

Prisimenu, kai prieš kelerius metus man pasirodė šis anksčiau nežinomas pavadinimas, ir aš jį beveik iš karto pamilau. Mane dar labiau sukrėtė tai, kad šis žaidimas buvo sukurtas vadovaujant EA, kuri buvo susijusi su Fallen Order kaip leidėju. Tokie žaidimai kaip „Battlefield 4“, „Battlefield 1“ ir „Battlefield V“, kurių daugelis žaidėjų nesutiko teigiamai, uždėjo taikinį ant EA galvos. Konkrečiai, dėl tariamo žaidimų istorijos iškraipymo, rasinės darbotvarkės arba silpnų ir trumpų vieno žaidėjo kampanijų, kurių sąskaita buvo skiriama daugiau dėmesio kelių žaidėjų žaidimui.
Be to, yra gerai žinomų mikrotransakcijų skandalų, susijusių su „Star Wars Battlefront“ žaidimų serija. Sujungus aukščiau išvardytus dalykus ir vadinamąjį „gobšų ir politinį“ požiūrį į žaidimų kūrimą, daugelis žaidėjų nustojo tikėti EA. Štai kodėl „Fallen Order“ atskleidimas 2019 m. kai kuriems buvo nemenkas siurprizas, nes tai buvo grynai vieno žaidėjo reikalas be mikrotransakcijų, o tai nebūdinga EA per pastaruosius 10 ir daugiau metų.
Iš naujo atrandu Jedi kelionę
Bet štai nepaisant visų netikėtumų ir žaidimo su mumis. Tada paleidau žaidimą. Baigė. Man patiko (vėl šį savaitgalį, o PS5 buvo dar geriau). O dabar labai laukiu tęsinio, kurį žaisiu artimiausiomis dienomis. Žinoma, apžvalgų tikrai netrūks, o šią savaitę paleisti! Tuo tarpu, be šio straipsnio, galite perskaityti mūsų apžvalgą arba peržiūrėti galeriją iš „Ubisoft“ naujai išleisto „Star Wars Outlaws“, kuri pirmą kartą pristato franšizę į atvirą pasaulį. Žaidimas buvo išleistas rugpjūčio 27 d. per auksinį leidimą, suteikiant išankstinę prieigą trimis dienomis anksčiau ir rugpjūčio 30 d. standartinio leidimo forma.
„Respawn“ triumfas: „Souls“ tipo nuotykis
Bet dabar grįžkime prie Fallen Order. Aš kalbėjau apie tai, kad tai puikus žaidimas, o tai yra gana didelis žygdarbis, atsižvelgiant į EA. Nors bendrovė „tik“ atliko leidėjo vaidmenį, tiesioginę plėtrą rūpinosi „Respawn Entertainment“. Tai veiksmo istorijos nuotykių žaidimas, kurio pagrindas yra į sielas panašus žaidimo būdas. Istorija buvo puiki, net pagal prekės ženklo standartus. Vietos buvo plačios, atmosferinės ir labai gerai padarytos, pavyzdžiui, Metroidvania stiliaus lygiu dizainu.
Kaip sakiau, žaidimo eiga pakrypo visiškai kita linkme, pavyzdžiui, arčiau Dark Souls. Čia rasite klasikinių žaidimų mechanikų, tokių kaip laužas (meditacija), priešų atgimimas po kiekvienos meditacijos ir sveikatos papildymas. Reikia saugotis įvairių priešų grupių atakų ir nuolat galvoti apie išsisukinėjimą. Užrakinti prie konkretaus priešo ir pan. Vienintelis skirtumas yra tas, kad turite šviesos kardą ir galite pasirinkti sunkumą. Taigi, net toks vargšas vaikinas kaip aš gali patirti sklandų ir nenutrūkstamą patirtį. Ir tai, beje, PS5 versijoje, net su 60 kadrų per sekundę greičiu, o tai visada daro jį dar malonesnį, nepaisant to, kad žaidimas buvo išleistas prieš penktosios kartos „Sony“ konsolę.
Žaidimas, kurį verta aplankyti
Galiu rekomenduoti, jei nežinote žaidimo ar nežaidėte. Prieš kurį laiką parašiau „Fallen Order“ apžvalgą, todėl jums nereikės toli ieškoti reikalingos informacijos. Taip pat norėčiau jums priminti, kad rytoj galėsite laukti išsamios ir gražios šio žaidimo galerijos. Toliau per kelias ateinančias dienas, kaip jau minėjau, „Jedi Survivor“ tęsinio apžvalga bus pateikta su visa galerija ir galėsite peržiūrėti naujos kartos naujoves. Žvaigždžių karai dar kartą gražuolės iš Respawn Entertainment.