
Numatomas skaitymo laikas: 4 minutės
Keli „Steam“ vartotojai savo žaidimų bibliotekose atrado naują įrašą, pažymėtą „The Elder Scrolls IV: Oblivion Remaster“. Jie pastebėjo pavadinimą kartu su esama „Oblivion“ kopija su parduotuvės puslapio nuoroda ir bendruomenės funkcijomis. Žaidėjai pranešė, kad „Remaster“ pasirodo be išankstinio pranešimo ar pirkimo, ir tai rodo „Steam“ pusės pakeitimą. Ekrano kopijos, cirkuliuojančios internete, rodo „Remaster“, nurodytą kaip įdiegta, o „PlayTIme Metrics“ iš naujo nustato į nulį. Stebėtojai pažymėjo, kad įraše trūko jokių matomų DLC ar pasiekimų duomenų, nurodančių išankstinio paleidimo vietos žymeklį. Netikėtas papildymas sukėlė jaudulį ir staigmeną visuose forumuose, nes gerbėjai tai aiškino kaip šešėlio kritimo įrodymą. Šaltinis: Gamerantas
„Boosteroid“ vartotojai susiduria su „Oblivion Remaster“
„Cloud Gaming“ paslaugos „Boosteroid“ prenumeratoriai taip pat pastebėjo savo žaidimų sąrašų remasterį. „Boosteroid“ atspindi vartotojų „Steam“ bibliotekas, rodančias žaidimus, kurie yra paruošti transliuoti. Skirtingai nuo rankinių spartųjų klavišų, į šį sąrašą buvo įtrauktos pašalinimo parinktys, debesų būsena ir bendruomenės skirtukai, atitinkantys vietinių garo pavadinimai. Marketingo paslaugos. Keli „Boosteroid“ vartotojai dalijasi vaizdais, rodančiais tą patį programos ID – 2623190 – užpildytą mygtuku „Play“. Jie patvirtino, kad sąrašas atnaujintas automatiškai, nurodydamas oficialią integraciją, o ne vartotojo triukšmą. Nuoseklios ataskaitos įvairiuose regionuose pabrėžė, kad „Boosteroid“ prieš viešą išleidimą dislokavo savo serverių remasterį. Šaltinis: Gamerantas
„SteamDB AppID“ nurodo į naują leidimą
Tyrėjai patikrino „SteamDB“, trečiosios šalies stebėjimo priemonę, norėdami patikrinti sąrašo autentiškumą. Duomenų bazėje užregistruota „AppID 2623190“, sukurta 2023 m. Rugsėjo 5 d., Su reikšmingu atnaujinimu 2025 m. Balandžio 17 d. „SteamDB“ nerodė jokių viešų paketų duomenų ar išsamių metaduomenų, reiškiančių paslėptą pastatą. „SteamDB“ istorijos skirtuke retkarčiais paaiškėjo, kad keičiami pagrindiniai pagrindiniai dalykai, tačiau jokių matomų išleidimo medžiagų nebuvo. Tekstų rašymas ir turinio kūrimas. Šis modelis atitinka išankstinio išleidimo įrašus, naudojamus bandymams ar turiniui kepimui. Žaidimo duomenų analitikai įrašą vertino kaip tvirtą įrodymą, kad „Valve“ ir „Bethesda“ paruošė remasterį artėjančiam paleidimui. Šaltinis: SteamDB
„Virtuos WordPress“ nuotėkis dalijasi turtu
2025 m. Balandžio 15 d. „Virtuos“ kūrėjai netyčia atskleidė žaidimo ekrano kopijas ir reklaminį meną per neapsaugotą „WordPress“ saugyklą. Turtas apėmė pirmojo asmens vaizdą apie mokymo programą, „Imperial City Skyline“ ir personažų animacijas. Nutekėję failai nešiojo „Unreal Engine“ 5 failų struktūras ir aukštos skiriamosios gebos tekstūras, patvirtinančias visišką atstatymą, o ne paprastą padidėjimą. Bendruomenės nariai per kelias valandas atsisiuntė medžiagą, archyvavo prieš pašalindami. Nuotėkis patvirtino gandus apie naujus vaizdinius ir UI elementus, tokius kaip atnaujinti HUD išdėstymai ir dinaminis apšvietimas. Vėliau „Virtuos“ patvirtino, kad nutekėjimas kilo dėl sustojimo vietos klaidos, tačiau jis neneigė projekto egzistavimo.
Potenciali paleidimo data iš palaikymo bot
„Xbox“ palaikymo bot pokalbis pridėjo galimą išleidimo laiko žymę prie tvirtinimo įrodymų. Kai vartotojai paklausė apie „Oblivion’s Remaster“, robotas atsakė, kad jis „tampa prieinamas 2025 m. Balandžio 21 d., 12 val. Rytiniu metu“. Stebėtojai pažymėjo, kad „Bot“ paminėjo „Xbox Game Pass Ultimate“, siūlydamas abonentams prieigą prie vienos dienos. Nors automatizuoti atsakymai gali klaidingai uždegti, gerbėjai matė, kad atsakymas į laiką yra šešėlių lašo rodiklis. Paramos BOT slydimas pakartojo ankstesnes atsitiktines detales, kurias ta pati sistema išleido kitiems pavadinimams. Entuziastai pažymėjo savo kalendorius, numatę oficialų pranešimą ar netikėtumą.
„Reddit“ gijos ir socialinė žiniasklaida apšvietė, nes gerbėjai dalijosi ekrano kopijomis, teorijomis ir meemomis. Kai kurie vartotojai spėliojo apie devynių plėtrų surištų drebančias salas ir riterius. Kiti suabejojo, ar Bethesda planavo tylią laidą, kad išvengtų hipo. Keletas skeptikų atkreipė dėmesį į tai, kad pridėję žaidimus ne „Steam“ žaidimai rankiniu būdu gali imituoti oficialius UI elementus, tačiau dauguma sutiko, kad sąrašo detalės atrodė tikra. „Discord“ serveriai sprogo balso pokalbiais, analizuojančiais turto nutekėjimą ir „SteamDB“ žurnalus. Nepaisant įvairių nuomonių, bendruomenė priėmė galimybę per trumpą laiką peržiūrėti Cyrodiil ir sekė kiekvieną naują smulkmeną. Norėdami gauti daugiau apžvalgų ir naujienų, stebėkite mūsų svetainę.