Pavadinimas: Resident Evil 7: biologinis pavojus
Žaidimo tipas: Išgyvenimo siaubas, pirmojo asmens šaudyklė
Programuotojas: Capcom
Leidėjas: Capcom
Išleista: 2017 m. sausio 24 d
Galimos platformos: PC, PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch („Cloud Version“), „PlayStation 5“, „Xbox Series X/S“, „iOS“.
Peržiūrėta platforma: Playstation 4
Branda: Suaugęs 17+
Skaitymo laikas: 11 minučių
Baimės atgimimas
Visi žaidėjai yra gerai susipažinę su Absoliutus blogis, todėl nereikia iškelti fakto, kad septintoji dalis yra pirmoji pagrindinėje serijoje, kurioje naudojamas pirmojo asmens fotoaparato vaizdas. Kai kurie gerbėjai gali jo nepirkti, bet manau, kad dauguma susipras, kai tik pajus žaidimo skonį. Jau daugelį metų skundėmės, kad „Resident Evil 5“ ir „6“, taip pat abi „Revelations“ dalys nėra siaubas. Dabar turime vieną iš vadovėlio
Nepaisant perspektyvos pasikeitimo, „Resident Evil 7: Biohazard“ yra tikras sugrįžimas prie serialo šaknų. Supuvusios šaknys, kurias užkrėtė žemėje infekcija ir virto kažkuo baisu.
Žaidimo pavadinimas pasirinktas neatsitiktinai. Absoliutus blogis reiškia, kad blogis apsigyvena atokiame dvare, kaip ir pirmoje dalyje. Biologinis pavojus, kaip serija vadinama Japonijoje, nurodo mutacijas, susijusias su pavojingos medžiagos nutekėjimu. Abu jie yra gausiai sutinkami septintoje dalyje.
Sveiki atvykę į Bakerių šeimą
Istorija vyksta Amerikos pietuose, Luizianoje. Pagrindinis veikėjas Etanas Vintersas atvyksta į išgalvotą Dulvey miestelį, kur tikisi rasti savo žmoną Mia. Ji dingo prieš trejus metus ir buvo paskelbta mirusia. Bet dabar Etanas apie ją išgirdo. Taigi beviltiškas vyras leidžiasi į kelionę ieškoti atsakymų, kas nutiko jo žmonai ir ar ji tikrai dar gyva.
Pradinėje scenoje žaidėjas atsiduria pakeliui į atokų dvarą, kuris, nors ir neatrodo kaip toks, koks buvo iš pradžių. Absoliutus blogis, apima tą patį baimės lygį. Išskyrus tai, kad apgriuvęs namas, iš kurio apylinkių buvo pranešta apie keistus dingimus, nėra negyvenamas. Jame gyvena keistokų Beikerių šeima, kuri neprilygsta kanibalistiškai nusiteikusiai Sawyer šeimai iš Teksaso grandininių pjūklų žudynių filmų serijos. Žaidimas aiškiai semiasi įkvėpimo iš pastarojo. Žinokite, kad Bakeriai yra tikri iškrypėliai, kurie jums pakenks. Džekas yra šeimos galva, atsakingas už viską. Jam nepatinka, kai kas nors iš jo namų daro cirką, o jis gali pasirūpinti tvarka savo namuose. Jis nesijaudina, kad pames galvą. Jo žmona Marguerite taip pat neturi visų penkių kartu. Be to, ji buvo užsikrėtusi vabzdžiais, todėl turi lizdą, pilną erzinančių mažųjų draugų. Jų sūnus Lukas yra šeimos juodoji avis, kuri pagal jos standartus kažką sako. Jis naudoja savo protą žudyti. Jam patinka žaisti, todėl savo aukas stato spąstais, spąstais ir galvosūkiais, kurie, neteisingai išsprendę, gali baigtis mirtimi.
Monstrai ir chaosas
Kaip priešai eina, kepėjai yra puikūs. Be to, juos gaubia paslaptis. Aišku, kad jie buvo užsikrėtę virusu, bet kodėl ir kaip, jūs nežinote. Ir jūs norite tai sužinoti bet kokia kaina. Žinokite, kad jums bus labai smagu su Kepėjais, kuriems dėl kol kas nežinomų priežasčių labai rūpi tvirtos šeimos vertybės. Aš turiu galvoje, siaubas… Bet tai nebūtų Resident Evil, jei jame nebūtų dantimis, nagais ar čiuptuvais besigriežančių monstrų. Čia kepėjai veikia kaip priešai, kurių pirmiausia turite vengti slaptuose ištraukose, prieš susidurdami su jais kaip viršininkais. Deilo monstrai, kurie už egzekuciją apmokestins jus, čia vadinami Molded. Seriale „Resident Evil“ iš pradžių buvo zombiai, paskui bedieviški padarai, vadinami Ganado, kuriuos valdė maro parazitai, ir kitų biologinių grėsmių variantų. Dabar turime užkrėstą bepročių šeimą, kurios nereikia bijoti, bet su jais tikrai smagiai praleisite laiką. Susidursite su pagrindine versija, kuri norės jus suplėšyti ir tuo pačiu suvalgyti. Jūs taip pat turėsite Molded prie gerklės su milžinišku smaigaliu ant rankos, panašiai kaip kūdikio tironas.
Keturkojais judantys gleivingi monstrai yra vikrūs, greiti, pavojingi, bet po dviejų kulkų į galvą greitai grįš į pragarą. Sunkiausi iš sunkiųjų yra riebalai, kurie yra labai lėti, bet vėlgi, velniškai kieti ir puola vemti. Jau nekalbant apie rūsį, kur tokie žiaurumai tykos už kiekvieno kampo…
Išgyvenimo siaubo atgimimas
Pagrindinis veikėjas neturi daug erdvės išreikšti save, palyginti su kitais veikėjais. Bet jis yra civilis, kaip ir visi kiti. Jis nėra specialios kovinės grupės narys ar policijos pareigūnas, kaip ankstesniuose epizoduose. Jis išsigandęs vaikinas vidury košmaro. Bet jis nėra neapsaugotas.
Jis davė kirvį, grandininį pjūklą, pistoletą, šautuvą, kulkosvaidį ir savadarbį liepsnosvaidį. Bet tai nėra pražūtis. Septintasis gyventojas rimtai grįžta prie siaubo ir, nors ir siūlo kovą, mūšiai vaidina labiau antraeilį vaidmenį. Žaidimas yra pagrįstas išgyvenimu, tikras išgyvenimo siaubas su visomis detalėmis. Surinksite senas pažįstamas žalias žoleles ir sumaišykite jas su cheminėmis medžiagomis, kad išgydysite. Vartosite tabletes, kurios pagerins regėjimą ir leis ribotą laiką matyti paslėptus objektus. Yra tradicinių dėžių, kuriose laikote nereikalingus daiktus, tačiau pamatysite, kad jums jų tiesiog reikia ir turite grąžinti. Sandėliavimas taip pat stilingas. Dabar jums nebereikia rašomosios mašinėlės, dabar tereikia seno MC grotuvo. „Resident Evil 7: Biohazard“ atlieka puikų darbą, parodydamas tai, ką žinome nuo ankstyviausių dalių.
Nauja teroro perspektyva
Šiemet, beje, pamažu, bet užtikrintai sukanka 30 metų, kai „PlayStation“ platformoje pasirodė pirmoji „Resident Evil“ siaubo sagos dalis. Dėl to pasikeitė vaizdo žaidimų pasaulis, o pati franšizė bėgant metams pasikeitė. Akivaizdžiausias šios dalies pokytis yra, kaip jau minėta, pirmojo asmens fotoaparato vaizdas, kuris neabejotinai turėjo savo pasekmių. Žaidimas yra dar baisesnis jūsų akimis. Žvilgsnis aplinkui ir laukia, kol jiems vėl kažkas iššoks. Ir tada, kai mažiausiai to tikiesi, tai įvyksta, ir tada įvyksta sukrėtimai. Pats žaidimas yra neįtikėtinai baisus. Jo atmosfera tirštesnė nei smogas virš Azijos miestų, o skraidyklės yra absoliučiai veriančios širdį. Žaidimas naktį yra apie sveikatą. Deja, atmosfera žaidimo eigoje taps dar tirštesnė, o žaidimo pabaigoje įtampa ir baimė įgaus papildomų matmenų. Štai čia septintasis „Resident Evil“ šiek tiek peržengia ribas. Nors veiksmas dvare ir gretimuose namuose kelia siaubą, žaidimui persikėlus į sudužusį laivą, žaidimas virsta jūsų gyvu košmaru, bet daugiau neatskleisiu.
Dėlionės ir VHS juostos
Žaidimas perima daug iš originalių epizodų, laimei, jis taip pat susijęs su galvosūkiais. Visą laiką, kai žaisite, galvosite dėl jų. Jie absoliučiai būdingi serialui. Jūs rinksite relikvijas, rinksite raktus, apžiūrėsite juos iš visų pusių. Galvosūkiai yra neatsiejama viso žaidimo dalis ir su jais susidursite kiekviename žingsnyje. Ir nors jie nėra pernelyg sudėtingi ir nesusidūrėme su kliūtimis, jie vis tiek jums bus sunku. Tai kiekvienas turėtų vertinti. Beje, požiūrio pasikeitimas nėra vienintelis naujas žaidimo elementas. Septintasis Resident Evil atneša labai originalų elementą vaizdajuosčių pavidalu. Galite leisti rastą VHS bet kuriame kasečių grotuve, kad atskleistumėte praeities paslaptį. Akimirksniu atsidursite kito veikėjo, susidūrusio su Kepėjais ar kitu siaubu, kailyje. Sužinosite, kaip išspręsti galvosūkius. Tiesą sakant, jūs galiausiai susidursite su kitų nemirių spąstais. Taigi jūs žinosite, kaip su jais elgtis. Tuo pačiu matysite, kas kurį mechanizmą paleidžia, kad išvengtumėte spąstų ar tiesioginės mirties. VHS atkūrimas yra labai originalus ir vaizdingas elementas, įtraukiantis jus į siužetą. Resident Evil 7: Biohazard, beje, išlieka įstrigęs istorijų pasakojimo prasme, viską atskleisdamas palaipsniui iki pat pabaigos ir didžiosios staigmenos. Žaidimo gyvavimo trukmė nėra labai ilga, bet tuo pačiu ir neįžeidžia. Pirmuoju bandymu jį baigiau per 8–9 valandas, o tai yra tinkamas laikas serialui.
Vaizdo ir garso patirtis
Dabar šiek tiek trumpiau apie žaidimo vaizdą, kuris, mano nuomone, yra šiek tiek prieštaringas. Suprantu, kad žaidimas atrodo gana prastai naudojant PS VR, kuriame žaidimas taip pat pasirodė. Bet kodėl per klasikinį televizorių tamsioje aplinkoje yra perdėtos tekstūros, o daugelis objektų itin dantyti, aš tikrai nesuprantu. Personažo modeliai yra geri, tačiau aplinka jiems nelabai tinka. Grafika neįžeidžia, bet ir nėra labai gera. Turime tai pripažinti, nors man labai patinka „Resident Evil 7: Biohazard“ kaip žaidimas.
Kita vertus, garsai yra tamsūs ir įtraukiantys. Tai tikras grįžimas prie siaubo ir šaknys sagos. Labai vertinu „Capcom“ už tai, kad nestovi vietoje pagrindinėje serijoje ir atneša naujų ir naujų idėjų. Tuo pačiu jie nebijo rizikuoti, nors žino, kad daugelis gerbėjų skųsis dėl žaidimo stiliaus pasikeitimo. Prieš 7 metus jam vėl pavyko. „Resident Evil“ vėl pakeitė savo veidą ir yra toks pat baisus, koks buvo ilgą laiką franšizei, kuri vėliau nukėlė „Resident Evil“ dar vieną žingsnį: kaimas, apie kurį netrukus taip pat galite laukti mūsų apžvalgos.
Mobiliųjų žaidimų dilema
Kalbant apie mobiliųjų žaidimų aplinką, „Resident Evil 7“ pristato įdomų atvejį. Nors praeityje franšizė buvo sėkminga su mobiliaisiais prievadais ir atskiromis įmonėmis, pilnavertės pagrindinės linijos įvedimas į išmaniuosius telefonus yra sudėtingas darbas. Intensyvi žaidimo grafika, įtraukianti atmosfera ir sudėtingi valdikliai natūraliai nepritaikyti žaidimui mobiliuosiuose įrenginiuose. Nepaisant to, „Capcom“ bandė „Resident Evil 7“ įdiegti į „iOS“ įrenginius. Tačiau naujausi pranešimai apie RE7 rodo kad ši įmonė nebuvo sėkminga, o pardavimo skaičiai, kaip pranešama, nukrito gerokai žemiau lūkesčių – parduota mažiau nei 2000 vienetų. Šis nepaprastas našumas kelia klausimų dėl tokių grafiškai intensyvių ir mechaniškai sudėtingų žaidimų perkėlimo į mobiliąsias platformas gyvybingumo, net ir tokioms franšizėms kaip „Resident Evil“. Nors mobilieji žaidimai ir toliau auga, atrodo, kad kai kurios funkcijos vis dar geriausiai tinka konsolėms ir asmeniniams kompiuteriams, kur jais galima mėgautis taip, kaip iš pradžių buvo numatyta.
Paskutiniai žodžiai apie RE7
Iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti, kad „Resident Evil 7: Biohazard“ turi mažai ką bendro su originaliomis dalimis, tačiau yra priešingai. Tai viskas apie konceptualų požiūrį į siaubą ir žaidimo eigą apskritai. Tačiau taip pat susidursite su akimirkomis, sukurtomis specialiai gerbėjams. Pavyzdžiui, atrasite vaizdą, nurodantį gerai žinomą vietą, įvedus kodą prie durų pasigirs nostalgiški garsai ir netgi susidursite su identišku galvosūkiu, kurį išsprendėte pirmajame Resident Evil. . Ir galbūt atsiras net pažįstamas personažas. Trumpai tariant, tai žaidimas franšizės gerbėjams, koks turėtų būti, nors ir ne visiems. Po šeštosios pagrindinės serijos dalies ir poros žaidimų su paantrašte „Revelations“, septintoji dalis yra aiškus kadras tamsoje.
Kur nusipirkti „Resident Evil 7: Biohazard“.
Steam (kompiuteris): Galima įsigyti už 19,99 USD. Jį galite įsigyti tiesiai iš „Steam“.
„Xbox Store“ („Xbox One“, „Xbox Series X/S“): Galima įsigyti už 19,99 USD (dabar taikoma nuolaida už 7,99 USD). Patikrinkite tai „Xbox“ parduotuvėje.
„PlayStation Store“ (PS4, PS5): Galima įsigyti už 19,99 USD (dabar taikoma nuolaida už 7,99 USD). Jį galite rasti „PlayStation Store“.
„Nintendo“ parduotuvė („Switch Cloud“ versija): Galima įsigyti už 39,99 USD. Įsigykite iš „Nintendo“ parduotuvės.
„App Store“ („iOS“, „Mac“): galima nemokamai perkant programoje. Atsisiųskite jį iš „App Store“.
Subreddit: prisijunkite prie diskusijos apie Resident Evil Subreddit.