
Pavadinimas: Metro 2033 Redux
Programuotojas: 4A žaidimai
Leidėjas: Gilus sidabras
Išleista: 2014 m. rugpjūčio 26 d
Peržiūrėta platforma: Playstation 4
Galimos platformos: PC žaidimas, PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch, Linux, macOS
Straipsnio skaitymo laikas: 7 minutes
Žingsnis į Metro 2033: Post-Apokaliptinis išgyvenimo žaidimas
Istorija sukurta pagal to paties pavadinimo knygą Dmitrijus Glukhovskis. Tai vyksta Metro 2033 2033 metais (stebėtina!) Rusijoje po branduolinio karo (keista!). Žemės paviršiaus, kaip mes jį žinome, nebėra. Visur vyrauja atšiaurios ir nesvetingos sąlygos, ir žmogiškumas teko prisiglausti po žeme, šiuo atveju – didžiuliuose Maskvos metro kompleksuose. Kai kurios stotys buvo paverstos mažomis gyvenvietėmis, kuriose knibždėte knibžda dešimčių žmonių, laukiančių vėl sugrįžti į paviršių. Deja, net ir metro žmonės nėra saugūs. Dauguma stočių susiduria su nuolatiniais mutantų antskrydžiais ir, galiausiai, visiškai naujai – siaubingai tamsu.
Pagrindinis veikėjas yra jaunas vyras, vardu Artiomas, kuris taip pat yra žaidimo pasakotojas. Jo stotis tapo dažnų atakų taikiniu, dėl ko mažėja kovos pajėgos ir nesibaigia mutantų bangos. Artiomui pavesta nuvykti į atokią Poliso stotį ieškoti pagalbos. Tampa aišku, kad viskas bus sudėtingiau, nei atrodo. „Metro 2033“ sukūrė palyginti nauja studija „4A Games“. Atidžiau panagrinėjus paaiškėja, kad jo įkūrėjai iš pradžių kilę iš Ukrainos GSC Game World., žaidimo kūrėjų. STALKER serijair ši įtaka akivaizdi žaidime.
Žaidimo mechanika ir pamoka: naršymas tamsiuose tuneliuose
Žaidimas pradedamas trumpa pamoka, supažindinsia žaidėjus su pagrindine žaidimo mechanika, tokia kaip dujokaukės naudojimas ir naršymas ankštose erdvėse. Tada istorija persikelia į praeitį, kai pagrindinis veikėjas Artiomas pradeda pasakoti savo išgyvenimus. Daugiau nei 20 skyrių turintis žaidimas siūlo maždaug dešimt valandų žaidimo įprastu sunkumu. Pradinė žaidimo patirtis žavi, o pirmasis pusvalandis tuo metu buvo vienas intensyviausių ir patraukliausių įžangų vaizdo žaidimų pramonėje.
Įspūdingas pasaulio kūrimas: apgyvendintų metro stočių tyrinėjimas
Apgyvendintos metro stotys trykšta gyvenimu. Žmonės kalbasi tarpusavyje, maži vaikai vejasi vienas kitą tarp suaugusiųjų, parduodamas maistas ar savadarbiai ginklai, netoliese auginamos kiaulės ir t. arba prekyba (su keliomis išimtimis).
Metro to nerasite. Taigi viskas veikia kaip vaizdiniai vartai, dėl kurių pasaulis yra visiškai tikimas, o jūs su juo puikiai sutariate. Kaip jau aprašiau, „Stalker“ yra panašus pasauliu ir žaidimu, tačiau jūs turite pamiršti apie didžiulį šalutinių užduočių pasaulį. Tamsiuose metro tuneliuose niekam panašaus tiesiog nėra vietos.
Žaidimas panašesnis į Call of Duty seriją, kur einate uždaru koridoriumi iš taško A į tašką B be galimybės pasiklysti, o pasitelkus daugybę scenarijų, kurie paverčia žaidimą tikrai prabangia patirtimi. Keliaudami metro tuneliais retai būsite vienas, o komandos draugai, padedami daugybės scenarijų, puikiai įtrauks jus į žaidimą.
Kovos susidūrimai: susidūrimas su žmonių priešais ir mutantų grėsmėmis
Kalbant apie kovą, turiu atskirti žmogaus ir mutantas kovoti. Su žmonėmis, ty banditais, fašistais, komunistais ir kitais, su kuriais galima susidurti tuneliuose, gerai kovoti. Dirbtinis intelektas kartais gali neveikti 100%, tačiau jis turi savo šviesių akimirkų, kai priešai prisidengia ir bendradarbiauja. Slaptoji technika gali būti naudojama tose vietose, kur išjungsite lempas, išvengsite spąstų ir spąstų, kurie pritrauktų smalsų patrulį (sudaužytas stiklas, kabantys skardinės), ir bandysite išsiųsti po vieną tyloje. Kartais taip galima prasibrauti per dalis, o kartais – ne, bet negalima sakyti, kad slapta yra tik tam, kad pasirodytų.
Susidūrimas su mutantais yra dar svarbesnis iššūkis dėl jų polinkio pulti didelėmis grupėmis, gebėjimo atlaikyti daugybę šūvių smūgių į galvą ir gebėjimo išeikvoti amunicijos atsargas. Bendravimas su mutantais gali būti neįtikėtinai varginantis ir intensyvus, todėl žaidime sukuriama košmariška patirtis. Be to, mutantai dažnai greitai suartėja ir įsitraukia į chaotišką kovą iš arti, todėl labai sunku tiksliai nusitaikyti.
Ginklų įvairovė ir šaudmenys: įprastas šaudymas išgyvenimui
Žaidime yra pakankamai ginklų. Be peilio, pistoleto ir dinamito, taip pat galite nešiotis graižtvinį šautuvą ir automatą. Jie gražiai apdoroti, bet pasigedau informacijos apie kiekvieno ginklo efektyvumą ar tikslumą. Kelis kartus žaidimo metu būsite pas krautuvėlę, kuri jums pasiūlys keletą naujų gaminių arba turėsite galimybę iškeisti esamą į ką tik rastą. Visgi veltui ieškotum bet kokio palyginimo su dabartine.
Žaidime kaip užmokestis naudojama sena prieškarinė amunicija, kuri yra daug efektyvesnė nei savadarbė amunicija. Galite bet kada apsiginkluoti, bet rekomenduoju tai daryti tik pačiais skubiausiais atvejais, nes praktiškai galite iššauti visas savo „lėšas“. būdu.
Garso ir vaizdo meistriškumas: įtikimo postapokaliptinio pasaulio kūrimas
Žaidimas tikrai išsiskiria garso ir vaizdo dizainu. Retai kada priešais jus atsiras didesnė erdvė. Taigi kūrėjai galėjo žaisti net su smulkiausiomis detalėmis ir sukurti patikimą dizainą postapokaliptinis pasaulis. Seni ir tamsūs seniai apleisto metro tuneliai niekada neatrodė geriau. Kelis kartus žaidimo metu net pateksite į užšalusį karo draskomos Maskvos paviršių.
Nedideli trūkumai ir paskutinės mintys apie „Metro 2033“.
Kalbant apie žaidimo eigą, sakyčiau, kad toks grynas RPG gal ir negerai, bet užtektų bent kelių elementų, kaip minėtame Stalkeryje. Pavyzdžiui, inventorius arba galimybė įsigyti geresnių šarvų ar dalių ginklams atnaujinti. Galima surinkti tik ginklus ir amuniciją, o juo labiau renkant juos tiesiai iš žuvusių priešų kūnų. Jei, pavyzdžiui, bandito lavonas guli ant pilvo, nesimato, ar prie jo išvis pritvirtintas kulkosvaidžio segtukas. Taigi, ieškodami vertingos amunicijos, turite būti atidesni ir kruopštesni.
Taigi, galų gale, kaip sakiau, gauname linijinį koridorių šaulys kaip Modern Warfare. Metro žemėlapis yra didžiulis, bet jūs žiūrite tik į dalį stočių. Tačiau šiek tiek atviresnis pasaulis su keliomis pasirenkamomis stotimis padarė žaidimą gyvesnį.
Metro 2033 yra puikus išgyvenimo veiksmo žaidimas. Jis išsiskiria savo galutine postapokaliptinio pasaulio atmosfera (kuri, beje, buvo sumanyta iš pradžių). Tai mažesnės žmonių kolonijos stotyse, kovojančios prieš agresyvius mutantus, bet ir tarpusavyje. Žaidimas siūlo nepaprastą garso ir vaizdo apdorojimą, kuris pateikia natūralų reginį kartu su daugybe scenarijų. Ją gadina retkarčiais varginančios kovos su mutantais ir keliomis nedidelėmis klaidomis. tai itin padorus žaidimas, kuris, nepaisant panašumų su Stalker serija, turi savo identitetą, kurio tikrai neturėtų praleisti nė vienas veiksmo žaidimų gerbėjas.

Metro 2033 Redux – nacių ideologija neišnyko, bet galite su ja dirbti
Metro 2033 Redux – nacių ideologija neišnyko

Metro 2033 Redux – kiekviena kelionė į paviršių yra pavojinga
Metro 2033 Redux – kiekviena kelionė į paviršių yra pavojinga nuotrauka

Metro 2033 Redux – Metro stotyse galioja griežta tvarka
Metro 2033 Redux – Metro stočių paveikslėlyje yra griežta tvarka
Metro 2033 pirkimo parinktys
Patirkite persekiojančias postapokaliptinės Maskvos gelmes Metro 2033 Redux sistemoje Steam kaip kompiuterinis žaidimas, „Mac Os Game“ arba „Steam“ delninis.
Išsigąskite fantastišku postapo Metro 2033 Redux PlayStation Store
Išgyvenkite mutantų užkrėstus tunelius pirkdami Metro 2033 per GOG.
Pasinerkite į atmosferos pasaulį Metro 2033 Xbox parduotuvėje ryšulyje.
Naršykite tamsią ir patrauklią istoriją Metro 2033 Epic Games Store.
Paspauskite rankas su savo „Nintendo Switch“ žaidžia „Metro 2033 Redux“.