
Pavadinimas: Need for Speed: karštis
Žaidimo tipas: Arkadinės lenktynės
Programuotojas: Vaiduoklių žaidimai
Leidėjas: Elektroninis menas
Išleista: 2019 m. lapkričio 8 d
Galimos platformos: PlayStation, Xbox, PC žaidimas
Peržiūrėta platforma: PlayStation 5
Brandos lygis: T paaugliams
Skaitymo laikas: apytiksliai 9 minutes
Serialo atgaivinimas naujais posūkiais
Pastaraisiais metais iš naujo Need for Speed žaidimo niekada nesitikėta nieko ypatingo. Tačiau karštis yra stebėtinai įdomus pavadinimas, kuris, deja, kenčia nuo tų pačių senų problemų. „The Need for Speed“. prekės ženklas pastaraisiais metais nebuvo geros būklės. Net prieštaringai vertinamas perkrovimas 2015 m., kai sugrįžo derinimas ir gatvės lenktynės, negalėjo išgelbėti serijos. Po dvejų metų bloga situacija dar labiau pablogėjo dėl mikrotransakcijų užpildyto, jei šiaip visai priimtino atsipirkimo. Nenuostabu, kad po „Heat“ anonso niekas iš džiaugsmo nešoko į orą. Be to, peržiūros prieš išleidimą neatrodė labai įtikinamai. Tačiau rezultatas visai neblogas. Tačiau yra keletas didelių „BET“.


Linksmas franšizės palikimui
2019 m. franšizei sukako 25 metai nuo pirmosios dalies išleidimo, kai buvo išleista NFS: Heat. Vis dėlto pamirškite apie grįžimą prie prekės ženklo šaknų, kad gautumėte šį papildymą. „Ghost Games“ kūrėjai tęsia tą patį, dar kartą taikydami „Underground“, „Most Wanted“ ir „Carbon“ gerbėjus. Pagrindinį vaidmenį atlieka tiuningas, gatvės lenktynės ir gaudynės su policija.
Derinimas ir atnaujinimai: dviašmenis kardas
Atnaujinimo parinktys atskiriems automobiliams vėl yra tvirtos ir neabejotinai yra vienas iš žaidimo pranašumų. Be vizualinių modifikacijų netrūksta ir našumo, kurias jau minėtame Paybacke sugriovė lootbox sistema, dėl ko EA pelnytai sulaukė kritikos. Laimei, „Heat“ nėra „lootbox“, todėl nebesijausite taip, lyg žaistumėte nemokamą žaidimą.
Kalbant apie automobilius, žaidimas siūlo iš viso 127 modelius ir 33 skirtingus prekės ženklus, o tai yra geras poslinkis nuo Payback, kuriame buvo „tik“ 74 skirtingi automobiliai. Pavyzdžiui, po kurio laiko grįžta didelė grupė „Ferrari“ automobilių. Su šiais automobiliais „Need for Speed Heat“ nukelia jus į išgalvotą Palm Sičio miestą, įkvėptą Majamio. Mano nusivylimui, kūrėjams nepavyko į žaidimą įnešti didžiojo miesto gyvybingumo ir įvairovės. Eismas keliuose yra negausus, o miestas kaip visuma yra labai bendras. Šiuo atžvilgiu NFS praleido laiką, todėl kūrėjai turi ką nors padaryti, kad ši problema būtų išspręsta ateityje.


Vaizdinė dichotomija: diena prieš naktį
Taigi aplinka neatrodo nuostabi, bet bent jau ją galima padoriai sunaikinti. Kraštovaizdžio naikinimas žymiai didesnis nei anksčiau. Automobilis lengvai sunaikina mažesnius medžius, gatvių apšvietimą, tvoras ar kitus panašius objektus. Žvelgiant iš arti ant žemės krentančių palmių, gali atrodyti, kad tai negražiai atrodo, tačiau siautulingame lenktynių tempe aplinkos ardymas yra pateisinamas.
Dieną labiausiai nukentėsite nuo negyvos aplinkos. Taip pat tada, kai grafika nėra puiki. Kūrėjai tai akivaizdžiai žinojo, todėl silpnesnes tekstūras ir detales bandė uždengti kone nuolatiniu lietumi lauke. Tačiau „Frostbite“ variklio potencialas iš tikrųjų pasireiškia tik naktį, kai apšvietimo, lietaus lašų, akinimo ir neono derinys sukuria malonų atmosferos derinį, į kurį labai gražu žiūrėti. Optimizavimas nusipelno daugiau dėmesio. Taip yra todėl, kad įtemptesnės scenos kartais sukelia ryškesnius kadrų kritimus ir kartais žaidimo gedimus.


Dinaminis dienos ir nakties ciklas
Dienos ir nakties kaitos metodas taip pat vaidina svarbų vaidmenį ir yra viena pagrindinių Heat naujovių. Kol dieną legaliai lenktyniaujate fiksuotose trasose (bet vis tiek įprastais keliais), naktį tampate nelegaliu gatvės lenktynininku, važiuojančiu miesto ir jo apylinkių gatvėmis visu srautu. Puiku yra tai, kad beveik bet kada galite lengvai pakeisti paros laiką. Žaidimas neverčia jūsų be reikalo žaisti vienokių ar kitokių lenktynių, o tai vėlgi yra puikus pokytis, palyginti su ankstesnėmis dalimis.


Aukštos staklės policijos persekiojimai
Kaip visada, policija atlieka labai svarbų vaidmenį. Dieną po miestą gali bėgioti garso greičiu, o policijai tai nerūpi. Tačiau naktį jie jus seka, nesvarbu, ar šiuo metu pažeidžiate taisykles, ar ne. Žaidimo ekonomika yra pagrįsta reguliariu dienos ir nakties lenktynių kaitaliojimu. Per dieną jūs laimite pinigų, už kuriuos perkate naujus automobilius ir vizualinius ar našumo patobulinimus.
Kita vertus, naktį renkate pagarbos taškus, kurie atrakina automobilius ir atnaujinimus bei leidžia jums pereiti per istoriją. Laimėjus įprastas dienos lenktynes, pinigai pridedami prie jūsų sąskaitos ir jūs jų daugiau niekada neprarasite. Tačiau naktį neužtenka baigti pirmam. Kadangi greitos kelionės šiuo metu ribojamos, tenka atsikratyti ir policijos, kuri dažnai taip pat dalyvauja lenktynėse. Pagautas prarandi daugumą pelnytų pagarbos taškų, o tai prideda žaidimui tam tikro įtampos.


Įvairios lenktynių patirtys
Be pramogų uždarose trasose ar tarp nurodytų taškų, taip pat yra tradicinių dreifų ir sunkių bekelės lenktynių, žinomų kaip Payback. Tačiau jums būtų sunku rasti sprintus. Įvairių tipų lenktynėse pravartu pažaisti su automobilio sąranka. Vairavimo ar dreifavimo galimybes galima iš esmės reguliuoti tiesiog žaidžiant žaidimą arba perkant tinkamas dalis iš garažo.
Laimei, kūrėjai atsisakė visiškai siaubingo paskutinio žaidimo našumo atnaujinimo metodo. Kita vertus, vėl reikia tikėtis silpnos istorijos su personažais. Kaip ir tikėtasi, ji sukasi apie lenktynininkų ir policijos pareigūnų dvikovą. Tai savotiškas klasikinis užpildas tarp lenktynių, iš kurio geriau nieko nesitikėk. Pirmą kartą galite pasirinkti ir vėliau pritaikyti savo personažą. Tačiau lenktynių žaidime tai, suprantama, nėra didelė problema.


AI galvosūkis
Labiau būčiau pasidžiaugęs geresniu kitų lenktynininkų intelektu. Jie, skirtingai nei policija, atrodo gana kvailai ir kartais nelogiškai sulėtina ar pagreitina. Jų kintamumui nepadeda tik trys sudėtingumo lygiai. „Need for Speed“ pralaimi ir šiuo aspektu. Taip pat būčiau pasidžiaugęs įvairesniu garso takeliu, kurio kompozicija man atrodo gana panaši į keletą paskutinių epizodų be didesnių pakeitimų. Kita vertus, tradiciškai garso peizažą mano požiūriu gelbsti labai solidūs automobilių garsai.


„Need-for-Speed-Heat“ „Chevrolet Camaro“ degalinėje
Kelių žaidėjų žaidimas ir paskutinės mintys
Tradiciškai „Need for Speed“ netrūksta ir internetinės dalies. Kelių žaidėjų žaidime žemėlapyje gali būti iki šešiolikos vairuotojų. Jei neturite draugų grupės, su kuria kartu važinėsite po pasaulį, be jų nėra prasmės žaisti kelių žaidėjų žaidimus. Taip pat galite žaisti visiškai neprisijungę. Need for Speed Heat nesukelia jokios revoliucijos. Praėjus vos dvejiems metams po ankstesnio atkūrimo, to net nebuvo galima tikėtis. Tačiau, nepaisant riboto laiko, kūrėjams pavyko išspręsti keletą pagrindinių problemų, dėl kurių ankstesni žaidimai buvo nuvilti.


Finalinis važiavimas
Po daugelio metų NFS vis dar yra įdomus arkadinis žaidimas su išsamiu derinimu, agresyvia policija ir smagiu vairavimo modeliu. Be to, skirtingai nei kelios paskutinės dalys, jis neerzina jūsų nereikalingais daiktais ir suteikia stebėtiną laisvę. Tačiau kūrėjai kai kuriose srityse užmigo vietoje, o tai ypač akivaizdu žiūrint į pasaulį ir istorijos traktavimą.
Kur nusipirkti Need For Speed: šiluma
Steam (kompiuteris): Delux leidimas galimas už 69,99 USD. Jį galite įsigyti tiesiai iš „Steam“.
„Xbox“ parduotuvė („Xbox One“): Galima įsigyti už 59,99 USD. Patikrinkite tai „Xbox“ parduotuvėje.
PlayStation Store (PS5): Galima įsigyti už 59,99 USD. Jį galite rasti „PlayStation Store“.
Epic Games Store (PC): Delux Edition galima įsigyti už 69,99 USD. Įsigykite jį iš „Epic Games Store“.
Oficialus puslapis: Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite oficialiame „Need for Speed: Heat“ puslapyje.
Subreddit: Prisijunkite prie diskusijos apie Need for Speed Subreddit.