2024 m. buvo puikūs metai ankstyvos prieigos vaizdo žaidimams. Kai kurie populiariausi metų pavadinimai, pvz Palworld ir Dvaro valdovai, išleista tokiu būdu „Steam“, suteikianti linksmą patirtį, kuri laikui bėgant bus papildyta ir tobulinama. Tik šį mėnesį, Hadas 2 staigmena, išleista į ankstyvą prieigą ir tampa tokia pat maloni, kaip ir jo pirmtakas. Dabar pasirodė dar vienas puikus ankstyvos prieigos nesąžiningas pavyzdys: Nesąžiningas Persijos princas.
Praeitą mėnesį „Triple-I Initiative Showcase“ paskelbtas šis žaidimas yra veiksmo platformos žaidimas, kurį sukūrė „Evil Empire“ – studija, kuri už daugelį Negyvos ląstelės“ palaikymas po paleidimo. Ją taip pat visiškai remia „Ubisoft“, kuriai priklauso „Prince of Persia“ franšizė, todėl tai yra šiek tiek neįprastas „Assassin's Creed“ ir „Far Cry“ leidėjų žingsnis. Šis rizikingas projektas pasiteisino, nes, nors akivaizdu, kad dar yra kur tobulėti, Nesąžiningas Persijos princas formuojasi kaip tobulas įpėdinis Negyvos ląstelės.
Kas veikia
Nesąžiningas Persijos princas seka princas, kuris paskatino hunus pulti Persiją. Jis negali mirti, tačiau, kaip ir kiekvieną kartą, jo bola jį grąžina laiku. Iš ten princas bėga po bėgimo, kovodamas su hunais visoje Persijoje, kad juos sustabdytų ir grįžtų namo. Tai prielaida, tinkanti nesąžiningam žaidimui, nes tai reiškia, kad žaidime vaidina personažas, kuris gailisi dėl savo veiksmų, bet turi nuolat matyti jų poveikį.
Užuominos iš Hadas Įsivaizduojama, kaip pateikiamas pasakojimas, nes NPC oazėje, kurioje princas atgimsta, po kiekvieno bėgimo turi savo istorijas ir skirtingus dalykus. Jis dar nebaigtas, bet nekantrauju pamatyti, kur vystysis šis siužetas, kai Evil Empire plečia žaidimą. Tai, kas tikrai privers mane laikytis Nesąžiningas Persijos princas yra jo žaidimo būdas, kuris labai panašus į Negyvos ląstelės su keliais pagrindiniais pataisymais.
Princas turi pagrindinį ginklą ir įrankį; kiekvieno bėgimo pradžioje jie yra durklai ir lankas, tačiau kiekvieno bėgimo metu galima pasiimti kitus ginklus kartu su niekučiais, turinčiais įtakos jo sugebėjimams. Dalis smagumo atsiranda, kai matau, kokius ginklus, įrankius ir niekučius man meta žaidimas, ir atitinkamai prisitaikau. Mūšis jaučiasi puikiai, o norint išmokti, kada reikia išsisukti, atsitrenkti į žemę arba spirti priešus vienas į kitą ar smaigalius, reikia labai daug.
Priešų žudymas kartais suteikia dvasios prošvaisčių, kurios gali būti dedamos į lygiuose esančias kepsnines ir išleistos Oazėje, kad bėgimo metu galėtų atsirasti naujų ginklų ir niekučių. Be skystos kovos, Nesąžiningas Persijos princas taip pat pabrėžia judėjimą; galima važiuoti sienomis ant foninių sienų, o tai suteikia šiam nesąžiningam vertikalumo pojūtį, kurio dauguma kitų neturi. Įvairių rūšių spąstų, kurių žaidėjai turi vengti, taip pat grįžta prie serialo 2D kino platformos šaknų, kaip ir sausio mėn. Persijos princas: prarasta karūna padarė.
Viso to pakanka duoti Nesąžiningas Persijos princas Išskirtinė žaidimo asmenybė, palyginti su „roguelike“, yra aiškiai įkvėpta. Tai taip pat padeda sukurti puikų garso takelį ir spalvingus komiksus primenančius vaizdus Nesąžiningas Persijos princas malonu žiūrėti ar klausytis.
Ką galima patobulinti
Kaip ir net geriausiuose ankstyvos prieigos žaidimuose, čia yra vietos Nesąžiningas Persijos princas užaugti. Žaidimo eiga jau atrodo neįtikėtinai nušlifuota, o Evil Empire, atrodo, turi aiškų supratimą, kur ji nori nueiti istoriją, todėl nereikia jokių drastiškų pokyčių. Prisijungimas taip pat jau yra intuityvus dėl savo paprastumo Nesąžiningas Persijos princas pagrindinė mechanika. Pagrindiniai dalykai, kuriuos galima patobulinti, yra turinio pasiūla ir tobulinimas.
Jame jau yra šeši biomai, dvi boso kovos, aštuoni ginklai, šeši įrankiai, 30 niekučių ir 13 perėjimo iššūkių kambarių, o tai nėra skurdus. Be to, galiausiai man pasikartojo, ypač todėl, kad pamačiau beveik visas skirtingas biomo dalis, kurias galima procedūriniu būdu sukurti po kelių paleidimų. Tai tiesiog nebus tokia problema, jei žaidime bus daugiau galimybių, todėl aš to neprieštarauju Nesąžiningas Persijos princas dabar.
Ginklų, įrankių ir niekučių skaičius šiuo metu taip pat yra didelis, nors žaidimas galėtų geriau paskirstyti, kuriuos iš jų gausite kaip atlygį iš iššūkių kambarių. Buvo laikai, kai išgyvendavau sunkų platformos iššūkį, kad gaučiau daug prastesnį ginklą nei jau turėtą, arba niekutį, mažiau galingą nei tie, kurie natūraliai atsirado lygiuose. Tai nebūtų taip blogai, jei progresas nebūtų toks būdingas bėgimui.
Šiuo metu vienintelė progreso forma yra išleisti surinktus sielos blizgesius Oazėje, kad būtų atrakinta galimybė naujiems ginklams ir niekučiams atsirasti bėgimo metu. Tai gera sistema, bet tai reiškia, kad iš tikrųjų nesijaučia, kad būčiau tiek patobulėjęs tarp važiavimų kaip žaidėjas. Nepadeda, kad žaidėjai praras visas surinktas dvasios prošvaistes, jei mirs prieš padėdami jas į sielos krosnelę, todėl viskas, kas vyksta per tą bėgimą, bus beprasmiška.
Nepaisant tų nuoskaudų, Nesąžiningas Persijos princas vis dar turi puikius kaulus. Kai viskas spustelėjo ir gavau puikią grobio lašų seriją, buvo jaudinantis šokinėti ir nugalėti priešus spalvingame blogio imperijos sukurtame pasaulyje. Kai patobulinamos turinio ir progreso sistemos, Nesąžiningas Persijos princas galėtų tapti pramonėje pirmaujančiu sukčiavimu; Šiuo metu tai labai tvirtas išankstinės prieigos pavadinimas.
Nesąžiningas Persijos princas dabar prieinama asmeniniam kompiuteriui per Steam išankstinę prieigą.
Redaktorių rekomendacijos