

Su savo „Mustang Mach-E“ „Ford“ pažadėjo elektrinį visureigį, persmelktą ikoniško „Mustang“ automobilio dvasia. Dabar jau gerokai prasidėjus gamybai, „Mach-E“ atitinka savo „Mustang“ reikalavimus, nes, kaip ir tradicinis vidaus degimo „Mustang“ kupė ir kabrioletas, „Ford“ nori auginti „Mach-E“ variantų bandą.
2021-iesiems modelio metams pristatytas „Mach-E“ artėja prie taško, kai daugumos transporto priemonių dizainas būtų pakeistas arba bent jau iš esmės atnaujintas. Tai atrodo ypač aktualu, atsižvelgiant į gaivesnę konkurenciją Hyundai Ioniq 5, Kia EV6 ir Chevrolet Blazer EV pavidalu. Tačiau vietoj naujo dizaino, didžioji 2024 m. Mustang Mach-E naujiena yra naujas ralio modelis, skirtas važiavimui purvu keliu.
„Mach-E“ ralis remiasi „Ford“ ralio paveldu, taip pat dabartine tendencija priemiesčiams pritaikytus visureigius paversti lengvais visureigiais, kurie lengviau įveikia purvinus kelius, tačiau neturi visiško ropojimo uolomis. Tuo tikslu Mach-E ralyje yra pakelta pakaba ir purvui paruoštos padangos bei galinga dviejų variklių jėgos pavara. Vis dėlto viso to bazinė kaina yra šiek tiek daugiau nei 60 000 USD, todėl ralis yra tarp brangiausių „Mach-E“ modelių.
Dizainas

„Mach-E“ šiek tiek prieštaringai sušvelnina elektrinį visureigį su „Mustang“ stiliaus elementais, tačiau su raliu „Ford“ šiek tiek sujaukia savo istoriją. „Ford“ turi daug teisėtos ralio patirties su tokiais automobiliais kaip „Escort“, „Focus“ ir RS200, tačiau „Mustang“ dažniausiai akcentavo greitą važiavimą šaligatviu, o ne purvu.
Vis dėlto Mach-E ralis atrodo pasiruošęs greitam bėgimui per mišką. Rūko žibintai, įmontuoti į groteles ir balti 19 colių ratai, šaukia „ralio automobiliu“, o ryškus priekinis skirstytuvas, galinis spoileris ir lenktyninės juostos rodo, kad tai nėra įprastas „Mach-E“. Kalbant apie funkcinę pusę, „Ford“ pridėjo dugno ekranavimą, kad apsaugotų variklius, padidino važiavimo aukštį coliu, o „Mach-E Rally“ sumontavo „Michelin CrossClimate2“ padangas, skirtas geresniam sukibimui su laisvu paviršiumi.
Mach-E ralis atrodo pasiruošęs greitam bėgimui per mišką.
Pats Mach-E vis dar yra žemoje ir elegantiškoje elektrinio visureigio stiliaus pusėje, artimesnis Kia EV6 ir skiriasi nuo retro Hyundai Ioniq 5, tradiciškiau atrodančio Chevrolet Blazer EV ir praktiškai be stiliaus Tesla. Y modelis. Vieta galvai ir kojoms abiejose eilėse išlieka artima šiems varžovams, o „Ford“ 4,7 kub. pėdos talpa taip pat yra šiek tiek didesnė nei „Y“ modelio.
Interjero dizainas atitinka minimalistinę estetiką, kuri, atrodo, šiuo metu būdinga elektromobiliams. Didelis informacijos ir pramogų jutiklinis ekranas ir skaitmeninis prietaisų skydelis išsiskiria tuo, kad salone tiesiog nėra daug kitų, kurie patrauktų dėmesį. Tai nereiškia, kad interjeras atrodo paprastas ar pigus; medžiagų kokybė atrodė tinkama kainų intervalui.
Tech

2024 m. „Mustang Mach-E“ tęsia „Ford“ informacijos ir pramogų sistemą „Sync 4A“, o ne naująją „Ford Digital Experience“ sistemą, kuri netrukus pasirodys kai kuriuose kituose automobilių gamintojo modeliuose. 15,5 colio į portretą orientuotas jutiklinis ekranas, 10,2 colio skaitmeninis prietaisų skydelis ir belaidis Apple CarPlay bei Android Auto taip pat išlieka standartinis.
Iš prietaisų skydelio atsispindi kaip sieninis plokščiaekranis televizorius, jutiklinis ekranas nėra subtilus, bet funkcionalus. Daugumą užduočių galima atlikti minimaliai naršant meniu – tai, ką „Ford“ stengėsi pasiekti per belaidžio ryšio (OTA) atnaujinimus nuo „Mach-E“ pasirodymo. Kiti atnaujinimai buvo skirti patobulintam „Bluetooth“ ryšiui ir daugiau funkcijų, skirtų didesniam analoginiam ekrane įtaisytam rankenėlei (dabar ji gali valdyti temperatūrą ir sėdynių šildytuvus, taip pat garso garsumą). Vis dėlto ekrane rodomi klimato valdikliai gali būti šiek tiek sudėtingi.
Jutiklinis ekranas nėra subtilus, bet funkcionalus.
Kaip ir kiti „Mach-E“ modeliai, „Rally“ standartinėje komplektacijoje yra numatytos pagalbinės vairuotojo funkcijos, pvz., prisitaikanti greičio palaikymo sistema, aklosios zonos stebėjimas, perspėjimas apie galinį kryžminį eismą, pagalbinė priemonė išlikti juostoje, įspėjimas apie susidūrimą priekyje ir automatinis avarinis stabdymas. Taip pat galima įsigyti „BlueCruise“, „Ford“ vairavimo greitkelyje laisvų rankų įrangą, tačiau norint naudoti ilgą laiką, reikalinga prenumerata. Klientai gauna nemokamą 90 dienų bandomąją versiją, o po to gali įsigyti trejų metų prenumeratą. „Ford“ pristato automobilius su „BlueCruise“ reikalinga technine įranga, tačiau veikimas įgalinamas naudojant programinę įrangą.
„Mach-E“ gauna atnaujintą „BlueCruise 1.3“ versiją, skirtą 2024 m. Tai nėra toks didelis atnaujinimas kaip „BlueCruise 1.2“, kuris pridėjo automatinius juostų keitimus. „Ford“ teigimu, vietoj naujų funkcijų „BlueCruise 1.3“ sutelkia dėmesį į sistemos veikimo tobulinimą, kad būtų maksimaliai padidintas vairavimo laisvų rankų režimu laikas. tai apima perkalibruotą programinę įrangą, skirtą pagerinti našumą siaurose posūkiuose ir siaurose juostose. Mums teko išbandyti „Mustang Mach-E Premium“ atnaujinimą ir pastebėjome, kad nors jis beveik visą laiką išliko laisvų rankų režimu, jis taip pat buvo linkęs apkabinti dešinę kelių eismo juostų, laikinai susiaurintų statyboms, pusę. Dėl to buvome kiek arčiau kitų automobilių, nei būtume norėję.
Vairavimo patirtis

Ralio dviejų variklių visų varančiųjų ratų jėgos agregatas turi tą patį derinimą kaip ir Mach-E GT su pasirenkamu Performance Upgrade, o tai reiškia, kad jis turi didžiausią galią, kurią galite gauti iš gamyklos Mach-E. „Ford“ teigimu, galia yra 480 arklio galių ir 700 svarų pėdų sukimo momentas, todėl ralis nuo nulio iki 60 mylių per valandą įsibėgės per 3,4 sekundės. Tai 0,1 sekundės lėčiau nei Mach-E GT, bet tiek pat, kiek ir Tesla Model Y Performance.
Esant dabartiniam „taškyk ir šaudyk“ elektromobilių gausumui, „Mach-E Rally“ siūlo kažką kitokio.
Tačiau „Mach-E Rally“ ypatingas yra „Rally Sport“ važiavimo režimas, leidžiantis maksimaliai išnaudoti tą galią ir pagreitį ant paviršių, ant kurių įprastas Mustang važiuoja į arklides. Smagiausia važiavimo mažai sukibimo paviršiais, pvz., purvu ir purvu, dalis yra leisti automobiliui posūkiuose pakrypti į šoną, todėl šis režimas atlaisvina elektroninį apsauginį tinklą, kad tai įvyktų. Jis taip pat sukalibruotas tiesesnei akceleratoriaus reakcijai – taigi galite naudoti tinkamą pedalą, kad padėtų vairuoti automobilį posūkiuose – ir sportiškesniam amortizavimui.
Esant dabartiniam „taškyk ir šaudyk“ elektromobilių gausumui, „Mach-E Rally“ siūlo kažką kitokio. Raskite ramią gruntinio kelio ruožą arba didelę automobilių stovėjimo aikštelę ir šis „Ford“ parodys, kad važiuoti į šoną gali būti taip pat smagu, kaip greitai važiuoti tiesia linija. Elektrinis jėgos agregatas ir „Rally Sport“ režimo programinės įrangos žemėlapiai tai palengvina, todėl automobilio reakcija į akceleratoriaus pedalo paspaudimus yra vienoda. Šiuo metu arčiausiai tokio chuliganiško elgesio elektromobilyje galite pasiekti daug brangesnį Rivian.
Ne kiekvienas vairuotojas turės prieigą prie tokios purvinos žaidimų aikštelės, kuri leis „Mustang Mach-E Rally“ pasitempti, tačiau sukurti tokį elektromobilį buvo gudrus žingsnis. Kaip ir kitus Mach-E modelius, ralį labai malonu važiuoti kelyje. GT modelio 480 AG ir minkštesnės pakabos derinys iš tikrųjų gali tapti geriausiu kasdieniu modelio vairuotoju. Tačiau tai vis tiek yra gana sunki transporto priemonė su ilga ratų baze, kuri riboja jos judrumą ant šaligatvio. Tačiau ant nešvarumų, kai tiesiog pasukate galinį galą ir varote automobilį per kampą, atrodo, kad tie dalykai nėra tokie svarbūs.
Diapazonas ir įkrovimas

„Mach-E Rally“ naudoja 91 kilovatvalandės bateriją, tokio paties dydžio, kuris yra standartinis visiems, išskyrus bazinę „Mach-E Select“ klasę (tai yra pasirenkama papildoma tame modelyje). Tačiau ralio numatomas 265 mylių atstumas yra mažesnis nei 280 mylių Mach-E GT ir 300 mylių „Select“ ir „Premium“ modelių su visų varančiųjų ratų pavara („Ford“ taip pat siūlo šį paketą galiniais ratais varomuose „Premium“ modeliuose, ištempiant atstumas iki 320 mylių).
Maksimali 150 kilovatų nuolatinės srovės greito įkrovimo galia nėra išskirtinė, tačiau „Mach-E Rally“ vis tiek gali įkrauti nuo 10 % iki 80 % per protingas 32 minutes, pasak Ford, o pilnas 2 lygio kintamosios srovės įkrovimas užtrunka maždaug. 10 valandų.
„Ford“ taip pat ieško būdų, kaip palengvinti „Mach-E“ įkrovimą. Tai yra gabenimo adapteriai, leidžiantys „Mach-E“ vairuotojams prisijungti prie „Tesla Supercharger“ stočių, be to, jame yra reikalinga programinė įranga, leidžianti automobiliams sąveikauti su šiomis stotimis. Automobilių gamintojas taip pat pridėjo įprastą maršruto planavimo funkciją, pavadintą „Intelligent Range“, kuri apima įkrovimo sustojimus naudojant integruotą navigacijos sistemą. „Apple Maps EV“ maršruto parinkimas taip pat palaikomas, o panaši „Google“ žemėlapių funkcija ateina su būsimu OTA atnaujinimu, teigia Fordas.
Akumuliatoriaus garantija taip pat yra panaši į kitų EV – aštuonerius metus arba 100 000 mylių (atsižvelgiant į tai, kas įvyksta anksčiau). Tai papildomai prie paties automobilio trejų metų 36 000 mylių nuo buferio iki buferio garantijos.
Kaip DT sukonfigūruotų šį automobilį

„Mach-E Rally“ yra įdomus naujas serijos papildymas, tačiau tai nėra pats protingiausias pasirinkimas. Baziniai „Select“ ir viena pakopa aukštesni „Premium“ modeliai turi tas pačias technines funkcijas ir, nors ir nėra tokie greiti, vis tiek yra gana malonūs vairuoti. O 61 890 USD, ralio bazinė kaina yra maždaug 5 000 USD didesnė nei Mach-E GT su „Performance Upgrade“ kaina. Ir nebent daug laiko praleisite važiuodami ant purvo, patirtis bus beveik tokia pati.
Pirkėjai taip pat gali išleisti apie 10 000 USD mažiau „Tesla Model Y Performance“ ir gauti 279 mylių atstumą. „Mach-E Rally“ bent jau atrodo kaip gera vertė, palyginti su „Kia EV6 GT“, kuris kainuoja maždaug tiek pat ir turi daugiau galios, tačiau nuvažiuojamas tik 218 mylių (nors ir su galingesniu DC greituoju įkrovimu). Kaip kasdienis vairuotojas, „Ford“ taip pat yra prasmingesnis nei 67 475 USD vertės „Hyundai Ioniq 5 N“, kuriam tikrai reikia lenktynių trasos, kad įrodytų savo vertę.
Atsižvelgiant į tai, kad šiuo metu trūksta prieinamų elektromobilių, nišinis našumo modelis iš tikrųjų nėra tai, ko reikia rinkai. Tačiau „Mach-E Rally“ yra gerai atliktas produktas, išlaikantis tai, kas padarė pagrindinį „Mach-E“, o jo stilius ir veikimas skiriasi nuo konkurentų. Ir tai skiriasi ne tik dėl to, kad būtų kitoks. Mums reikia daugiau elektromobilių, bet Mach-E ralis taip pat rodo, kad mums reikia daugiau ralio trasų.
Redaktorių rekomendacijos