

Numatomas skaitymo laikas: 3 minutės
„Frogwares“ išleido pirmąjį žvilgsnį „Growing City 2“ Išleidus savo „Alpha“ žaidimo filmuotą medžiagą, siūlant žvilgsnį į siaubo užpildytą pasaulį, kurį jie kuria. Tęsinys pereina nuo pirmojo žaidimo tyrimo sunkaus požiūrio, labiau pasilenkdamas į išgyvenimo siaubą ir vis dar apėmęs savo „Lovecraft“ atmosferą.
Šį kartą istorija yra išdėstyta Arkhame, liūdnai pagarsėjusioje miesto siaubo kraštotyroje, o ne užtvindytos Oakmonto gatvės. Dabar, kai vystymasis yra įsibėgėjęs, naudojant „Unreal Engine 5“, „Frogwares“ siekia sukurti labiau svaiginančią ir vizualiai įspūdingą patirtį. Trumpame žaidimo filmuotoje medžiagoje pavaizduota slegianti atmosfera, groteskiški siaubai, slypi šešėlyje, ir kovos sistema, pabrėžianti išteklių valdymą ir išgyvenimą.
Vienas didžiausių pokyčių yra tai, kaip žaidėjai kreipsis į tyrinėjimą ir tyrimą. Skirtingai nuo pirmojo žaidimo, kuriame detektyvo darbas buvo pagrindinis mechanikas, jis dabar bus neprivalomas – naudingas atskleisti paslėptus kelius, gilesnius kraštotyrus ir alternatyvius progresijos maršrutus, tačiau nėra griežtai būtini. Vietoj to, pagrindinis dėmesys skiriamas pusiau atidaryto pasaulio naršymui, kur kylantys potvynių vandenys dinamiškai pakeis miesto išdėstymą, sukurdami naujus pavojus ir galimybes.
Kova taip pat atlieka didelį kapitalinį remontą. Šaunamieji ginklai ir melee ginklai, įkvėpti 1920 m. Alfa filmuotoje medžiagoje matomos būtybės atrodo negailestingesnės, todėl kiekviena kova tampa beviltiška kova už išgyvenimą, o ne tik išspręsti problemą.
Su „Growing City 2“ Ši pirmoji žaidimo peržiūra vis dar kuriama ir nukreipta į 2025 m. Leidimą kompiuteryje, „PlayStation 5“ ir „Xbox“ serijos X/s, gerai nustato sceną. Jei filmuota medžiaga rodo, kad „Frogwares“ padvigubėja siaubą ir įtampą, siekdama suteikti intensyvesnę ir bauginančią patirtį nei tikrai jo pirmtakė ir gražesnė grafika.