
Pavadinimas: GRID (2019 m.)
Programuotojas: Codemasters
Leidėjas: Codemasters
Išleista: 2019 m. spalio 10 d
Galimos platformos: PlayStation 4, Xbox One, kompiuterinis žaidimas
Peržiūrėta platforma: Playstation 4
Brandos lygis: Visi
Skaitymo laikas: 10 minučių
Kur nusipirkti GRID (2019) ?
Tai nėra įprasta apžvalgos pradžia, bet žaidimas, apie kurį kalbėsime, GRID 2019 nepasiekiamas pagrindinės parduotuvės 2024 m. ir tariamai nebegalima įsigyti skaitmeniniu būdu. Gaila, bet tai yra neigiama licencijavimo dalis, kurią šie žaidimai suteikia automobiliams ar trasoms ir tik ribotą laiką. Visada yra būdas gauti fizinę kopiją arba skaitmeninį raktą, bet štai mes… gauti kopiją „Grid 2019“ „Amazon“. ir skaitykite toliau 🙂
Grįžkite į „Arcade Racing“.
„Grid“ lenktynių serija, anksčiau žinoma kaip „TOCA Race Driver“, balansuodama sukūrė sau unikalią nišą. arkada ir simuliacija elementai. Nors ankstesni pavadinimai, tokie kaip „Grid Autosport“ ar GRID 2, rodė daug žadą, kūrėjų pastangos rasti aiškią kryptį buvo akivaizdžios. Tai paskatino britų Codemasters iš naujo paleisti seriją pavadinimu Grid. Šis grįžimas prie arkadinių lenktynių šaknų yra reikšmingas pokytis, o toliau pateiktoje apžvalgoje galite sužinoti, kaip tai sekėsi.
Greitas panardinimas
Man nesvetimas nė viena kryptis, kai kalbama apie lenktynių žaidimus, tačiau nereikia nukreipti tanko ginklo į mano galvą, kad atskleistumėte, jog man labiau patinka arkados. Štai kodėl „Grid“ serijos sugrįžimas prie savo šaknų mane nudžiugino. Mane taip pat nudžiugino pati žaidimo įžanga, kuri gerbia paprastumą ir tiesumą. Iš karto buvau įtrauktas į tris vieno rato lenktynes, kuriose buvo pagrindiniai turinio tipai, ypač arkadinis vairavimo modelis. Po to sekė paprastas įvadinis meniu, per kurį spustelėjau pagrindinį dalyką – karjerą. Jokių emocijų kupinų filmukų apie vairuotoją, galintį užkopti į lenktynių sosto viršūnę. Jokio slapyvardžių nustatymo, motociklininko kūrimo ar įžanginio pokalbio, kurį Codemasters kitaip įspaudžia beveik kiekviename kitame lenktynių žaidime. Tiesiog įvairios lenktynės šešiomis lenktynių kryptimis. Jei trokštate ko nors sudėtingesnio, tikriausiai būsite nustebinti dėl tokio paprasto požiūrio, tačiau „Grid“ suteikia man viską, ko šiuo klausimu prašau.
Karjeros režimas: lankstumas ir laisvė
Tačiau tai ne viskas apie pradinę apgaulę. Per visą savo karjerą iš esmės jūsų prašoma nieko nedaryti, nes nuo pat pradžių galite pasirinkti, kuria kryptimi eiti. Be to, galite laisvai pereiti nuo lenktynių tipo į kitą. Taigi su „Miglia Mini“ vienu mygtuko paspaudimu galite pereiti iš supersporto į lėtas lenktynes. Žinoma, skirtingoms lenktynėms reikia skirtingų automobilių ir, žinoma, juos turite nusipirkti už laimėtus pinigus, tačiau žaidimas yra toks dosnus, kad jūsų virtuali piniginė niekada nebus tuščia, o tai reiškia, kad išvengsite smulkmenų.
Turinio apribojimai
Skirtingai nuo kitų žaidimų, karjeros pradžioje jums nereikia lenktyniauti senose skardinėse, pavyzdžiui, „Miglia Mini“. Bet jei esate pasiruošęs, visada galite imtis retro dvikovų kategorijoje „Kvietimas“. Deja, „Grid“ konkurencija praleidžiama dėl turinio kiekio. Nors karjera siūlo apie šimtą lenktynių, jos vyksta tik 12 tikrų ir išgalvotų trasų. Taigi, vienintelis kintamasis, galintis paįvairinti lenktynes, yra transporto priemonių skaičius, kuris nėra ypač akinantis. Iš viso yra 70 automobilių, tačiau suskirstę į įvairias klases gausite vidutiniškai 15 transporto priemonių, o tai šiandien yra šiek tiek siauras diapazonas. Palyginimui, prisiminkime, kad, pavyzdžiui, „Forza Horizon 4“ bazėje jau buvo pristatyta apie 400 automobilių.
Tam įtakos turi ir tai, kad „Grid“ pirmą kartą serijoje pristato gana tikrovišką kėbulo sunaikinimą, su kuriuo logiškai susiduria daugelis gamintojų. Galų gale, kai kuriate prabangius sportinius automobilius, nenorite, kad jūsų transporto priemonės niekur atsirastų net kompiuteriniame žaidime su, pavyzdžiui, nuplėštu buferiu. Tačiau negaliu nepajusti, kad, kaip ir beveik viskas iš Codemasters (išskyrus garbingą F1 išimtį), „Grid“ tam tikru mastu yra kūrėjo greičio mažinimo priemonė, nes šioje studijoje neabejotinai svarbu kiekybė. Kitaip tariant, žaidime galėjo būti daugiau grandinių, automobilių ir žaidimo režimų. Bet aš negaliu visiškai atmesti lenktynių trasų. Įprastas licencijuotų ir visiškai išgalvotų takelių derinys veikia labai gerai. Galime pamatyti, pavyzdžiui, saulėtą San Franciską, šiuolaikinį Šanchajų ar keletą legendinio (ir tikro) Silverstone kilpų, o grynai išgalvota Okutamos trasa taip pat turi ką pasiūlyti. Be to, atskiri takeliai siūlo skirtingus variantus, todėl įvairovė yra gana didelė.
Vairavimo patirtis ir mechanika
Gerai, mes jau žinome, kad karjera yra griežta, bet maloniai įtempta, o „Grid“ vargu ar jums patiks turėdami mažiau automobilių. Bet kaip iš tikrųjų veikia naujasis „Grid“? Ar smagu vairuoti? Tai yra! Tačiau jei esate tikroviškų lenktynių gerbėjas, o tai taip pat puikiai sekasi „Codemasters“, greitai pateksite į gryniausios arkados patirties pylimus. Tačiau kitu atveju jums patiks žaisti naująjį „Grid“. Tačiau daugeliu atžvilgių vairavimo modelis nueina per toli. Vargu ar pastebėsite skirtumus tarp tos pačios klasės automobilių, tačiau net ir visiškai pradedantysis sugebės atpažinti žvėrišką „Chevrolet Camaro“ aštuonių cilindrų galinių ratų pavaros galią ir aukštą, tačiau elegantišką „Porsche“ veikimą. 911 bet kokia apdaila.
Tačiau tiesa ta, kad grynai arkadinių lenktynių gerbėjai net nereikalauja didelių skirtumų tarp automobilių, o dar svarbiau, skirtingai nei lenktynių simuliatoriai, jie gali peršokti į kitą automobilį ir vienu ratu tapti vienu su jo važiuokle. Būtent tai ir siūlo „Grid“, ir nors pauzės meniu rasite slankiklius, reguliuojančius ar net išjungiančius tokias pagalbines priemones kaip ABS ar traukos kontrolę, jų visiškas išjungimas arkados patirties daug nesumenkina. Tačiau, nepaisant neabejotino smagumo, negaliu pagirti „Grid“ vairavimo modelio iki dangaus. Tiesa, kad automobiliai nesijaučia kaip dėžės ant keturių ratų, o autoriai aiškiai dirbo su tokiais kintamaisiais kaip automobilio svoris ar jo pavara, tačiau negaliu atsispirti jausmui, kad automobiliai dažnai kelyje šiek tiek plūduriuoja. . Galima tikėtis, kad „Grid“ savo vairavimo modeliu nepralenks arkadinių lenktynių karaliaus „Forza Horizon 4“, tačiau vien dėl savęs turiu pasakyti, kad net tokie, kaip mažo biudžeto Wreckfest, yra šiek tiek geresni. Važiuoti smagu, tačiau nesijaučiate asfaltą plėšančių ratų neapdairumo, perėjimų tarp dangų ar dreifo, kurį lengva sukelti, bet tuo labiau sunku sėkmingai naršyti.
Nemesis sistema ir AI
Tačiau dirbtinis intelektas labai pagerina pačių lenktynių malonumą, o tai yra gana linksma. Tai ne tu prieš visą lenktynių tinklelį; Jūs esate tik vienas iš daugelio savo priešininkams, todėl galite pamatyti susirėmimus tarp atskirų vairuotojų arba masines avarijas staigiuose posūkiuose, kurių sunku išvengti. Tačiau taip pat galite supriešinti kitus vairuotojus, nes „Grid“ yra su „Nemesis“ sistema. „Codemasters“ yra vienas iš labiausiai patyrusių, todėl, skirtingai nei kai kurie varžovų titulai, jūsų neapsunkins apgaulingas dirbtinis intelektas, kuris staiga pradeda jus pasivyti paskutiniame rate, nors ir toliau vairuojate puikiai. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai stumtelėti vieną iš lenktynininkų arba stipriau jį bakstelėti, ir jie akimirksniu taps jūsų pagrindiniu priešu, nepaisydami lenktynių baigties, paraudę prieš akis, ir viskas, kuo jie pasitenkins. paleidžia tave iš vėžių. Tokie priešai yra labai subtilūs ir atsitrenks į jus taip, kaip reikia, kad nuslystumėte arba, idealiu atveju, nukryptumėte nuo lenktynių laikrodžio. Man labai patinka ši nauja funkcija, nes žaidimo arkadinis pojūtis netrukdo atsitrenkti į priešininkus ir kitus agresyvius elementus, kurie baudžiami tikroviškesniuose pavadinimuose. Tačiau Nemesis sistemos dėka turėsite stebėti savo elgesį kelyje. Čia taip pat gausite naudos iš labai trumpo komandos valdymo, kurį sudaro tik galimybė į komandą įdarbinti vieną kitą lenktynininką iš paruošto meniu. Tai galite iškviesti vienu mygtuko paspaudimu, kai jūsų priešas kvėpuoja į jūsų galinį spoilerį ir jums reikia partnerio, kuris padėtų jums persekiotojui. Galėčiau apsieiti be šio paprasto komandos valdymo, bet iš tikrųjų tai malonus prisilietimas, o kai kurie asmens sargybiniai yra gana patogu per tikras lenktynes.
Vaizdai ir efektai
Vienas iš dalykų, kurį dažnai girdėjau iš savo draugų, kurie rekomendavo žaidimą, buvo lenktynės lietuje. Kodėl? Jie tiesiog gražūs. Rašytojai susitvarkė su fotoaparatu nubėgusių lašų ir nuo galinių ratų purslų lietaus vandens padariniais. Deja, „Grid“ vizualiai įspūdingą daro tik dėl įvairių specialiųjų efektų. Naktinės lenktynės neoniniame Šanchajuje yra tokios pat patrauklios, kaip spalvingi konfeti ir fejerverkai lenktynių pabaigoje, bet kai priešais save neturite tų blizgučių, „Grid“ geriausiu atveju atrodo tinkamas. Žaidžiant su įvairiais efektais ar oru galima išgauti gražių peizažų, tačiau apskritai „Grid“ nepateikė nieko revoliucingo „PlayStation 4“. Šioje apžvalgoje man gėda paminėti „Forza Horizon 4“ kaip kokybės apibrėžimą. žanras. Vis dėlto net ir vaizdiniu požiūriu „Codemasters“ nepralenkė savo kolegų britų „Playground Games“. Be to, grandinės galėjo būti daug detalesnės ir turėti geresnę tekstūrą. Kita vertus, kūrėjams turiu pagirti nuostabiai animuotus žiūrovus, pasilenkusius per tvoras aplink trasą, nekantraujančius pažvelgti į savo lenktynių numylėtinį, arba kitas smulkias smulkmenas, tokias kaip virš trasos kabantys fotoaparatai. lėkštę, atsižvelgiant į po juo pravažiuojančių transporto priemonių judėjimą. Tačiau kol kas norėčiau eiti į šios apžvalgos finišo liniją.
Išvada
Grid (2019) yra geras žaidimas, bet ne revoliucija. Autoriai tiesiog grįžo ten, kur pradėjo, ir padarė tai… gana solidžiai. Žaidimo režimų asortimentas taip pat yra gana geras, pavyzdžiui, man labai trūksta padalinto ekrano ar sudėtingesnio kelių žaidėjų režimo. Vaizdiniai efektai yra nuostabūs, tačiau pagrindinių tekstūrų lygis nėra lėtas. Jei „Grid“ būtų išleistas su kiek įvairesniu turiniu, nebijočiau siekti aukščiau.
Tačiau dėl nesudėtingo karjeros režimo, ryškios nemesis sistemos ir įtraukiančios arkadinių lenktynių dinamikos tai yra maloni patirtis šio žanro gerbėjams. Žaidimas išsiskiria savo gebėjimu teikti linksmas, prieinamas lenktynes su tikroviškumu. Automobilių įvairovė ir trasos dizainas suteikia pakankamai galimybių žaidėjams linksmintis, nors ir neperžengia ribų. Konkuruodamas, pavyzdžiui, su Wreckfest, kuris buvo išleistas tais pačiais metais ir sukurtas daug mažesnės studijos, „Grid“ rodo savo apribojimus, tačiau išlieka tvirtas įrašas. Apskritai „Grid“ (2019 m.) suteikia patenkinamą arkadinių lenktynių patirtį, todėl verta žaisti nepaisant trūkumų.