Pavadinimas: GRID legendos
Programuotojas: Codemasters
Leidėjas: Elektroninis menas
Išleista: 2022 m. vasario 25 d
Galimos platformos: PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X|S, kompiuterinis žaidimas
Peržiūrėta platforma: PlayStation 5
Brandos lygis: Visi
Skaitymo laikas: 11 minučių
Pelėsio laužymas
Formulė, kad lenktynės yra tik apvažiavimas trasoje, o pasakojimas – skaičiai, yra kažkas, kas Tinklelis Legends arcade racing bando pasikeisti. Istorija paremta kampanija įrodo, kad lenktynės trasoje nebūtinai turi būti tiksliausias posūkio įvažiavimo kampas ar labiausiai viliojantis automobilių parkas. Per trisdešimt šešias lenktynes jūs vairuosite žemesnio lygio Senekos arklidės automobilius ir perimsite vairą kaip paslaptingasis vairuotojas, kurio serijos numeris 22 klasikinėje pasakoje apie tariamus „pralaimėjusius“, kurie galiausiai nugali nepaisydami negandų.
Atsiskleidžia jaudinanti istorija
Mano pirminiai lūkesčiai dėl istorijos buvo kuklūs, bet mane maloniai nustebino gilumas ir intriga, kurią ji suteikė žaidimui. Pasakojimas skleidžiasi tarp lenktynių, vadovaujamas patrauklių savybių, kurios suteikia jūsų lenktynėms prasmingą kontekstą, ne tik konkurenciją. Scenose dominuoja jūsų pagrindinis varžovas, nuostabus Nate'as McKane'as iš Ravenwest Motorsport arklidės. Jo gudrumas ir arogancija paverčia jį vertu priešininku jūsų siekiant čempionato.
Žaidimas puikiai paverčia scenose užmegztus santykius į lenktynių trasą. Kiekvieną kartą, kai pravažiuojate Nate'o transporto priemonę, jūsų panieka niekšiškam Ravenwest Motorsport arklidės asui tampa apčiuopiamas. Jums bus sunku atleisti žiaurų smūgį ar stūmimą į padangos barjerą. Ir kai penkis kartus čempionas iškyla iš nuolaužų paskutinėje vietoje, tai akimirka, kuri tikrai sušildo jūsų širdies širdis. Tarkime, apie istoriją įsivaizduojate kaip serialą iš automobilių sporto užkulisių ir atleiskite už apgailėtinus dialogus bei siaubingai stereotipinius personažus (klouną, piktadarį, herojų). Tokiu atveju tai tikrai linksma ir netgi slepia kai kuriuos posūkius ir kai kuriuos emocijų traukimą.
Panardinimas ir nusivylimas
Tačiau aš šiek tiek kaltinu filmo kūrėjus dėl to, kad scenarijus negerbia jūsų vietos čempionato lenktynėse. Visi su tavimi elgiasi kaip su mėgėju, kuris džiaugiasi galėdamas lėkti nuo starto linijos neužgesdamas variklio. Tačiau net ir esant sunkiausiam sunkumui, aš laimėjau daugumą lenktynių didžiuliu skirtumu. Pasinėrimas į istoriją iš esmės nutrūksta, kai tavo arklidės draugė giriasi, kokia ji greita, o svarbiausia – pasitraukti iš kelio ir per daug netrukdyti, kai tave aplenks. Tačiau ji gali tai pasakyti tik maksimaliai išnaudodama jūsų galinį spoilerį, nes jūs jai (ir visiems kitiems) patiriate neįtikėtinai daug kančios kiekvienose lenktynėse. Automobilių sporto atmosferą gražiai apibendrina diktorių ir arklidės inžinieriaus bendravimas. Puiku žaisti lenktynes, kuriose vienintelis garsas nėra variklių ūžimas. Tačiau norint gauti visą patirtį, trūksta vieno esminio dalyko: kad informacija būtų vertinga. Pagrindinis mechanikas pasako jums akivaizdžią informaciją, pvz., kurioje padėtyje esate arba kad kažkas ką tik jus aplenkė. Jei išvažiuoji iš vėžės ir radijas pasakys: „Atrodo, nukrypai nuo kelio! jūs tiesiog norite įsitraukti į duobes ir padėti savo arklidės draugui nustatyti naujas bendravimo taisykles. Kaip daug geriau būtų jiems pasakyti, kad kažkas jus pasiveja iš dešinės, kad artėja šikanas ar kokios nors bendros smulkmenos apie automobilį, kad pagerintumėte atmosferą…
Veiksmai po kampanijos
Po pagrindinės kampanijos ir dokumentinio filmo apie Senekos arklidės sėkmę istorija tęsiasi, nors ir ne taip stipriai, karjeros režimu. Ten vedate savo komandą į savo svajonių trofėjų ir galiausiai atėjo laikas išleisti iki šiol sutaupytus pinigus. Tradiciškai už šiuos pinigus galima nupirkti ne tik automobilius, bet ir atnaujinimus, privilegijas šturmanams ir įgūdžius arklidės mechanikui. Tada galite turėti, pavyzdžiui, pigesnį automobilio remontą, daugiau patirties ir panašių privalumų. Tačiau norint atnaujinti automobilius, reikia jais nuvažiuoti tam tikrą kilometrų skaičių. Ir man šis dizaino elementas nėra labai intuityvus, nes, logiškai mąstant, atrakinsite ir nusipirksite geresnius ir naujesnius automobilius, kai laimėsite daugiau lenktynių ir uždirbsite daugiau pinigų. Su jais vėl turite nuvažiuoti dešimtis kilometrų, kad nusipirktumėte geresnius stabdžius ar galingesnį variklį. Pavyzdžiui, būtų prasmingiau, jei kiekvienas atnaujinimo lygis būtų atrakintas toje pačioje našumo klasėje. Apribojus jį iki kiekvieno automobilio, atrodo, kad tai yra šlifavimo kvapas.
Arkadiniai įspūdžiai
„Grid Legends“ yra grynas arkadinis žaidimas, kuris jokiu būdu nesistengia tiksliai imituoti lenktyninių mašinų vairavimo, kaip tai darė jo 2019 m. pirmtakas – o tai, deja, reiškia, kad iššūkis nėra toks didelis. Net ir esant didžiausiam sunkumui, kai visi rezultatyvūs perdavimai yra nuliniai, didžioji iššūkio dalis sprendžiama pirmajame rate ir baigiasi pergalingai kirtus finišo liniją pirmaujant. Mašinos valdymo skirtumai prasideda ir baigiasi svoriu. Taip, galite atskirti, ar sėdite kelių šimtų svarų formulėje, ar kelių tonų sunkvežimyje, tačiau tos pačios klasės automobiliai elgiasi labai panašiai. Nesvarbu, ar esate galiniais ratais varomame „Lotus“, ar keturiais ratais varomame „Audi A4 Quattro“. Taip pat nesvarbu, ar kelias sausas, ar per liūtį į priekį nesimato nė metro. Automobiliai kelią laiko kaip vinis, o norint prarasti kontrolę reikia kone tikslingų pastangų.
Vairuodami paleiskite visas pamokas, kurias galėjote išmokyti virtualioje vairavimo mokykloje, pvz., „Gran Turismo“. „Grid Legends“ kampai parenkami kontroliuojamu dreifu, kaip ir bet kurioje tinkamoje arkadoje. Kai koja sunkiai spaudžiate akceleratorių per automobilio grindis, jūs veržiatės link kampo, prieš pat įvažiavimą spaudžiate stabdį, trūktelite vairą, kad automobilis paslystų, ir lengvai paspausdami akceleratorių ir sukdami vairą į priešingą sukimąsi, gražiai nuslysite net nešvariausiu posūkiu. Ir visai nesvarbu, ar tai darote su „Volkswagen Beetle“, ar „Ford Mustang“. Apie tai turėtų būti arkada, o „Grid Legends“ tai daro puikiai – leisdama žaidėjui atlikti triukus dideliu greičiu ir tokiose situacijose, kai vairuotojas iš tikrųjų atsidurtų kaip Ayrtonas Senna San Marine. Jei pavyksta išvažiuoti iš trasos, kiekvienose lenktynėse turite bent tris galimybes atsukti laikrodį atgal. Nors šį supaprastinimą galima išjungti nustatymuose, nuo šiol norėčiau jį matyti kiekviename lenktynių žaidime. Tai atimtų tas erzinančias akimirkas, kai tave užfiksuoja paskutiniame rate arba priešais važiuojantis automobilis netikėtai praranda kontrolę ir numuša tave 300 km/val. „Flashback“ mechanizmas leidžia tiesiog ištrinti šias klaidas.
Nepaprastos naujos kartos funkcijos
Tikėjausi pamatyti, kokie pataisymai DualSense valdiklis lenktynės atneš PlayStation 5, ir, deja, buvau labai nusivylęs. Vibracija ir prisitaikantys paleidikliai yra nepastebimi, todėl turite būti ypač susikaupę, kad juos pastebėtumėte. Lenktynėse tikrai bet kuris šių dalykėlių mylėtojas norėtų pajusti kuo daugiau atsiliepimų, kad valdiklis imtųsi su jumis ir, važiuojant 500 arklio galių automobiliu, atitinkamas žmogus pasijustų tarsi turi prisijaukinti laukinius gyvūnus. Tai buvo puikiai atlikta, pavyzdžiui, naujos kartos „Dirt 5“ atnaujinime, kur valdiklis vibravo taip stipriai, kad iškilo pavojus, kad jums nebeliks dantų. Tačiau „Grid Legends“ jis atrodo kaip miegantis kačiukas.
Režimai ir įvairovė
Ankstesniame „Grid“ lenktynių pavadinime nuo 2019 m. jau buvo „Nemesis“ sistema, kuri grįžta naujausiame žaidime. Tai reiškia, kad jei važiuosite kaip paprastas BMW savininkas, sukelsite priešiškumą kitiems lenktynių dalyviams. Tada šis įsiutęs vairuotojas laikosi atsargumo, o jo pagrindinis tikslas yra nušlifuoti kuo daugiau dažų nuo jūsų automobilio. Jie aktyviai neleis jums lenkti, atsitrenkti į jus ir kitaip apgailėtiną jūsų gyvenimą. Tačiau, kaip jau rašiau aukščiau, jei esate labiau patyręs lenktynininkas, raudonų akių priešai jums netrukdys. Didžiąją dalį laiko trasoje praleidžiate vienas lenktynių priekyje, todėl jums gali nerūpėti jokie varžovai. Tačiau „Grid Legends“ – tai ne tik priešo persekiojimas trasoje. Siūlomi keli žaidimo režimai. Man smagiausia buvo Elimination režimas, kai lenktynės neapsiriboja ratais, bet paskutiniai du vairuotojai iškrenta kas keliasdešimt sekundžių. Jis gali sukurti jaudinančių situacijų, kai viskas tampa sudėtinga, jūs liekate per kelias sekundes, kol būsite pašalintas, o paskutinę akimirką didžiausiu greičiu lekiate į kampą, kad aplenktumėte ir akimirkai išstumtumėte priešininką iš žaidimo. .
Be privalomo dreifavimo ir lenktynių taško A į tašką B, naujas papildymas yra Electro režimas. Ten jūs gaunate postūmį važiuodami pro vartus savo elektromobiliais, kuriuos patogu turėti po ranka, kai priešininkas pabėga, o jūs negalite jo aplenkti. Įdomus ir kelių klasių režimas, kai, pavyzdžiui, amerikietiški automobiliai ir sportiniai sunkvežimiai susiduria vienose lenktynėse. Pretenzingai pavadintas „Lenktynių kūrėjas“ šiek tiek juokiasi, tačiau nesitikėkite sudėtingo trasos redaktoriaus: tiesiog pasirenkate, kur, kiek ratų, per ką oras, ir su kokiais automobiliais. Nieko daugiau. Ir tai, kas tikrai skauda, yra poreikis daugiau vieno ekrano kelių žaidėjų.
Vaizdai ir pristatymas
Iš pirmo žvilgsnio aišku, kad „Grid Legends“ yra kelių kartų pavadinimas. Automobilių modeliai atrodo gana šauniai, tačiau to negalima pasakyti apie sterilią aplinką, kurioje trūksta detalių. Sukurtos grandinės vis dar matomos, tačiau bet kokia augmenija atrodo tiesiog atstumiančiai. Neatleistini ir akivaizdžiai šokinėjantys šešėliai. Takeliai taip pat sterilūs. Pamirškite apie bet kokius išplėstinius efektus, dinamišką orą ar paros laiko pokyčius. Vienintelė išimtis yra naktis, kai (kaip ir 2019 m. pirmtakas) tai nemažas reginys. Neoninės lempos, lempos, fejerverkai ir visa kita, ką tik galite sugalvoti, galite pasiimti. Deja, trasoje galima kalbėti tik apie naktinius įvykius, o tai gaila.
Kitose grandinėse jų galėjo būti daug daugiau. Oro sąlygų ir laiko kaitos poveikis galėjo sukelti taip reikalingą įvairovę ir netgi šiek tiek pakelti gana bjaurią aplinką.
Tinklelio legendų išvada
„Grid Legends“ neperrašo istorijos arkadinės lenktynės, tačiau labai stengiamasi įrodyti, kad lenktynių žaidimai gali turėti patrauklų siužetą. Kampanija yra patraukli, charakterio dinamika puikiai perkeliama į trasą, o žaidimas siūlo smagią ir prieinamą lenktynių patirtį. Tačiau jo arkadinis pobūdis ir iššūkių patyrusiems lenktynininkams trūkumas gali apriboti jo patrauklumą. Vaizdai yra neblogi, o naujos kartos funkcijos gali būti įspūdingesnės. Nepaisant šių trūkumų, „Grid Legends“ tebėra vertas dėmesio lenktynių žanro įrašas, kurį verta ištirti dėl savo unikalaus naratyvinio požiūrio ir įtraukiantis žaidimo būdas.
Kur įsigyti GRID legendų
Steam (kompiuteris): Galima įsigyti už 5,99 USD. Jį galite įsigyti tiesiai iš „Steam“.
„Xbox Store“ („Xbox One“, „Xbox Series X|S“): Galima įsigyti už 59,99 USD. Patikrinkite tai „Xbox“ parduotuvėje.
„PlayStation Store“ (PS4, PS5): Žaidimas kainuoja 59,99 USD. Jį galite rasti „PlayStation Store“.
Arba rasti Tinklelio legendos „Amazon“.