
„Ray-Ban Meta“ akinius dabar galima įsigyti Indijoje, Meksikoje, ir JAE, kol kas plati aparatinės įrangos išplėtimas.
Tai apima „Meta AI“ palaikymą, kurį „Meta“ dabar išleido visoms šalims, kuriose ji parduoda išmaniuosius akinius.
Kas yra „Ray-Ban Meta“ akiniai?
„Ray-Ban Meta“ akiniai yra išmanieji akiniai su fotoaparatu, mikrofonais ir garsiakalbiais. Jie neturi ekrano.
Galite naudoti juos fotografuoti ir vaizdo įrašus, klausytis muzikos/transliacijų/garso knygų, skambinti ir priimti skambučius, pasidalyti savo pirmojo asmens vaizdu į „WhatsApp“ ir „Messenger“ vaizdo skambučius ir užklausą „Meta AI“, bendrovės LLM pagrindu sukurtas asistentas, kuris gali pamatyti per kamerą, kai paklausite apie ką nors. Tai taip pat perskaitys jūsų telefono pranešimus, jei norite.
„Ray-Ban Meta“ akiniai yra trimis stiliais: „Wayfarer“, „Headliner“ ir „Skyler“. Šie stiliai yra siūlomi su keturių tipų objektyvais: skaidrūs, saulė, poliarizuota ir perėjimai, ir yra įvairių spalvų, tiek rėmui, tiek lęšiams.
Kai fotoaparatas naudojamas, nesvarbu, ar tai būtų užfiksuoti, ar meta ai, baltas šviesos diodas akinių priekyje imsis pulsavimo, kad kiti netoliese būtų žinomi.
Tai atneša bendrą šalių, kuriose „Ray-Ban Meta“ akiniai parduodami 18:
- Australija
- Austrija
- Belgija
- Kanada
- Danija
- Suomija
- Prancūzija
- Vokietija
- Indija
- Airija
- Italija
- Meksika
- Norvegija
- Ispanija
- Švedija
- Jungtiniai Arabų Emyratai
- Jungtinė Karalystė
- Jungtinės Amerikos Valstijos
Tai iš tikrųjų yra mažiau šalių, nei „Meta“ oficialiai parduoda savo „Quest“ ausines. „Quest“ taip pat galima įsigyti Islandijoje, Japonijoje, Nyderlanduose, Naujojoje Zelandijoje, Lenkijoje, Pietų Korėjoje, Šveicarijoje ir Taivane. Tačiau „Quest“ ausinės neparduodamos Indijoje, Meksikoje ar JAE.
Popieriuje „Meta“ ir „Essilorluxottica“ išmaniųjų akinių verslas išplėtimas Indijoje, Meksikoje, o JAE – beveik trigubai padidina rinkos pasiekiamumą, daugiausia suteikiant didžiulį Indijos gyventojų skaičių.
Tačiau Indija išlieka viena skurdžiausių pasaulio šalių vienam gyventojui, o „Ray-Ban Meta“ akinių kaina yra apie 30 000 rupijų, artimų vidutiniam Indijos atlyginimui. Iš esmės didžioji dauguma indų greičiausiai bet kada įsigys išmaniuosius akinius, nors šalis turi augančią viduriniosios klasės, kurią „Meta“ ir „Essilorluxottica“ greičiausiai tikisi nukreipti.
Meksika yra daug turtingesnė tauta vienam gyventojui, nors turi mažiau nei dešimtadalį Indijos gyventojų, o JAE netgi moreso, tačiau su mažiau nei 1%. Kaip didžiausia akinių kompanija pasaulyje, „Essilorluxottica“ yra visose trijose, su parduotuvėmis, kad ji gali panaudoti, kad suinteresuoti potencialūs pirkėjai išbandytų išmaniuosius akinius.
Pranešama, kad „Oakley Meta“ akiniai taip pat ateina šiais metais
„Oakley Meta“ akiniai pasirodys vėliau šiais metais, praneša „Bloomberg“ Markas Gurmanas.
Vėliau šiais metais „Meta“ ir „Essilorluxottica“ taip pat planuoja paleisti „Oakley Meta“ taures, ir mes stebėsime, kaip plačiai jie parduodami visame pasaulyje.