svarbą. Sunkesni ginklai, tokie kaip „Mace“, priverčia gniužulus jaustis tvirtesni, o blokuodami skydo registrą kaip tvirtą poveikį, kurio negalite nepaisyti.
Diapazoniniai ginklai: skersiniai ir lankai
Aš taip pat praleidau laiką eksperimentuodama su skerspjūviais ir lankais, kad pamatyčiau, kaip skirtingai jie registruosis valdiklyje. Su arbaletu jaučiate tą akimirką, kai atsitraukiate stygą – jūsų ranka vis labiau dreba, kai ištvermė nutekėja, o ginklo drebėjimas tampa ryškesnis. Net varžtas slenka į vietą yra juntama, pridedant gražią mažą detalę. Paspaudę gaiduką į ugnį, lydi aštrus paspaudimas, kuris jaučiasi labai patikimas.
Priešingai, „Bow“ adaptyvusis trigeris jaučiasi įtemptas visą laiką, kai piešiate stygą. Aš turiu tvirtai laikyti gaiduką, o lanko drebėjimas sustiprėja, kai mano ištvermė sumažėja. Išleidus rodyklę, pojūtis yra aiškiai kitoks nei arbaleto „spustelėkite“. Vietoj to, tai yra tarsi pulsas, perbraukiantis iš vienos valdiklio pusės į kitą, sukeldamas jausmą, kad leidžiama nusilenkti iš mano pirštų.
Jodinėjimas žirgais: kanopos ir smūgiai
Važiuodamas mano žirgu aplink viduramžių Bohemiją niekada nesijautė taip gyva. Aš galiu jausti kiekvieną valdiklio kanopą, o arklio stabdymas suteikia apčiuopiamą pasipriešinimą. Impulsai skiriasi priklausomai nuo žirgo eisenos arba, jei mane nugriauna – nusileidęs ant žemės, į mano delnus siunčia stiprų sujudimą. Taip pat yra silpnas pojūtis, kai mano kojos yra maišytos. Jis yra subtilus, bet aš suprantu, kad iš kiekvienos pusės, beveik taip, kaip aš švelniai apnuoginu žirgą į priekį.
Vagys: tylūs žingsniai ir užraktai
Slaptas yra didelė „Kingdom“ dalis: „Deliverance 2“, o haptikai taip pat sustiprina šį aspektą. Jei atsargiai atidarau duris, vibracijos yra silpnos, atspindinčios įtampą bandant neskelbti garso. Kai esu sukramtytas ir juda lėtai, vos nejaučiu savo pėdsakų. Ir atvirkščiai, jei aš sprinėsiu aplink, kiekvienos pėdos vibracijos sustiprėja – man labai supranta, kad nebeatlieku.
Užraktas yra vienodai niuansuotas. Kuo labiau pasitraukiu iš saldžios dėmės, tuo garsiau spyna „gurkšnoja“ rankose, padidindama vibracinę jėgą. Kai aš pagaliau nulaužiu užraktą, yra patenkintas paspaudimas, veltinis per „PlayStatiopn DualSense“ valdiklį. Tai nedidelė detalė, tačiau ji dramatiškai padidina akcijų paketą, kai bandai likti nepastebėti.
Kalvystė: kiekvienas plaktuko streikas
Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas yra kalvystės mini žaidimas. Sukimosi plaktukas jaučiasi įvairus, atsižvelgiant į tai, kaip aš gerai smogiu į ruošinį. Teisingas streikas registruoja kaip tvirtas, tvirtas sujudimas. Vis dėlto pataikant į priešą šalia pasagos, atsiranda silpnesnė vibracija, signalizuojanti apie mano ne tikslinę sūpynę. Kiekvienas smūgis sukuria unikalų atsiliepimą, atspindintį, koks geras ar blogas mano plaktuko darbas. Net maišant kalvę ar sureguliavus metalą, galite sukelti mažus, bet skirtingus impulsus.
Naujas viduramžių jausmo lygis
Apskritai, dėl šių haptic požymių kiekvienas veiksmas jaustųsi greitesnis ir autentiškesnis – nuo alchemijos gniuždančių žolelių iki metalo kankinimo prie kalvės. Aš juos laikiau intriguojančia išnaša per savo originalią apžvalgą, tačiau kai tik gilinuosi, supratau, kad jie nusipelno šio atskiro dėmesio. Stebina, kiek šių haptikų matmenys prideda prie viduramžių CZ „Kingdom“ nustatymo: „Deliverance 2“, ypač jei žaidžiate „PlayStation“.
Aš vis dar stebiuosi, kaip skirtingo ginklo tvarkymas jaučiasi dėl adaptyviųjų sukėlėjų, ar tai kruopščiai įsitraukiau į jodinėjimą arkliu per purvinus kelius ir tankius miškus. Net ir pasilinksmindami užpakalines alėjas ar rinkdami spynos silpnai apšviestuose koridoriuose, gauna visiškai naują įtempimo sluoksnį, kai jūsų valdiklis pakartoja kiekvieną mažą slydimą.
Jei esate „Original Kingdom“ gerbėjas arba jums patinka istoriškai pagrįsti RPG, kurie verčia panardinimą, šie rafinuoti haptikai yra teisėta pardavimo vieta. Jie siūlo apčiuopiamą ryšį tarp jūsų ir Jindros pasaulio, leisdami jums praktiškai pajusti plieno gniaužtą ir nupieštų lankų kamieną. Man tai prideda nepamirštamą matmenį jau tvirtai. Jei dar nepatikrinote, apsvarstykite tai savo kvietimu pasinerti į kitą viduramžių karo lygį, amatininką ir šnipinėjimą. Galite sužinoti, kad linija tarp jūsų ir žaidimų pasaulio maloniai neryški.