
Pavadinimas: Miškas
Žaidimo tipas: Išgyvenimas, siaubas, atviras pasaulis
Programuotojas: Endnight Games
Leidėjas: Pabaigos nakties žaidimai
Išleista: 2018 m. balandžio 30 d
Galimos platformos: PC žaidimas, PlayStation 4
Peržiūrėta platforma: Playstation 4
Branda: Suaugęs 17+
Skaitymo laikas: 9 minutes
Į Mišką
Tolesnėje apžvalgoje apžvelgsime puikų išgyvenimo žaidimą iš Endnight Games pavadinimu The Forest, kuris 2018 m. pasirodė asmeniniams kompiuteriams ir konsolėms. Kadangi išgyvenimo žanras yra gana perkrautas daugybe mažesnių ar didesnių įmonių, kiekvienam ambicingesniam pavadinimui būtina sugalvoti ką nors naujoviško ir techniškai pranašesnis, kad toks projektas įkantų reikšmingesniam potencialių žaidėjų skaičiui. Ar „The Forest“ turi šansų pasisekti, galite sužinoti šiame tekste.
Pradinė sąranka ir brėžinys
Nuo pat pradžių, kaip įprasta, viskas negerai. Jūs keliaujate su savo sūnumi Timmy lėktuvu, tačiau jis netyčia baigia skrydį sudužus apleistoje saloje. Kai šiek tiek atsigaunate po avarijos, esate pasibaisėjęs sužinoti, kad tavo sūnaus nebėra. Ir būtent šiuo metu prasideda jūsų kova dėl išgyvenimo ir vaiko išsaugojimo. Taip, tai nėra labai gerai apgalvotas siužetas, bet nenusiminkite; tai tik įvadas į nuotykį, kurio nežaisite. Jūs tuo gyvensite ir, žinoma, stengsitės apskritai išgyventi. Juk sala atviresnė, nei gali atrodyti. Miškas tankus ir kupinas gyvybės, draugiškos ir priešiškos. Paplūdimiai driekiasi mylių ir siūlo ramų kontrastą su miške tykančiais pavojais. Palikę lėktuvo nuolaužas, žinoma, turite pradėti tyrinėti vietovę, į kurią esate įmestas. Galite pradėti grožėtis miško grožiu ar didžiuliais paplūdimiais. Iš pat pradžių, kai įsigijote kirvį, kuris jums pasitarnaus įvairioms veikloms, pravartu apsižvalgyti ir rasti idealios vietos stovyklai įsirengti. Kaip atsitinka, nieko neateina nemokamai, todėl reikia pradėti rinkti gamybines medžiagas, kurias rasite tiek aplinkui gamtoje, tiek iš lėktuvo nuolaužų iškritusiame išblaškytame bagaže. Bet kokiu atveju, kai jau šiek tiek apsigyvenai, pats laikas pradėti galvoti apie sūnaus likimą, ir būtina eiti jo ieškoti. Tiek galima būtų trumpai pasakyti apie žaidimo siužeto nustatymą.
Žaidimo mechanika ir iššūkiai
Žaidimo mechanika ir valdikliai yra gana paprasti, todėl žaidėjai gali lengvai įsitraukti ir pradėti išgyventi. Nors žaidime, kuriame galite laisvai žaisti Robinsoną, yra lengvas sunkumas, koks būtų išlikimas, jei jums nekiltų koks nors pavojus. Vien nustačius į Normal, nerūpestingas „stovykla“ tampa gana pavojingu reikalu, nes staiga pamatai, kad gyvybė tikrai yra kiekviename žingsnyje. Jau per pirmąsias pastato statybas gerokai išsigandau, kai aplink laužą, kur su draugu stovėjome kooperacijoje jau sutemus, atsirado kažkas, ko tikrai nesitikėjau. Nors sprendžiant iš visur esančių totemų su žmonių kaukolėmis, galima būtų spėti, kad gali būti kažkas, kuriam „mėgsta žmonės“. Jūs iš karto suprantate, kad subjauroti negyvėliai, su kuriais susidursite savo kelionėse, greičiausiai bus jūsų bendrakeleiviai, ir galite tik spėlioti, kas kitas. Taip, tai yra įvairių formų kanibalai, ir aš asmeniškai sakyčiau, kad vienas yra baisesnis už kitą. Nerimo jausmą iš pradžių dar labiau padidina tai, kad turite tik rastą kirvį, kuriuo galite valdyti. Jis valdomas gana nerangiai, o tai, kas atrodo kaip puikus įrankis pjaunant medžius, greitai praranda savo vertę kovojant.
Net jei ir nepasiseka pirmas, visos dienos nesibaigia. Nors, žinoma, žaidime yra nuolatinė mirtis. Tačiau tai netaikoma pirmą kartą susilietus su žmogumi, nes tokiu atveju esi „tik“ įmestas į gana šlykštų urvą, iš kurio, žinoma, reikia kuo vogčiau išeiti. Na, jūs nebūtinai turite; galite pabandyti aplankyti ir žemesnius urvo lygius, bet iš pradžių tikrai to nerekomenduočiau. Tereikia vienos iš tamsos iššokusios kaliausės, kuri mane nustebino tamsiame kampe, ir viskas – „Tu miręs…“ Taigi geresnis variantas yra rasti išėjimą ir kibti į įrankius. ginklai ir pastatyti stovyklą, kurioje jaustumėtės bent šiek tiek saugiai. Šie užsiėmimai atliekami klasikiniu stiliumi – paimamos medžiagos, derinamai jas derinama, ir gaminys yra pagamintas. Kūrybos metu puikiai matote, ką galima pagaminti iš daiktų, todėl nelieka nieko kito, kaip reikiamu momentu nuspręsti dėl tinkamo daikto. Gyvenamųjų namų ir kitų konstrukcijų statyba atliekama per dienoraštį, kuriame taip pat yra daug naudingos informacijos, kuria tikrai pasinaudosite. Pavyzdžiui, tai, kad ugnis pritraukia visokius nepageidaujamus lankytojus…
Emocinis poveikis ir progresas
Sužaidus keletą išlikimo žaidimų, galiu drąsiai teigti, kad „The Forest“ tikrai yra vienas iš tų žaidimų, galinčių sukelti įvairiausias emocijas. Tačiau dažniausiai neigiami. Kaip galėtų pasakyti mano kooperatinis partneris, kuris vos nepatyrė (kaip jis vėliau sakė) per pirmąjį susitikimą su salos „vietiniais“. Man įdomu sužinoti, kaip tai padarė rašytojai. Visgi, saloje pradėjus temti, mums visada pasidarė tiesiog nejauku ir, nepaisant mažėjančio regėjimo atstumo prieblandoje, vis dažniau stengdavomės prasiskverbti į tamsą ir pažiūrėti, ar iš už artimiausio medžio į mus nežiūri kokios akys. Taip pat įdomu pamatyti, kaip laikui bėgant užsigrūdinate. Net ir turėdami geresnę įrangą, kurią paprastai gaminate per dieną, pradedate jaustis saugesni ir galiausiai patys ieškote naudingų susitikimų. Galima komplikacija yra tai, kad priešai gali reaguoti į jūsų „pasitikėjimą“, todėl beveik visada galite tikėtis, kad kitą kartą daugiau jų ateis pas jus, kad būtų daugiau šansų, kad jie nepasidarys taip, kaip tie, kurie atėjo puotą. apie tave anksčiau.
Kita vertus, tai puiki savybė, neleidžianti žaidėjui ilgai jaustis patogiai žaidimo maisto grandinės piramidės viršuje. Turite nuolat stengtis tobulinti ir gaminti pavojingesnius ginklus bei efektyvesnę įrangą ir šarvus. Šis dinamiškas žaidimo būdas užtikrina, kad „The Forest“ pasiūlys didelę pakartojimo vertę ir ilgalaikį įsitraukimą, todėl tai yra vertinga investicija išgyvenimo žaidimų entuziastams.
Priešo žvalgyba ir kova
Kalbant apie pačius kanibalus, jūs negalite paneigti jiems nemažo intelekto, kurį jie nedvejodami naudoja kovoje. Taigi galite pasikliauti, kad jie šiek tiek išbandys jūsų kantrybę ir įgūdžius arba išprovokuos jus ir suplanuos apsupimą – tai akimirkos, kurių nenorite patirti per dažnai. Net jei jau esate pakankamai patyręs ir turite gerą įrangą, niekada nežinote, ar pasieksite tikslą ir ar visa jūsų žaidimo pažanga nueis perniek. Taip pat įdomu pastebėti, kad net jei keli priešai vienu metu persekioja jus, jie nebūtinai yra tos pačios genties nariai, todėl taip pat galite susidurti su konfliktais, kai tarp jūsų yra du nuogi priešai, o kitas bando jus aplenkti ir užkirsti kelią. kad nesitrauktum iš kovos. Kalbant apie muštynes, sekmadienį į bažnyčią tikrai negalima vaikščioti. Tiesą sakant, kovinė sistema yra gana gremėzdiška ir tada joje nėra jokių šūvio krypties nurodymų, kai naudojami šaunamieji ginklai. Kaip ir „Kingdom Come Deliverance“, reikia šiek tiek praktikos ir reikiamos sėkmės. Vėliau atsiranda įvairios bombos ir padegamieji buteliai, kurie iš karto būna linksmesni.
Paliekant mišką
Nepaisant pakankamai didelės informacijos, kurią pateikia jūsų žurnalas, yra daug dalykų, kuriuos žaisdami turėsite išsiaiškinti patys. Taigi, tikriausiai šiek tiek dvejosite, ką statyti pirmiausia ir į ką investuoti brangias medžiagas. Vis dėlto tai nieko, dėl ko kils rimtų problemų po kelių dešimčių žaidimo minučių. Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas, žaidime taip pat yra kelių žaidėjų komponentas, kuriame galite pasinerti tiesiai į išgyvenimą keturiese. Turbūt nėra prasmės pridurti, kad šiame režime žaidimo eiga įgauna kitą lygį, todėl belieka tikėtis, kad rasite tinkamą serverį arba, kaip ir aš, draugus, kuriems taip pat priklauso žaidimas ir kurie galės laimingai pradėti žaisti kartu. Techniškai žaidimas, nepaisant gana mažo dydžio (apie 5 GB), yra labai gerai valdomas, o baisaus atmosferos iliuziją užbaigia ir vaizdo, ir garso įrašai. Žinoma, šiais laikais nedaugelis pavadinimų gali apsieiti be kelių klaidų, tačiau jų nėra tiek daug. Čia ir ten susidursite su problemomis dėl tekstūrų, kurias išgyvenate. Vis dėlto, laimei, autoriai išvengė klaidų, kurios trukdytų žaidimui. Taigi, jei esate nusiteikęs dar kartą bijoti dėl savo gyvybės, būtinai suteikite „The Forest“ galimybę. Tai jums bus atlyginta daugiau nei pakankamai.
Reddit ir kur nusipirkti mišką
Steam (kompiuterinis žaidimas) Palaikoma VR: Galima įsigyti už 19,99 USD. Jį galite įsigyti tiesiai iš „Steam“.
PlayStation Store (PS4): Žaidimo kaina yra 19,99 USD. Jį galite rasti „PlayStation Store“.
Oficialus puslapis: apsilankykite oficialus „The Forest“ puslapis Daugiau informacijos.
Subreddit: prisijunkite prie diskusijos apie Miško subredditas.